Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
Bra pris på R-däck Toyo R888(Gatlegala) NYA PRISER 2009
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7   >>
52561 besök totalt
Euromaster Malmö / Henrik
Malmö / Lundavägen64
Här sen Maj 2008
Inlägg: 45



Re:

Puppan skrev:
OFFkeFF skrev:
Finns 265/30-19" ?


Helt sjukt... Men nej inte än!
Har påtalat detta för generalagenten men än har jag inte fått nåt besked!

/Pete



NU finns 265/30-19 samt 305/30-19 I 888 sortimentet...

Henrik

_________________
Euromaster Malmö
Lundavägen 64
040/290766
malmo60(@)se.euromaster.com ta bort () runt @


Henrik Hellman
Citera
Nelzon
Sthlm
Här sen Jan 2009
Inlägg: 183



Re:

Euromaster Malmö skrev:
Puppan skrev:
OFFkeFF skrev:
Finns 265/30-19" ?


Helt sjukt... Men nej inte än!
Har påtalat detta för generalagenten men än har jag inte fått nåt besked!

/Pete



NU finns 265/30-19 samt 305/30-19 I 888 sortimentet...

Henrik


och en hel drös andra nya dimesioner oxå! thumbs up

_________________
Christopher Nelson

R-Dack.se
TWS Däckservice
Citera
Dignell
Västerås
Här sen Mar 2006
Inlägg: 3839

Moderator i ett av underforumen

Nu ska visst priserna höjas

_________________
Mårten Dignell - Clio Sport 182
Rejsas Renault Sport sektion
Citera
Euromaster Malmö / Henrik
Malmö / Lundavägen64
Här sen Maj 2008
Inlägg: 45



Re:

Dignell skrev:
Nu ska visst priserna höjas


Är tyvärr höjda sen 1/2-2009

_________________
Euromaster Malmö
Lundavägen 64
040/290766
malmo60(@)se.euromaster.com ta bort () runt @


Henrik Hellman
Citera
Dignell
Västerås
Här sen Mar 2006
Inlägg: 3839

Moderator i ett av underforumen

Re:

Euromaster Malmö skrev:
Dignell skrev:
Nu ska visst priserna höjas


Är tyvärr höjda sen 1/2-2009


Ja tydligen har grossisten gjort sjuka höjningar.

Tex. från 740kr/däck till 1200kr/däck för 195/50 15 Man kan fatta att priserna stiger, dollarn tex har gått upp med 25% under året. Men en 62%-ig höjning är helt oacceptabelt.

Men sista ordet var inte sagt än, men detta var verkligen inte muntert...

_________________
Mårten Dignell - Clio Sport 182
Rejsas Renault Sport sektion
Citera
blixten
Göteborg
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1844

Namndispens
Namndispens

Var tillverkas de däck som prishöjts?

/Johan B

_________________
Johan B
Citera
OFFkeFF
Ekerö
Här sen Jul 2006
Inlägg: 1497



Re:

blixten skrev:
Var tillverkas de däck som prishöjts?

/Johan B


Spelar mindre roll var de tillverkas om de betalas i dollar eller yen.

_________________
Filip Åhrberg
-----------------
Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v
Citera
Björnbusen
Bromma Stockholm
Här sen Feb 2005
Inlägg: 242



Hej!

Vad blir det nya priset på 195/50/16 eller 205/50/16 eller därikring? :-)

Behöver beställa pronto!

_________________
Björn Ek
AlfaRomeo Alfetta 1976
Banmötesgruppen Club Alfa Romeo Svezia
Citera
Nelzon
Sthlm
Här sen Jan 2009
Inlägg: 183



Re:

Dignell skrev:
Euromaster Malmö skrev:
Dignell skrev:
Nu ska visst priserna höjas


Är tyvärr höjda sen 1/2-2009


Ja tydligen har grossisten gjort sjuka höjningar.

Tex. från 740kr/däck till 1200kr/däck för 195/50 15 Man kan fatta att priserna stiger, dollarn tex har gått upp med 25% under året. Men en 62%-ig höjning är helt oacceptabelt.

Men sista ordet var inte sagt än, men detta var verkligen inte muntert...


Stora problemet är att många R-Däck inte har följt prisutvecklingen tidigare utan legat kvar på samma. När det nu är tvunget att höjas så kommer allt på samma gång!

Mvh Nelzon
TWS Däckservice

_________________
Christopher Nelson

R-Dack.se
TWS Däckservice
Citera
Cédric
Uttran/Sthlm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 3365



Fortfarande ingen ny prislista från kallhälls däckservice ?

