Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1471 besök totalt |
2009-05-22 SVKG Bankalas Kinnekulle
Snart dax, ska bli grymt kul att köra Kinnekulle för första gången Jag antar att det blir ett gött gäng från rejsa där. ![]() _________________ Peter Börjesson Pegasus 7+ Zetec 2.0 Dunnel option 1 |
||
Japp, snart dax!!
Skall bli fin,fint skoj! Skörde senast 2004 och har byggt om nästan allt på bilen så det skall bli riktigt roligt. Vi lär ju bli ett par stycken också. Även denna träff är numera fullbokad! _________________ Mikael Nordin -Tiger B6 Gsxr 1000 (Super7) -68 Chevrolet Camaro RSR Svkg #120 |
||
Re:
Det gör man på www.svkg.nu Träffen är dock redan fullbokad! _________________ Mikael Nordin -Tiger B6 Gsxr 1000 (Super7) -68 Chevrolet Camaro RSR Svkg #120 |
||
Börjar närma sig!!! Tror vi att man klarar sig från regnet?
Bra väder på vårruset/Falkenberg men fullbokat, nu va man tidig på att anmäla sig till Bankalaset och då ser det ut att bli regn ![]() _________________ Mikael Nordin -Tiger B6 Gsxr 1000 (Super7) -68 Chevrolet Camaro RSR Svkg #120 |
||
mm..ser ut som det kan komma några stänk..drar upp bilen på kärra .
![]() Norrmännen tror på ca 7mm inte så farligt .... ![]() http://www.yr.no/sted/Sverige/V%c3%a men SMHI ändrar sej hela tiden , Accuweather säger: Times of sun and clouds with a couple of showers. SVKG brukar ha flyt så.... ![]() _________________ Peter Börjesson Pegasus 7+ Zetec 2.0 Dunnel option 1 |
||
Re:
Får inte bli mycket vatten för min del! Är ju nybörjare så man skall väl inte utmana ödet och köra med ca 600+ hästar, r-däck och en massa regn. Blir lätt som en skit i en pissepotta änna... ![]() Hoppas väderguden är på min sida... _________________ Mikael Nordin -Tiger B6 Gsxr 1000 (Super7) -68 Chevrolet Camaro RSR Svkg #120 |
||
Re:
Talande beskrivning! ![]() Hoppas givetvis också på bra väder även om man som M3E30-förare inte är fullt lika beroende av vädergudarna. Kan till och med vara roligt att drifta runt i regn-halkan. Efter att själv varit lite sen med anmälan men fått en återbudsplats skall det bli kul att synas där! (Senast jag var på Kullen var nog 2003... ![]() _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||
Re:
Ja, det hade varit gött som stryk om solen hade visat sig lite, eller det hade räckt med ofuktigt väglag för min del ![]() ![]() Martin G: om väderguden e på vår sida kan den där "åkamedkörningen" äntligen bli av. Den som lever får se... _________________ Mikael Nordin -Tiger B6 Gsxr 1000 (Super7) -68 Chevrolet Camaro RSR Svkg #120 |
||
Ja, det ser ju inte helt bra ut...
![]() Får nog hem och vända på däcken så de roterar åt rätt håll om det ska vara vatten på banan. Ett hett tips är annars att stanna kvar på banan under helgen, på lördag är det ERCup och söndag är det Sportvagnsmästerskapet. /Thomas _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1471 besök totalt |