| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Race4 @ Våler, 20/12, kl 19 och 21
|
7 besök senaste veckan (11250 totalt) |
|
Re:
Men har du testa dette offline utenom lopen da Uffe, jag har testat depot stopp manga tag, og det har inte vært non problem _________________ Oyvind Andersen |
||||
|
Här med är jag tvingad att kasta in handduken till denna serie. då jag återigen får lostconection
efter att ha tagit kvalat in på bästa tid dessutom, nu hade jag ju lite förspännt då jag inte hade straffvikter Men som sagt det går inte att sitta och lägga timmar på en bana och sedan ej få köra!! Jag fattar inte var felet ligger. trodde det var fixat eftersom det inte hänt på jätte länge. Och så sker det just då det gäller > hade stängt av alla "live" update progr, som jag kunnat hitta. Och alla andra onödiga program.. Och tagit det förvana då jag kör och det har funkat klockrent ..... tills i kväll. WHY???
Härmed står en volvo c 30 till förfogande. Tack och hej. _________________ Kenny bjornelundh |
||||
|
Et lite forslg til endring av server innstelningar fra meg.
trening : server open Kval : server stengd Warm up : sever open Race : server stengd Hadde man kommet inn på server under warm up,kunde man hatt mulighet for å være med på race om nonting strulad under kval. _________________ Oyvind Andersen |
||||
|
Re:
Jag fikk også connection lost under kval, men det beror på mitt nettverk, og har ingen ting med stcc spelen eller server å gjora, regner med det samma hos deg
_________________ Oyvind Andersen |
||||
|
Re:
Eller hinna in igen om man fått steamkrasch, mitt i kvalet. Ni fattar ju.... man sitter bara och stirrar in i skärmen med tom och glansig blick. sedan letar man på nått som känns jävligt gött att slänga i väggen
_________________ Kenny bjornelundh |
||||
|
Re:
_________________ Oyvind Andersen |
||||
|
@Alla: Träningen är ju öppen så att alla kommer in. Kval: Den kan man få öppen om man vill men det vill jag inte. Varför? Jo om man tex har 40 kg i straffvikt och sen åker ut precis innan kvalet och sen kommer in igen så har man 0 kg! Jag kan inte gå ur kvalet och lägga på vikterna på den personen. Därför stängt kval!
Warmup: Den är automatiskt stängd. Det går tyvärr inte att ta bort. Lite synd för det vore kanon om den var öppen, men det går alltså inte att välja. Tack alla för kvällens rejs!!! Synd att ni vill hoppa av men det respekterar jag! Jag stryker er ur anmälningslistan. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Re:
_________________ Ainis Noritis |
||||
|
Förresten detta med kvalen: För mig kvittar det men vi hade en omröstning för ett tag sedan om detta och då valde en majoritet att köra med depåstopp i vissa lopp så därför tycker jag att vi fortsätter med det.
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Re:
Vilket Hummelsta ??? _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
|
Re:
Det är en Honda ledig i pol 1, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
|
Kul rejs med mycket händelse runt om kring
Trots att jag låg lååångt ner i fältet var det full action, ThomasT fick ingen kvaltid och man visste att han skulle komma ångades och det gjorde han flera gånger Höll mig undan exemplariskt hoppas jag för er snabbare förare, ThomasT skrev att jag gjorde mer än jag behövde men enligt mitt synsätt så finns det ingen anledning att stänga en som är så mycket snabbare Hur som helst är jag toknöjd med min plats, har inte kört knappt något sen jag köpte G25:an och hade dessutom ändrat tillbaks bromsen till mittpedalen igen vilket Niklas Maravic säkert märkte i första kurvan efter start då jag helt enkelt tryckte ner fel pedal (kopplingen med resultat att jag nosade dig i röven) Tur som tusan klarade sig Niklas bil och med ett bra resultat i bagaget
Edit: Kom på att jag måste tacka Niklas Maravic för toksnabb telefon support i och med att ratten blev sned som f*n rätt som det var, även tack för att du kollade vilken setup jag hade...hehehehe. |
||||
|
Re:
Jag byter alla 4 däck o Alt funkar som det ska i depån, Men det spelar ingen roll längre jag har ställt min bil till förfogande nu, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Race4 @ Våler, 20/12, kl 19 och 21
|
7 besök senaste veckan (11250 totalt) |