| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Animation - de nya reglerna i F1
|
1, 2 >> 2991 besök totalt |
|
3D är coolt
http://link.brightcove.com/services/player/bcpid1529569285?bctid=10497901001 _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||
|
Ska bli intressant att se om de nya reglerna faller ut som önskat!
Startade en tråd i en annan forumsdel ang. F1 på Monza. Kanske är fler som läser här? https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ A n d r e a s O t t o s s o n |
||||
|
Re:
ouahh!! Det har inte jag tänkt på TV6 visar ju inte längre, då måste jag hitta på nån ny lösning, utan att behöva handla ett kanalpaket med massa skit jag inte vill ha. Hmm... elände.
_________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
||||
_________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||
|
Re:
Nu ger ju Viasat Motor lite mer än bara F1 men men... Förresten, det är värst vad Vettel har fått många PRuppgifter, och jag tycker han sköter dem bra på nåt vis, lite frisk fläkt lixom. |
||||
|
Vilken brittisk kanal fick rättigheterna?
I värsta fall får man väl *host* ladda ner loppet i efterhand... Kollade vad Viasat skulle ha - om jag förstår det rätt måste man betala 99 kr i månaden och då även blir tvungen att få fotboll. Iallafall om man har ComHem i kabel som jag. Snygg animering förresten!
|
||||
|
Trist att man har fel satellit-paket...
Kan man förvänta sig att *kompletta* kval och race kommer att finnas för nedladdning? (Lagligt mot rimlig avgift går bra - annars får man helt enkelt hoppas på Racing Underground...) I vilket fall som helst; de nya reglerna verkar trevliga! Riktiga slicks, renare linjer på bilarna och förhoppningsvis ännu mer riktig racing än 2008!
_________________ David Olofson olofson.net Banredskap: Westfield V6 - 2014: Nya däck, ny motor, ny låda! Följebil: BMW 530i E61 M |
||||
|
Snyggt presenterat, jag ser bara en massa arbetstimmar och produktionstid framför mig när jag ser sånt där
Material och ljussättning kunde de gjort bättre när de ändå ska lägga sån tid på det
_________________ Martin Öberg
|
||||
|
Jag tycker priset är hutlöst för att se F1 2009?
Detta är vad som gäller för ComHem. Minsta boxen 995:- Minsta abbonemanget 468:- / År Via sat sport paket 1188:- / År Fakturaavgift 420:- / År (Kan unvikas med autogiro el. e-faktura) Sen bjuder ComHem på kortavgiften...! Total kostand för att se första säsongen om man tar autogiro eller e-faktura blir 2651:- Vill man ha pappersfaktura i brevlådan hamnar vi på 3071:- _________________ Tobias Carlsson Suzuki Swift Sport Porsche Boxster S (Såld) |
||||
|
Sicken härlig film. Den kan man kika på flera gånger
Apropå F1 sändningar så finns det streamade varianter över nätet som funkar skitbra. Avhandlades i tråden från sista rejset i höstas. Den låg ca 10-15 sekunder efter tv-sändningen och då kunde man se den ûberspännande upplösningen på säsongen 2 ggr
_________________ Jonas Zetterman Västerås Sonens Race Insta https://www.instagram.com/philiptangerstad63/ |
||||
|
Re:
[quote="TobbeC"]Jag tycker priset är hutlöst för att se F1 2009? Detta är vad som gäller för ComHem. Minsta boxen 995:- Minsta abbonemanget 468:- / År Via sat sport paket 1188:- / År Fakturaavgift 420:- / År (Kan unvikas med autogiro el. e-faktura) Sen bjuder ComHem på kortavgiften...! Total kostand för att se första säsongen om man tar autogiro eller e-faktura blir 2651:- Vill man ha pappersfaktura i brevlådan hamnar vi på 3071:-[/quote Hoppas att loppen visas på någon krog i stället. Jag orkar nog inte med böket att skaffa en massa pryttlar för att se på F1.
_________________ Anders Hansson |
||||
|
Re:
BBC har rättigheterna vilket innebär att BBC2 kommer att sända. Går att få in via (en stoor) parabol från Eurobird 28,5 grader öst. Japp, signalen är fri vilket innebär att man även kan se Top Gear.
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
|
Hmm för mig som bor i ComHem hus så kostade det drygt 1500 spänn för ett år.
För mycket och dessutom med en massa annat skit som inte är intressant! Blir tyvärr till att ladda hem. |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1, 2 >> 2991 besök totalt |