Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2009-07-29 Need4Speed Kinnekulle Ring
2549 besök totalt
camarogbg
Älvängen
Här sen Sep 2005
Inlägg: 1051


Trådstartare
Då va man hemma efter en liten sväng om på kullen. Riktigt kul och bra väder dessutom! Någon mer som va där? Undrar om det va någon som tog kort och kanske filmade lite och möjligen fick med en raggarbil? Skulle vara kul och få se hur det såg ut. Farsan skulle göra detta men han har uppenbarligen ingen kameravana!
Mikael

_________________
Mikael Nordin
-Tiger B6 Gsxr 1000 (Super7)
-68 Chevrolet Camaro RSR, börja om från början!
Svkg #120
Citera
Birdy_sx
Västerlanda
Här sen Dec 2004
Inlägg: 456



Det var en bra dag igår! Bra jobbat av Martin som annordnade träffen.

Själv fick ja redan i första kurvan problem med bilen och den ville bara gå rakt fram ut i gräset. Det var uniballs till krängaren fram som ställde till det. Fick plocka bort krängaren fram, då blev bilen väldigt överstyrd så ja fick sätta krängaren bak på mjukaste. Bilen var inte så styv som vanligt och kändes inte så väl balanserad, men på eftermiddagen när man blev van vid det gick det att köra rätt fort ändå

Här kommer Ericas bilder från dagen!














































































































































































































































_________________
//StaffanEdvardsson
Citera
TobiasE
Skänninge
Här sen Feb 2008
Inlägg: 24



ojoj, riktigt fina bilder! De tackar vi för!

Kul att se nya Focus RS'en på banbilder dessutom

_________________
Tobias Elfström
Citera
turbomartin
Västerås
Här sen Maj 2009
Inlägg: 22



Ni hittar massa bilder på need4speed.tk

Tack för en bra dag!


_________________
Martin Jacobsson

GTKR.se -Gatbilträffen Kinnekulle Ring 2008-2010
Citera
Buellmannen
Göteborg
Här sen Jun 2006
Inlägg: 52



Camarogbg skrev:
Då va man hemma efter en liten sväng om på kullen. Riktigt kul och bra väder dessutom! Någon mer som va där? Undrar om det va någon som tog kort och kanske filmade lite och möjligen fick med en raggarbil? Skulle vara kul och få se hur det såg ut. Farsan skulle göra detta men han har uppenbarligen ingen kameravana!
Mikael


Har med dig på film några varv...Då försvinner på rakan kan man säga..
Tyvär så har min kameravana falerat med,fick bara med dom första 9 inuterna,sen be det nåt vajsing å resten av bandet är bara från depån...så om det är nån som har lust att kolla på 50 minuters depåparkering så har jag det på film..

Johan med Fiestan..

_________________
Johan Sunde
Citera
turbomartin
Västerås
Här sen Maj 2009
Inlägg: 22



Buellmannen skrev:
Camarogbg skrev:
Då va man hemma efter en liten sväng om på kullen. Riktigt kul och bra väder dessutom! Någon mer som va där? Undrar om det va någon som tog kort och kanske filmade lite och möjligen fick med en raggarbil? Skulle vara kul och få se hur det såg ut. Farsan skulle göra detta men han har uppenbarligen ingen kameravana!
Mikael


Har med dig på film några varv...Då försvinner på rakan kan man säga..
Tyvär så har min kameravana falerat med,fick bara med dom första 9 inuterna,sen be det nåt vajsing å resten av bandet är bara från depån...så om det är nån som har lust att kolla på 50 minuters depåparkering så har jag det på film..


Jag är intresserad av all film/foto ifrån 29/7!

Mvh Martin/need4speed.tk

_________________
Martin Jacobsson

GTKR.se -Gatbilträffen Kinnekulle Ring 2008-2010
Citera
camarogbg
Älvängen
Här sen Sep 2005
Inlägg: 1051


Trådstartare
Buellmannen skrev:
Camarogbg skrev:
Då va man hemma efter en liten sväng om på kullen....


