| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Anmälan till sommarens höjdpunkt: Ring Knutstorp 1-2/8
|
<< 1, 2, 3, 4 19415 besök totalt |
|
Re:
Stordåd och stordåd, det lär ju åtminstonde bli oförglömligt.
_________________ Olof Blücher BMW 325 -88 |
||||
|
Preliminär tysk buffé med bayerska toner kommer att erbjudas under lördagskvällen:
------------------------------------------- Två sorters kryddstarka korvar Marinerade karrékotletter Grillad rimmad fläskbog Potatisgratäng Potatissallad Coleslaw sallad Sauerkraut Liten salladsbuffé med dressing Barbecuesås Fransk senapssås Hembakat bröd och smör ------------------------------------------ *Musikanläggning finns tillgänglig *Tält reses vid regn *Restaurangen stänger kl. 24.00 på lördagen *Tysk öl erbjuds (Bitburg är önskemålet) *Pris enbart 150:- per person *Biljetter säljs i restaurangen Gör gärna en föranmälan så att restaurangen har ett humm om hur många som kommer. För föranmälan eller frågor kontakta BMWCS- Johan Sjöström: klubb2@bmwcs.com _________________ BMW MC-klubben |
||||
|
Fråga: Finns det mölighet att skicka upp tält redan på fredag eller blir det till att parkera i skogen och utnyttja allemansrätten natten fre-lör?
Får man se om man kommer iväg på fredag men det är planen, istället för att åka halva natten. _________________ Olof Blücher BMW 325 -88 |
||||
|
Jag ser inte något problem med att du slår upp tältet redan under fredagskvällen.
Vi ställer bilarna utanför ditt tält under lördagsmorgon och ser till att väcka dig. Föredrar du 7000 eller 8000 rpm?
_________________ BMW MC-klubben |
||||
|
Re:
Det låter ju hur bra som helst. Finns det något bättre att vakna till än motorer som varvas? Tror inte det. Jag föredrar nog närmare 8000, helst vill jag ha strax under varvstoppet så det är bara ösa på
_________________ Olof Blücher BMW 325 -88 |
||||
|
Bra att Måns la upp menyn här!, Vi hoppas såklart på gott om folk på lördagskvällen.
Finns det förslag på andra rimliga aktiviteter under kvällen så kom gärna med förslag. Har vi någon som kan erbjuda sig att ordna lite umpabumpamusik hade det varit roligt, rammstein är trevligt men det får bli senare isåfall.. _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
|
Vi är ett gäng folk uppe vid stugorna som kommer under fredagen, alla här är givetvis välkomna över och ha det gott, det blir massor med rejsasnack, en bit mat och möjligtvis en och annan
I vanlig ordning hittar man en stor bunke skånepågar i stugorna närmast lekplatsen
Ett varv runt banan med apostlahästarna är en tradition vi borde hålla på, riktigt trevligt och ganska annorlunda faktiskt.
Re:
Närmast lekplatsen , är inte hela det svarta partiet på Knutan världens bästa lekplats? -Det verkar bli 27 cupbilar och fullbokat på gatbilssidan, inte så tokigt med tanke på att det är mitt i semestrarna
Så för er som planerar att bli bärgade så blir ni det i alla fall med stil till helgen
_________________ Patrik Skoog |
||||
|
Re:
Njae, vi får väl hoppas att han tar sig förbi den svart/rutiga för egen maskin!
Nej det vet vi Måns....
_________________ Patrik Skoog |
||||
|
Den som går på U2 på fredagskvällen och sedan har för avsikt att dra direkt till Knutan får gärna höra av sig om det finns plats över i bil ner!
(om det är intressant erbjuder jag mig att köra ner för den som vill njuta en öl på konserten )
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||
|
Tänkte köra ner där imorn kväll
Finns det någon bra plats att ställa husbil och biltransport där någon stans?
_________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se
Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||||
|
|
||||
|
Biltransporter ställer nu med fördel en bit bort på övre parkeringen då det helst inte skall fylla upp maskindepån. Husbil ställer du med fördel på gräsmattan på ovansidan som vetter mot banan, där finns elstolpar, huruvida dom är användbara och om det isåfall kostar en peng vågar jag inte svara på, men det är något mellan användaren och Ring Knutstorp isåfall (gissar jag)
_________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se
Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Anmälan till sommarens höjdpunkt: Ring Knutstorp 1-2/8
|
<< 1, 2, 3, 4 19415 besök totalt |