Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3365 besök totalt |
livereferat: Gasa MK's årsmöte - klubben lämnar SBF
Dagordningen klubbas igenom, utan några spännande ändringar. En ledamot kliver av och ersätts. Ny valberedning väljs också. På agendan står också "Utträde ur SBF". Det röstades och beslutet var enhälligt. Mer info kommer när protokollet är justerat. ![]() _________________ /Daniel Azzarri Älska varje varv! |
||
Saxat från www.gasamk.se
_________________ /Daniel Azzarri Älska varje varv! |
||
|
||
Re:
Klubbar av det mer klassiska snittet som vill kunna använda FIAs paraply blir ju kvar naturligtvis (kunna möjliggöra nationella licenser, tävlingar etc). |
||
Nu är brevet skrivet och undertecknat, planen är att det ska vara SBF tillhanda på måndag.
Jag skickar samtidigt tillbaks min funktionärslicens och tackar för lånet. Jag har fått nog av SBF och deras sätt att sköta saker och ting. Kommer, om möjligt, aldrig ha någonting mer med dom att göra. Tack för att ni tror på oss grabbar! Det värmer ![]() _________________ Christer Jonsson ordförande Gasa MK Kör: Saab 900s -92 VW Golf Cabriolet -89 Mercedes-Benz 300E -87 |
||
_________________ Björn Ågren 75räser "stödlänk": https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=52875&start=0 156an https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=74988&highlight= |
||
Re:
jag hoppas på att min motorklubb följer erat spår, samt att ja ska skicka tillbaka min funkislicens och be SBF studsa någonstans.. _________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||
Stingray: Ja, det vore faktiskt bra om flera vågar göra samma sak, så det blir märkbart.
Gustav: Det låter kanon! Jag tror 2009 kommer bli ett bra motorår! ![]() _________________ Christer Jonsson ordförande Gasa MK Kör: Saab 900s -92 VW Golf Cabriolet -89 Mercedes-Benz 300E -87 |
||
Igår fick jag en bekräftelse från SBF på mitt brev de fick i måndags om utträde.
Skönt att det äntligen är på gång. _________________ Christer Jonsson ordförande Gasa MK Kör: Saab 900s -92 VW Golf Cabriolet -89 Mercedes-Benz 300E -87 |
||
Re:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Konbana, drifting, time attack och test 'n tune _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||
Wolf: vi har kört annat än bara drifting på våra träningar så länge jag kan minnas
![]() 2007 körde vi konbana/drifting. 2008 körde vi konbana/drifting/test n' tune 2009 blir det konbana/drifting/test n' tune/time attack ![]() _________________ Christer Jonsson ordförande Gasa MK Kör: Saab 900s -92 VW Golf Cabriolet -89 Mercedes-Benz 300E -87 |
||
Re:
hehe jaja,, men som DU borde veta har ja inte vart med i gasa sen 04 om ja minns rätt.. kanske 05 :P men som sagt.. dax i gen nu när man har en kul bil o så ![]() men synd ni bara har detta på era träningar o inte har öppna dagar för d utöver ![]() _________________ /Niklas Rydh Mazda 3 MPS -2007 ~ 310hk ~ 500nm Västerås |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3365 besök totalt |