Har med dig på film några varv...Då försvinner på rakan kan man säga..
Tyvär så har min kameravana falerat med,fick bara med dom första 9 inuterna,sen be det nåt vajsing å resten av bandet är bara från depån...så om det är nån som har lust att kolla på 50 minuters depåparkering så har jag det på film..

Johan med Fiestan..


Skulle va skit skoj o se även om det bara är ett par varv så om du har möjlighet att lägga upp det på någon site eller skicka det till mig så blir jag väldigt glad!
Kan inte riktigt smälta hur gött din fiesta gick! Blir helt glad i hela kroppen
Mvh Mikael

_________________
Mikael Nordin
-Tiger B6 Gsxr 1000 (Super7)
-68 Chevrolet Camaro RSR, börja om från början!
Svkg #120
Citera
Buellmannen
Göteborg
Här sen Jun 2006
Inlägg: 52



Skall slänga ut det på youtube...slänger in en länk när jag fått tummen ur..Synd bara att det tog slut innan jag såg dig snurra i backspegeln...jag lät rätt roligt då...ojojojoj...hehe

_________________
Johan Sunde
Citera
camarogbg
Älvängen
Här sen Sep 2005
Inlägg: 1051


Trådstartare
Buellmannen skrev:
Skall slänga ut det på youtube...slänger in en länk när jag fått tummen ur..Synd bara att det tog slut innan jag såg dig snurra i backspegeln...jag lät rätt roligt då...ojojojoj...hehe


Du skrattade väl högt, vilt klappande med händerna . Skadeglädje är den enda sanna glädjen
Tur att det inte blev något värre av den snurren! Hojta så fort du lagt ut den på Youtube.
Mikael

_________________
Mikael Nordin
-Tiger B6 Gsxr 1000 (Super7)
-68 Chevrolet Camaro RSR, börja om från början!
Svkg #120
Citera
Buellmannen
Göteborg
Här sen Jun 2006
Inlägg: 52



Nåt i den stilen...hehe...Nädå..Älskar gamla bilar,så hade fått en tår i ögat om nåt hade hänt..

Skall försöka få ut den så snabbt som möjligt..

_________________
Johan Sunde
Citera
Buellmannen
Göteborg
Här sen Jun 2006
Inlägg: 52



Sådär...nu har jag fått ut det lilla jag fick filmat innan kameraproblemet..

http://www.youtube.com/watch?v=MDZu4z2--nw

_________________
Johan Sunde
Citera
Boramannen
Nässjö
Här sen Apr 2004
Inlägg: 51



Har film innefrån gammelevon som jag tänkte lägga ut delar av på tuben också, blir dock inte föränn tidigast nästa vecka när jag är hemma igen.

Var första gången på Kinnekulle för mig och andra gången någonsin på bana, så jäkla kul att äntligen efter nästan 2 år kunna vara med och köra igen.

Bilen funkade fint hela dagen, enda rejäla svagheten jag hittade var att jag har för dålig oljekylning men det ska rådas bot på till nästa säsong, det enda som görs nu är att jag byter oljetermostat till en som öppnar 25 C tidigare änn original. Hoppas denna trackday blir av igen, var kanon och nästa gång så kommer det inte köras på lågt laddtryck och samma växel varvet runt haha.

Tack till Martin för fint evenemang och till alla som var där och gjorde dagen till en trevlig upplevelse.

_________________
Christian Eriksson

Sveriges snabbaste "gammelEVO" i Bilsport Superstage 2004-2005.
Citera
camarogbg
Älvängen
Här sen Sep 2005
Inlägg: 1051


Trådstartare
Buellmannen skrev:
Sådär...nu har jag fått ut det lilla jag fick filmat innan kameraproblemet..

http://www.youtube.com/watch?v=MDZu4z2--nw


Se där ja! Jäklar va gött Fiestan går! Ser ju nu att jag va väldigt för snäll när jag släppte om dej
Får plugga lite spårval ser jag...
Mikael

_________________
Mikael Nordin
-Tiger B6 Gsxr 1000 (Super7)
-68 Chevrolet Camaro RSR, börja om från början!
Svkg #120
Citera
Eftersnack
2009-07-29 Need4Speed Kinnekulle Ring
2549 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande