Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 7849 besök totalt |
Re:
Ja det blev lite fel Både Niklas o jag glömde att bocka av Audin o bocka för STCC, Ber om ursäkt, men det löste sej ju sedan lol _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
Re:
Ja trångt var det. Din ursäkt är godtagen ![]() Men det var tur att vi inte var i samma rum vid snurrningen för då hade du åkt på en propp ![]() Grattis till vinsten i rejs 1 förresten ![]() I övrigt tyckte jag det var riktigt kul med regn ![]() Hade en rejält svettig fight i rejs 1 med en vit-blå E46, det var kul. Sen var det en liten incident som jag orsakade, eller kan ha gjort. När jag snurrade så stod jag och väntade på att köra på banan och trodde alla kört förbi, men så var det inte ![]() Det verkar som om disciplinen blivit bättre hos de flesta, bra ![]() Men jag undrar om jag är utsatt för en förbannelse ![]() ![]() Skärpning! Ser fram emot nästa rejs ![]() ![]() |
||||
Stacken: Det var nära att jag träffa dig i en riktig smäll.. det blev lite svettigt där ..
Men det redde ut sig Kör o tuta bara ![]() |
||||
Tack för riktigt skojj rejs alla!!!
Vi i pool2 fick lite regn under kvalet men vi slapp det i själva rejsen. Kul bana det här tycker jag! Kvällen slutade i en 7:e resp 2:a plats! Jag är jättenöjd!! ![]() _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Heat ett var lite bökig, på slutet av varv ett i hårnålen var jag och knuffade i en närmast stillastående Nima, han verkade dock klara sig och körde iväh, själv tappade jag ännu mer placeringar från min kvalsjua plats, hamna väl på tolfte plats eller nåt med trasig fjädring. Jagade ikapp och slutade åtta i mål efter Nima.
Heat 2, startar i pole med BMW, får direkt en sekunds ledning, sen kör på bara där framme utan nån större kontakt bakifrån lugna gatan med nima som block baki. Annars fint med Team GG som heat vinnare i bägge ![]() |
||||
Jag hade väldigt kul ikväll ! o det är väl det som är meningen
![]() ![]() ![]() _________________ Jesper Nilsson |
||||
Re:
Precis när detta hände hade jag bestämt mig får att köra om. ![]() tyckte att jag var lite snabbare där men du bromsa lite tidigare än förgående varv ![]() och det gick som det gick ![]() _________________ Torbjörn Lennartsson |
||||
Gick ut på sista varvet i race två(1,04 kvar) hade en "säker" andra plats. Hade kört upp mig ifrån sjätte rutan och var nöjd med kvällen. En tredje och en andra plats mycket sköna poäng. Men ledarn han runt och jag var tvungen att titta hur lite tid som fattades. Och bromsar på mig
![]() Fy faan vad klantigt. Kul rejs iallefall och torrt. _________________ Andreas Lewau |
||||
Re:
Ja, jag började bli riktigt nervös de sista varven där och de två sista körde jag riktigt defensivt. Dessutom trodde jag att vi gått i mål men då var det ett varv kvar visade det sig ![]() Hade det varit ett varv till hade du tagit mig. Det är nog väldig tur att jag har framhjulsdriven bil iaf. Sturup med digital gas och BMW hade jag aldrig klarat av. Och sen blöt bana på det, som det var under kvalet. _________________ Joakim Winkler Miata -91, 300ZX -91, Laguna Coupé -09 |
||||
Re:
@Stacken:Hade en rejält svettig fight i rejs 1 med en vit-blå E46, det var kul. Det var jag ![]() Kanonkul var det iaf och ren rejsing från din sida ![]() @Stacken igen:Men jag undrar om jag är utsatt för en förbannelse Klart att du är ![]() Totalt överaskad över mina resultat ikväll. Hade helt missat att det var regn på kvällens server. Blev minst sagt en chock. Det blev att köra med två ägg under varje pedal för att få bilfan imål. 6:a i första rejset = mycket nöjd. 3:a i andra = hoppandes på stolen av lycka. ![]() ![]() _________________ Daniel Bäck |
||||
Det här var väl ända för bedrövligt. Det kändes som jag satt i en alien bil bada rejsen. Beslöt escapa race 1 och tänkte att det maste väl berott pa att banan var DAMP. Inte fan gick det bättre i race tva. Bilen var liksom överallt. Ledsen om jag var ivägen för nagon . Korde i helgen och allt kändes kanon och sag verkligen fram emot rejsen. Lag under 1:03 i helgen men nu kom jag inte runt banan. Fattar det inte.
