Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 7573 besök totalt |
Race10 @ Karlskoga, 5/3, kl 19 och 21
Nu är det snart dags för rejs nummer 10 i vår liga. Denna gång kör vi på Gelleråsen strax utanför Karlskoga. Nu är det ett lopp med obligatoriskt depåstopp som gäller. OBS! Detta... Namn: rejsa.nu Lösen: sprint Bilar: STCC Bana: Karlskoga Väder: Dry Race: 30 min Så här ser tiderna ut för de två Poolerna: Pool 1: 19.00 - 19.45 Practice 19.45 - 19.55 Kval, Superpole (stängt) 19.55 - 20.00 Warmup (stängt) 20.00 - 20.45 Race Pool 2: 21.00 - 21.45 Practice 21.45 - 21.55 Kval, Superpole (stängt) 21.55 - 22.00 Warmup (stängt) 22.00 - 22.45 Race Träningsserver kommer... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
|
||||||
Re:
jo samma med 30liter soppa, synd att jag inte hinner hem från jobbet, missar rejset med ett par timmar drygt ![]() |
||||||
Till detta race är det bra om nykomlingarna i Pool 2 läser genom reglerna ordentligt igen, allt för att slippa trassel. För min del lägger jag ner all träning då det bara genererat att man blir påkörd/ avkörd, deltar dock i loppet.
|
||||||
|
||||||
Du ska vara värst Stacken!
![]() Kommer Brodin, Robin och gänget köra på under minuten då? ![]() Träningsserver uppe nu iallafall....ikväll är det träning från cirkus 21-tiden...då kommer jag vara inne iallafall. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
Re:
Det tror jag inte ![]() Tror faktiskt inte det är någon som kommer ha en suck mot mig på Karlskoga ![]() ![]() |
||||||
Re:
Så pass hehe Då måste vi putta av dig Stacken! hehe skojja bara... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
Re:
Det får bli när jag varvar er då, för i starten bara rycker jag ifrån ![]() ![]() |
||||||
Re:
vilket själv förtroende ![]() _________________ Robin Johansson |
||||||
Re:
Men Robin var inte så blysam nu! Du gör inga 1,07-tider... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||
Vi ska på lite födelsedagskalas men hoppar in och testar sen när vi kommer hem igen ;
|
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 7573 besök totalt |