_________________
Cédric Nyberg
Porsche 924 Turbo
Toyota GT86
Formel Vee Veemax MKIVB 1970
www.instagram.com/garagecedric/
Citera
Puppan
El Stockholmo esta el SVINinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2771


Trådstartare
Re:

Cédric skrev:
Fortfarande ingen ny prislista från kallhälls däckservice ?


Bör komme en under nästa vecka! :-)
Jag återkommer..
Det finns ju lite nya dimensioner att välja bland oxå! :-)

_________________
###############################
Peter "Puppan" Eriksson
Citera
Cédric
Uttran/Sthlm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 3365



Re:

Puppan skrev:
Cédric skrev:
Fortfarande ingen ny prislista från kallhälls däckservice ?


Bör komme en under nästa vecka! :-)
Jag återkommer..
Det finns ju lite nya dimensioner att välja bland oxå! :-)


Jag ringde för att kolla, priserna va då strax över Nelzons priser för min dimension. Men det kanske kan ändras

_________________
Cédric Nyberg
Porsche 924 Turbo
Toyota GT86
Formel Vee Veemax MKIVB 1970
www.instagram.com/garagecedric/
Citera
Rompa
Sthlm/ Tungelsta
Här sen Apr 2008
Inlägg: 149



jag skulle vilja veta bästa pris på 215/40(45)-17" Toyo R888 GGG... ngn som kan hjälpa mig?

_________________
Ronnie Jansson

Mitsubishi Evo9 : http://www.garaget.org/?car=160515
Citera
Puppan
El Stockholmo esta el SVINinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2771


Trådstartare
Halloj

Nu har jag fått nya priser från däckgubben i Kalhäll! :-)
Håller på att kolla med grossisten om lev tider. Återkommer i det ärendet! :-)









Mvh
Peter

_________________
###############################
Peter "Puppan" Eriksson
Citera
Puppan
El Stockholmo esta el SVINinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2771


Trådstartare
Re:

Cédric skrev:
Puppan skrev:
Cédric skrev:
Fortfarande ingen ny prislista från kallhälls däckservice ?


Bör komme en under nästa vecka! :-)
Jag återkommer..
Det finns ju lite nya dimensioner att välja bland oxå! :-)


Jag ringde för att kolla, priserna va då strax över Nelzons priser för min dimension. Men det kanske kan ändras


Hur ser priserna ut mot övriga leverantörer?

Mvh
Pete

_________________
###############################
Peter "Puppan" Eriksson
Citera
Björn Davidsson
Tullinge
Här sen Jul 2005
Inlägg: 1789



var där ida o hämtade 2 R888.
Bra deal! thumbs up thumbs up

_________________
Björn Davidsson
Pontiac T/A GT1 (räser)
Just nu:36 cylindrar
Citera
danjel
Västerås
Här sen Sep 2008
Inlägg: 50



Re:

Puppan skrev:

Hur ser priserna ut mot övriga leverantörer?

Mvh
Pete

Dom ligger uppskattningsvis 5-10% över BVS här i Västerås...
http://www.blocket.se/vi/20918380.htm?ca=9_s&last=1

_________________
Daniel Hedman
Citera
AntonG
Örebro
Här sen Jul 2008
Inlägg: 869



Antar att de inte finns, men måste fråga. Jag söker r-däck som är 225/40-17 men verkar bara finnas med 45 profil?

_________________
Anton Gruffman


Banbil: BMW e46 GTR & Camaro cup gen 5
Gatbil: Porsche 996 - Såld

http://www.gruffmanracing.com
Citera
Puppan
El Stockholmo esta el SVINinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2771


Trådstartare
Re:

AntonG skrev:
Antar att de inte finns, men måste fråga. Jag söker r-däck som är 225/40-17 men verkar bara finnas med 45 profil?


Tyvärr är detta prislistan från grossisten! :-/

_________________
###############################
Peter "Puppan" Eriksson
Citera
Chrisss
Kungsängen
Här sen Jul 2004
Inlägg: 233



hej,

Var hos Dennis och fixade 2 nya däck idag.

kanonservice som vanligt

Beställde igår vid fyratiden och idag sitter dom på bilen thumbs up
(Corden framme och race på lördag=panik)


Dennis har två stycken 225x45x16" på hyllan som en strulkund beställt men inte hämtat.

Säljes extra billigt. 1800:-/st

Ring Dennis på 08-583 505 31 om du är intresserad.

_________________
Christian Lindblom
Citera
jorg1
karlstad
Här sen Sep 2006
Inlägg: 14



En fråga om storlek

225/45-13, motsvarar det 9.0/20.0-13 som jag har på ett par slicks på ett ungefär?

_________________
Jörgen Mälargård
0706660833
Citera
SÄLJES
Bra pris på R-däck Toyo R888(Gatlegala) NYA PRISER 2009
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7   >>
52561 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande