| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Inbjudan till Anderstorp 4/7: Anmälan är nu stängd.
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 7 besök senaste veckan (18202 totalt) |
|
Re:
Brukar inte du göra det?
_________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||||||||
|
Re:
Nej absolut (tyvärr) inte, min lilla symaskin medger inte sådana vidlyftiga utsvävningar.
Annorlunda är det kanske om man har lite mer pulver?
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||||||
|
Re:
Lite pulver + smala däck så går det väl å kassa på tvären? _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||||||
|
Anmälan är ju inte stängd än så jag gissar att det finns platser kvar
http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1. _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||||
|
Re:
Fort sätter det så här kan man snart köpa upp "biljetterna" och sälja dom dyrt på svarta börsen
Verkligen skoj med denna uppslutning _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||
|
Re:
+1 Skall vi starta svarta börs bolag sjöström!??
Ahhhh!
Jag har planerat hela våren att jag ska dra på detta, å så poppar påminnelsen upp ikväll! (27 juni)
... lite sent kan tyckas
lixom missat skogen för alla träden, eller en massa annat å pyssla med... Men jag vill ju köra med gatbilen endå (330 kåmbi dajsel )
Finns det plats? Hinner man pröjsa både bmw sport clup medlemskapet samt banåkat ikväll (eller måndag)? SBF e klart redan... Snällla
_________________ R0nny St@vervik Firebird -88. |
||||||||
|
Ronny,
Kontakta vår sekreterare Tobias så får vi se om det är möjligt: http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1.0/87/1/index.php Teoretiskt finns det en möjlighet om du har gjort medlemsansökan, träffanmälan, och betalar allt på studs. Har du fått licensen från SBF? _________________ BMW MC-klubben |
||||||||
|
Re:
Äsch, en nummerskylt tar inte så lång tid att skruva fast
_________________ BMW MC-klubben |
||||||||
|
Re:
Är dina nya R888 på dina feta fälgar Måns? Redo för mossen?
_________________ Patrik Skoog |
||||||||
|
Re:
Nä, inte så mycket som ska göras egentligen, bara att en del måste göras dagtid, dra ur en trasig bult ur en spacer, kränga nya däck på fälgarna, samt besikta bilen innan man för körförbud på onsdag. Bromsbelägg och skruva på nummerplåt kan jag fixa själv på kvällen, men jag har 12-timmars arbetsdagar bakom mig och även framför mig den här veckan.. Men de löser sig kanske ändå, vill ju köra.. _________________ Filip Åhrberg ----------------- Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v |
||||||||
|
Re:
Ja, efter en tur på ett dygnsurt flygfält med slitna Kumho så blev det fart på däckbytet, men jag har upptäckt att vrålåket behöver spacers... Hoppas att dessa kommer innan Anderstorp bara
_________________ BMW MC-klubben |
||||||||
|
Re:
Sova gör du så mkt sen så! _________________ Hälsn. Tobias Blomberg Werme BMW M |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Inbjudan till Anderstorp 4/7: Anmälan är nu stängd.
|
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 7 besök senaste veckan (18202 totalt) |