Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 4732 besök totalt |
Server omstartad nu med rätt inställningar!
Jag lägger på vikter allt eftersom. Jag kan tyvärr inte sitta vid datorn hela tiden så ni får själva rösta fram kval etc. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Re:
Nej, med en minut...fan vad trist! Visste du att du skulle bli sen? Du skulle ha skrivit i tråden så kanske herrarna i pool1 hade väntat lite. ![]() _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Re:
Skit lopp som vanligt av mig! Jätte bra start. Är uppe på 4:e efter första kurvan då jag startade på 11:e! Men så kör man ju av!!!!? Sen tog däcken slut och Sören kunde köra om mig i sista kurvan!? Snyggt Sören! _________________ Pontus Törnberg |
||
inte varvad i alla fall, hurra !!!!
![]() ![]() men det var tajt i heat 1, hade vinnaren bakom mig på upploppet.... i heat 2 trodde jag att jag skulle bli varvad, gjorde knappt något varv under 50, inget på de sista 15.... ![]() kan dock ha berott på en tilltufsad bil efter att inte kunnat missa en Honda som stod tvärs över vägen efter kurva 4 nåja, trots att det var svårt så var det kul, alltid lika sköj att köra på "hemmaplan" ![]() _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
Rejs 1: No comments
![]() Rejs 2: Jag vann ![]() ![]() Jag var så glad efter rejset att jag bara skrek rakt ut ![]() ![]() Tack alla ni som låg och frustade mig i nacken, att ni lät bli att knuffa av mig ![]() ![]() Jag är så glad så ![]() |
||
Re:
GRATTIS ![]() _________________ Oyvind Andersen |
||
Re:
GRATTIS Pierre ![]() ![]() _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
Jag tränade lite i tors och lördags och tyckte jag kände mig stabil nog att kunna hänga med iallefall. Men under träningen kom jag inte under 49 men pang bom så får jag in en 47,9 på kvalet. Ett hopp tändes men slocknade på uppvärmningen med 25 liter soppa i bilen. Jag min klant hade bara kört mina varv med 7 liter i tanken. Den styrde inte in och var hur överstyrd som helst mitt och ur kurvor samt vid gassläpp.
In i setupen och ändra... Racet startade och jag hängde med bra tack vare geningar ![]() Race 2 tog jag en annan setup men det sket sig ändå. Jag, Alfa och Göteborg är inte bra... Det börjar kännas som om Alfan var ett nedköp ![]() Varför inte lite folkrace i götet? GTL hundkojorna och full grid ![]() _________________ Andreas Lewau |
||
Lite förvånad över dubbelsegern, men hade stor fördel att åka utan straffvikt. Inga större misstag i körningen heller, så det var ju bra. Synd om Robin i race 1 och en jäkla kul fight i race 2 med en massa olika förare (Johnny, Mikko m.fl.).
Kudos till ni som blev varvade, ni skötte er galant ![]() _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||
Re:
alltid kul då det är tätt, dock fick jag suspension damage efter lite egna missar och flertal knuffar, dock såvitt jag vet inte av dig i alla fall, så det blev besvärligt att bevaka positionen, sen fick du till en fin omkörning så ville inte bråka nått då, fick även släppa förbi Robin som var klart snabbare än min trasiga Bmw, nå resten höll man på stången, mållinjen rädda mig ![]() |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 4732 besök totalt |