Annars undrar jag om man inte kan sätta pa 3 virtual mirrors i spelet. Man ser ju ingenting bakat med bara en spegel. suck. Det kommer att ta ett tag att ladda om. _________________ Nicklas Järelöw |
||||
Re:
Nix, i Pool 1 var det regn i bägge rejsen och i Pool2 var det bara regn under kvalet men inte under själva loppen. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
jag kunde köra så fort men fick lite sladd så kunde inte håller kvar trist men nästa bana våler där jag gillar.
|
||||
Jag har resultatfilerna men komme rinte åt det ställe där jag brukar lägga dem tyvärr. Jag har sökt Rolle och en annan kille men ingen har hört av sig så lite tålamod så ska vi fixa resultatet.
![]() _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Hade väldigt kuliga race igår förutom ett misstag i race 2.
Jag kvalade in som 3:a på griden med min cheva +20kg. I race 1 tappade jag lite i starten men kom snabbt t-baka till tredje platsen. Jag har Viktor och Ageby framför. Ageby tar sig förbi Vikor och får lucka så jag försöker oxå hitta ett tillfälle att gå förbi Viktor. På varv 4 kommer läget och nu har jag ungefär 4 sekunder upp till Ageby. Jag hittar en bra rytm och jobbar in luckan på varv 8 är jag ifatt. På varv 9 är jag inte redigt me på när Ageby går lite wide, hade kunnat gå förbi på innern då. Efter de så håller Ageby mig stången bara att lyfta på hatten och gratulera. Race 2 på första varvet kommer mitt misstag ![]() Jag var nere på 9:de plats ett tag men sen låg jag och jagade Viktor igen. Jag passerar Viktor och börjar jaga ifatt ett tåg av bilar. Får en plats då Andreas gör ett misstag ut på sista varvet. Jag hänger med tåget in till mål och slutar 5:a. Jag är nöjd med rejsen förutom mitt misstag, som jag tar på mig och är värt ett kort. SKÅL vi ses på Våler _________________ Kent Karlén Blue Flag Racing team SSR TCC Div1 - Säsong 1 - 5:a RD TCC mini 2007 - 10:a RD WTCC08 - Team med Mikael Larsson - 3:a |
||||
Här är Inofficiell Resultat från pool 1 Sturup 11-12-08
Heat 1: http://hem.bredband.net/lasoin/r1sturup1112/g_info.htm Heat 2: http://hem.bredband.net/lasoin/r2sturup1112/g_info.htm Heat 1: Var ingen vidare start på, då jag blev påkörd bakifrån i T1 på första varvet och hamna ute på gräset. Inte nog med det så blev jag påkörd 2ggr till på dom första varven. Efter jag kämpat mig upp några placeringar så blev Mosemats påkörd (tror jag att det vad), och brakade in mig. Det var en del incidenter där folk körde sin bil över sin/bilens förmåga. bäst att ta det lite lugnt när det ösregnar ![]() Heat 2: Här Gick det bätre, hade chansen att nå min högsta placering i ligan. Men på dom sista varven så strula det till med en varvning, och jag hade Lennartsson bakom mig. Bestämde mig för att inte vara för defensiv på Team kolegan, då han tappade flera placeringar några varv innan (från 2 till 11 plats om jag minns rätt). Annars var det en bra tävling på Sturup banan med bra placeringar i båda loppen ![]() |
||||
Det var absolut inte ditt fel Kent K jag hade redan fått en rejäl kyss av ThomasT som jag höll på att försöka parera när du å viktor kom körandes i mycket högre fart än vad jag hade ni kunde inget göra och ska inte ha nått kort för ni kunde omöjligt hinna bromsa för mig som åkte på tvären redan..
Detta hände efter ca 1,23 minuter av reprisen i race 2 pool 2 ![]() _________________ Robin Johansson |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 7849 besök totalt |