| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Vad är detta för bana?
|
1 besök senaste veckan (2079 totalt) |
|
Re:
En banläggning som är stört omöjlig att hitta på nätet.
Jag kommer till och med ihåg att jag sett STCC-loppen där på tv.
Jag letar vidare. _________________ Jörgen Eriksson |
||||
|
Re: Vad är detta för bana?
GAAAAAAASS BRoooooooooOMS U-sväng, GAAAAAAAAAAAS BRoooooooooooOMS U-sväng Med mycket effekt vinner man nog på den banan:P |
||||
|
_________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||||
|
Jag gissar på en Japansk stadsbana i något tvspel (eller kaaanske riktig?). Lite vild gissning sådär bara
Snurrknorren måste vara en backe upp eller ner med bro över sig själv eller hur?
_________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Re:
Det värsta är: Det får inte jag heller vid närmare eftertanke
och STCC har kört där? Undrar hur stiliserad skissen är jämfört med irl? _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||||
|
Re:
Det värsta är: Det får inte jag heller vid närmare eftertanke
och STCC har kört där? Undrar hur stiliserad skissen är jämfört med irl? _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||||
|
Re:
Japanskt tv-spel skulle ju kunna stämma när det gäller den spretiga, lite aggresiva, utformgivningen
Själv har jag ingen aning. _________________ Jörgen Eriksson |
||||
|
_________________ Björn Ågren 75räser "stödlänk": https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=52875&start=0 156an https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=74988&highlight= |
||||
|
Re: Vad är detta för bana?
Det var tänkt som en skoj fråga.. Det är en gissnings lek. Den finns inte på riktigt tror jag. Ägs av en italienare /Robert _________________ Robert Hagblom |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Vad är detta för bana?
|
1 besök senaste veckan (2079 totalt) |