Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Hjälp med medlemskap!
1439 besök totalt
Corolla gtr
Norrahammar
Här sen Nov 2005
Inlägg: 239


Trådstartare
Tjena!

Jag har för ett tag sedan betalt in medlemsavgift plus 250 för ny medlemsfix och nu till problemet jag fick nåt ful på datorn så bara namn och epost kom med i infon, jag skulle behöva hjälp att få tag på personen som har hand om betalningar alt någon som kan fixa det ändå.

Vill ju rejsa lite audi nästa år

/Jonne C

_________________
Jonne Carlsson

Fiesta Xr2 113hk
Audi 100 2,2 TURBO Racebil 342hk
Audi 100 2,2 Quattro Avant 139hk
Mitsubishi Galant V6 163hk
Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007
Inlägg: 2369



Corolla gtr skrev:
Tjena!

Jag har för ett tag sedan betalt in medlemsavgift plus 250 för ny medlemsfix och nu till problemet jag fick nåt ful på datorn så bara namn och epost kom med i infon, jag skulle behöva hjälp att få tag på personen som har hand om betalningar alt någon som kan fixa det ändå.

Vill ju rejsa lite audi nästa år

/Jonne C


Hej Jonne!

Kul att du hittat "rätt"

Du har nog betalat in till Audi Club Schweden? I såfall kontaktar du ola Forsberg. Du hittar kontakt till honom på www.audiclub.se
Audi ClubSport är "kul när det svänger" dotter föreningen till Audi Club Schweden och våra medlemsavgifter är inte klara ännu. Först efter Årsmötet kan du bli medlem i ClubSport då nivåerna på avgifterna är satta. För 2008 var det 750,- för ny medlem och 500,- för återkommande.
Har du racing licens? Krävs om du skall vara med och köra under säsongen. Vi brukar hålla kurs i början April om du behöver.

om du skickar ett pm till mig med din mailadress så skall jag se till att du får info när vi är klara att ta emot nya medlemmar.

Välkommen!

//Ulrich

_________________
Citera
Allmänt banåkaforum
Hjälp med medlemskap!
1439 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande