| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Sommarstuga vid Knutstorp?
|
1, 2 >> 2995 besök totalt |
|
Lite offtopic... Och svårt att välja rätt forumsdel.
Men hade det inte varit helt underbart med denna villan som en sommarstuga??? http://www.hemnet.se/beskrivning/hem Verkar vara endel jobb, och undrar hur mycket hund/djur det stinker i huset... Men oj... grym utsikt! Klart snäppet värre än från t ex Turning torso! Vem vill se vatten, när man kan se asfalt?!
om nu alla medlemmar lägger lite pengar, så kan det bli en RS... Rejsa Stuga!
_________________ //Tobias "LeWaN" Lewandovski Skoda Enyaq RS -24, VW Golf GLI Cab -85, Porsche 997 turbo cab -08 | PCS 7486 |
||||
|
Fy bubblan va coolt!!
325 st lägger vars 2000:- så har vi ett hus vid knutan, snacka om våt dröm. Men visst ser det ut att vara en del att göra och friskrivningsklausul borde väl vara typ RED ALERT!
Ska vi dela Lewan?! Snacka om livskvalité!!! Sitta på verandan o grilla/sänka nåt kallt o samtidigt kunna kolla på höjdarunderhållning!!
För att inte snacka om hur mkt man kunnat smita in o slipa på varvtider...
_________________ Christian Larsson |
||||
|
Det var inte länge sedan det var till salu senast, hösten 2005 skulle jag tro det var. Jag såg skylten när jag åkte förbi till & från SSM i helgen & suget innfann sig igen...
Edit: stafning _________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -60 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 van Diemen RF75 MG Midget -61 |
||||
|
Re:
sen öppnar vi Zimmer frie med BBQ och fulla rättigheter, tänk vilken våt dröm att få sitta på första parkett och bli serverad redig BBQ och stooora kalla pilsner av lättklädda yppiga....
frågan är bara hur mkt man hade jobbat..
Jag tyckte det var lite konstigt att det inte någonstans i texten nämns något om motorbanan utan bara en massa om golf och sånt.
om man nu säljer ett hus väldigt nära en motorbana så skulle man väl kunna lyfta fram det som en fördel och på så sätt få dit rätt typ av köpare istället för att locka med andra grejer som drar till sig gnällspikar. Känns som win-win situation för både husägaren och banägaren om "rätt" typ av personlighet flyttar in istället. Edit: Ibland är det bra att läsa hela annonsen innan man uttalar sig, missade första meningen Men ändå... lätt att missa istället för att sälja på det
_________________ David Olsson Lotus Elise SC |
||||
|
Re:
Ypperligt! Vi tänker i samma "banor"!
_________________ Christian Larsson |
||||
|
Re:
Tyckte det var riktigt coolt att mäklaren lyfte fram just närheten till motorbanan i första meningen! "Första parkett till Ring Knutstorp! Härlig altan med bästa utsikten." Fast kanske är det också husets största nackdel... (Inte för mig kanske, ser väl snarare det här som husets största minus: "Fastigheten säljes med friskrivningsklausul mot dolda fel!".)
Får hålla med ovanstående inlägg - fasiken vad coolt det hade varit med ett schysst hak med utsikt mot motorbanan som serverade kall öl och BBQ! Johan - du är ju kockutbildad - när öppnar du?
_________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||
|
Jag åkte förbi stugan i söndags och den ligger med utsikt över liton.
Skulle helt klart passa som sommarstuga..... undrar bara hur man får frugan och nappa på det.......
_________________ Pontus Oldberg Ring Knutstorp - 1:07.8 Sturup Raceway - 1:10.6 Mobil: 0768 582240 |
||||
|
Re:
Vafasiken, ser jag ut som en fastighetsskötare eller?
Tycker det räcker fullt tillräckligt att ha två hus att sköta om... Men visst, ordnar herr Sjöström "det där andra" kanske man skall överväga ett husköp!
Verakr ju vara jämförelsevis billigt att köpa hus nära en motorbana. =) _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||
|
Re: Sommarstuga vid Knutstorp?
skit i de
bara att vädra med tvärdrag under en racehelg, så luktar det underbart igen ! såsom bensin, diesel, gummi, e85 osv !!
_________________ Andreas Persson Brukar: Hyundai IONIQ EV Bygger: Manta GSi Exclusive -87 (Är med i Pallbocksklubben sedan 2004 ca...) |
||||
|
Ballt men pratar dom svenska där nere ?
Huset ser ut att ha mögel i källaren, säkert helt nerpissat inne i övrigt av alla djur med Men är på om vi 10 st att köpa skiten som banbas för lite runt runt åka är jag intresserad dock så måste man måla om skiten så p**s lukten försvinner _________________ Micke Bernebrandt NYCKELN TILL ETT ROLIGT LIV ÄR ATT HÄNGA MED FOLK SOM ÄR HELT DUMMA I HUVUDET
|
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1, 2 >> 2995 besök totalt |