Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Allmänt banåkaforum Avslutningsfest 2009! -Eftersnack och ocensurerade bilder..? | << 1, 2, 3, 4, 5 >> 2 besök senaste veckan (21881 totalt) |
Ja va faan, finns det en pool i närheten så lär ni se mig naken igen iaf! _________________ Peter Blomberg Audi ClubSport. WestCoast Racing |
||||||
och mig brevid _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 |
||||||
Gött! Team Narin/Blomberg nude racers _________________ Peter Blomberg Audi ClubSport. WestCoast Racing |
||||||
Syrelsen har nu valt ort och lokal för årets fetaste fest så nu kan jag börja planera
Boende i olika prisklasser kommer att erbjudas och bokas av var och en. Återkommer efter Anderstorp med inbjudan. Anmälan kommer att ske på hemsidan via ett formulär så ni kan sluta maila mig _________________ Patrik Skoog |
||||||
Ärade medlemmar, ni har precis fått ett email med en inbjudan till årets fetaste fest!
Audi people, Ulrich har eran inbjudan för vidare distribution, har ni inte fått den så finns det kanske en anledning _________________ Patrik Skoog |
||||||
Kanon Måns, då är vi 3 anmälda nu och håller vi denna takt till OSA datum så blir det en jäkla massa tokar på samma ställe Jag har lurat med frun också denna gång _________________ Patrik Skoog |
||||||
Det känns bra när du skriver "vi" Måns fast du bor i fjollträsk -Du menar för att koncentrera alla tokar på samma ställe, men vad skall vi göra med Per ola då? _________________ Patrik Skoog |
||||||
Ett alldeles utmärkt val av ställe , vi tillbringade midsommar helgen där i år och blev mycket nöjda med både mat och boende Anmälda och betalt. _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||||
Anmäld å betalt!
Japp, åkte åxå på att ta me frugan (nja, inte så farligt) _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||||
|
||||||
Allmänt banåkaforum Avslutningsfest 2009! -Eftersnack och ocensurerade bilder..? | << 1, 2, 3, 4, 5 >> 2 besök senaste veckan (21881 totalt) |