Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
RalliSportChallenge...
1293 besök totalt
Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

Trådstartare
RalliSportChallenge...

Var tvungen att installera RSC igen efter att jag hittat spelet i en låda, rätt kul att köra för nu märks skillnaden mellan dagens och gårdagens spel. RSC har skitdålig körkänsla men förr tyckte man att den var suverän. Ljudet är under all kritik men då tyckte man att turbobilarna var skithäftigt ljud från. Grafiken är väl det enda som är si så där jämfört med dagens grafik. Tror att avinstallation ligger nära till hands dock

Jimpa The Swede
Åstorp
Här sen Jan 2006

HE HE ja jag har åxå det liggandes i hyllan . men det får nog bli liggandes där , har funderat på att lägga in det innan men det behöver jag inte göra nu när du har testat Schumi
Jag har nått annat Rally spel liggandes åxå, kommer inte ihåg vad det heter men dom snackade svenska har jag för mig, å sen så kunde man köra Saab v4 och Amason tror jag det var , det var ett bra spel innan tyckte jag men har inte kört det på många år nu

Örebro
Här sen Feb 2004

Trådstartare
Ja det är inte värt väntetiden att installera det Har det spelet du skrev om också, kommer dock inte ihåg vad det heter? Tänker ej installera det heller btw

Hompe
Skövde
Här sen Feb 2006

rally trophy tror jag ni prata om?

Hälsar
Citera
Oqvist
Umeå
Här sen Okt 2007

Körkänslan är tidlös. Så länge du inte såg det som en sim då det begav sig givetvis utmärkt arkadlir

Örebro
Här sen Feb 2004

Trådstartare
Rally Trophy heter det

På den tiden RSC kom var det den bästa simulatorn, i dag är det rena arkadliret

Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

Sen har vi ju det överlägset bästa online liret Rally Masters, Fins mej vetligt inget online som har varit ens i närheten av det, thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up

fontheking5
Skåne
Här sen Maj 2009

Rally Trophy. Ja det spelet , ja , det hade jag glömt bort , körde det en del på PS2 , retade mig på att man tappade dörrana när man hoppade och annat sådant . Egentligen iget dåligt spel men lite mer utveckligen hade varit bra . Däremot gillade jag Rally Masters tror jag det hette , tänk vad tiden går men det var faktiskt riktigt bra då. Visst var väghållnigen lite så och ljudet lite sådär men det var kul att spela .

Skåne
Här sen Maj 2009

Har tyvärr inte kvar Rally Masters jag som ville spela det nu .

RalliSportChallenge...
1293 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande