Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Om hård- och mjukvara för loggning & video
Data Spa Francorchamps?
3107 besök totalt
*

Här sen Okt 2008
Inlägg: 281


Trådstartare
Nån som har lite data från Spa? Nån som har tips på lämpliga/tillämpade splitar på banan?

Fick min box igår och försöker lära mig den nu.
Citera
*

Här sen Okt 2008
Inlägg: 281


Trådstartare
Ingen som kört Spa och har en fil?
Citera
Stefan911
Bjärred
Här sen Okt 2006
Inlägg: 50



Måns Wilke skrev:
Ingen som kört Spa och har en fil?


Hej Måns, jag har också precis fått min Peformance box och studerar alla finesser. Eftersom jag är "CAD" guru sedan 20 år tillbaka har jag påbörjat att rita om alla banorna som är ganska usel kvalite (iallafall allt jag hittat på diverse forum)... Allt jag hittade på SPA var bara skräp... Skicka mig PMM så ska jag skicka dig .kmz .kml och .cir filen. Jag ska köra med PCS där den 16:e September och kommer då att utvärdera denna med mina dataloggar. Tillsvidare håll tillgodo..

Var ett tag sedan jag var inne här på rejsa, hur bifogar man filer som inte är bilder om man ej har egen FTP med url?

Stefan

_________________
Stefan Larsson
Garaget:
Ginetta G40 räjsbil (Simons ;-))
Abarth 500 trofeo Assetto Corse
BMW X6 3.5D
Abarth 500 Essesse
Porsche 911 (991)
Citera
jbergin
Stockholm
Här sen Jul 2005
Inlägg: 415



Stefan911 skrev:
Måns Wilke skrev:
Ingen som kört Spa och har en fil?


Hej Måns, jag har också precis fått min Peformance box och studerar alla finesser. Eftersom jag är "CAD" guru sedan 20 år tillbaka har jag påbörjat att rita om alla banorna som är ganska usel kvalite (iallafall allt jag hittat på diverse forum)... Allt jag hittade på SPA var bara skräp... Skicka mig PMM så ska jag skicka dig .kmz .kml och .cir filen. Jag ska köra med PCS där den 16:e September och kommer då att utvärdera denna med mina dataloggar. Tillsvidare håll tillgodo..

Var ett tag sedan jag var inne här på rejsa, hur bifogar man filer som inte är bilder om man ej har egen FTP med url?

Stefan


Uppdaterad forumet med ny Sticky-SPA. Maila mig gärna loggad data, mkt roligt.

_________________
Johan Bergin
Citera
Om hård- och mjukvara för loggning & video
Data Spa Francorchamps?
3107 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande