| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Inbjudan till vårträffen på Mantorp 16/5 med BMWSC/BMWCS
|
<< 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 11 besök senaste veckan (27976 totalt) |
|
Re:
Kan ni inte fixa den där bromsvätskan också? SRX tror jag den heter. _________________ Stefan Larsson |
||||
|
Är det några som planerar att gå ut och käka lite efter lördagens bravader? Hade varit kul att ljuga vidare fram på kvällen
|
||||
|
Dignell,
Det finns ett MINI-gäng som planerar att gå ut i Linköping efter Mantorp. Du och alla andra är självklart välkomma att hänga med. Varför ska man sluta att vara social och trevlig efter kl.1700?
_________________ BMW MC-klubben |
||||
|
Re:
ACS har grillfest en bit ifrån, nere vid Huskvaran! En renåååå åkare är alltid välkommen!
Nu börjar det bli ordning på grejjorna, baksäte och allt där togs ut idag (så jag får plats med r-däcken) samt att verktygsväskan plockades ihop och lite småpill.
Så imorrn efter jobbet är det bara att göra en säkerhetskoll på allt och plocka ihop samt tvätta bil o snygga till lite , skönt att planeringen funkar ibland
Nu får det bannemig bli lördag morgon!
_________________ Viktor Starkman |
||||
|
Detta var det absolut roligaste jag gjort hittills!
Proffsigt arrangerat och mycket trevligt folk. Jag tog licensen i fredags och hann köra ett gäng varv då samt typ 4 - 5 stycken i lördags innan min kylfläkt kastade in handduken...
Tack så mycket för denna träff! _________________ BMWSC #718 www.FartFabriken.se Husqvarna Rider 13 -2008 BMW E21 Stillastående projekt. |
||||
|
Tack Sebastian
Mer eftersnack, och massor av bilder, finns i denna tråd: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ BMW MC-klubben |
||||
|
Re:
Va väl rätt okej tycker jag, va väl uppe 5 timmar efter prisutdelningen _________________ Anton Gruffman Banbil: BMW e46 GTR & Camaro cup gen 5 Gatbil: Porsche 996 - Såld http://www.gruffmanracing.com |
||||
Jag hade de klara ganska tidigt men jag blev så fundersam hur någon kan vara snabbast på kval och ta PP med tiden 1.34.4.... kändes som väldigt Men men Patrik Skoog knep PP i Std med just den tiden Nu ligger listorn uppe även som pdf. Jag ska försöka vara snabbare nästa gång
_________________ Johan Armskogh |
||||
|
Re:
Johan får bara igen lite, hela förra året (då jag gjorde listan) så frågade han mig strax efter prisutdelningen om hemsidan var uppdaterad
_________________ Patrik Skoog |
||||
|
Tack till alla funktionärer, Cup-åkare, gatbilsförare, utställare och besökare som gjorde vårtäffen till en så stor upplevelse. Jag får ockå rikta en tacksamhetens tanke till han som råder över vädret.
Tack också till alla fotografer som presenterat sina bilder på olika forum. Det vore bra om BMW klubbarna fick fri tillgång till era bilder, givetvis med angivande att källan. Ni hittar ytterligare bilder här, http://www.zinnitasfoto.se:80/ Göran Benjamin ordf. BMW Club Schweden _________________ Carl G Benjamin |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Inbjudan till vårträffen på Mantorp 16/5 med BMWSC/BMWCS
|
<< 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 11 besök senaste veckan (27976 totalt) |