Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Allmänt banåkaforum Avslutningsfest 2009! -Eftersnack och ocensurerade bilder..? | << 1, 2, 3, 4, 5 >> 2 besök senaste veckan (21881 totalt) |
Tackar Men vi var faktiskt tre st på Mantorp Jag ska självklart anmäla mig, ni är ju ett så trevligt gäng |
||||||||
Klart du får hänga på, jag kan fixa dukning på ett eget bord _________________ Patrik Skoog |
||||||||
Vad hjälper det när alla är upptagna? Finns det inga som kan ta med sig lediga systrar eller döttrar istället för fru/sambo? _________________ Olof Blücher BMW 325 -88 |
||||||||
Det kanske är någon som tar med sig älskarinnan eller så kanske det finns någon som vill byta, annars får vi diskutera om vi kan hyra in lite... Annars får du vila ögonen på Måns när han dansar ballongdansen _________________ Patrik Skoog |
||||||||
Har klubben råd att hyra in? om inte så blev det just en till punkt på listan. Att höja medlemsavgiften för att få råd med lite ögongodis. Inget illa menat Måns men jag föredrar nog någon annan. _________________ Olof Blücher BMW 325 -88 |
||||||||
Då är Team F S & HA anmälda till The Final race i Mantorp! Ja kvällsracet alltså, hoppas vi blir mycket å mycke med tillhörande läskeblask.
är bokat på Starby hotell. Natten mellan fre-lörd skall vi på vandrarhemmet i Mjölby. Team F S & HA. (Fadern, Sonen & Heliga Anden) _________________ Per-ola Mattsson |
||||||||
det var på tiden att du styrde upp familjen Per ola Fixar du övernattning till "sonen" denna gång eller skall fam skoog ta hand om honom på Mantorp också? 41 anmälda redan _________________ Patrik Skoog |
||||||||
Varv 12 är av det kön vi börjar se fler och fler av på våra träffar! Borde väl få fler av våra respektive att våga se vad vi är för typer som träffas en gång i månaden under sommaren. Jättekul! _________________ Tobias Geijersson |
||||||||
Patrik Skoog skrev
[det var på tiden att du styrde upp familjen Per ola Fixar du övernattning till "sonen" denna gång eller skall fam skoog ta hand om honom på Mantorp också? 41 anmälda redan ] Nja jag vet inte om varken jag eller Emil orkar med det! Jag tyckte han var konstig på Söndagen efter "Skoog hjälpen" (vilket jag också var ) mumlade ett mantra om att måste hindra olof, måste hindra olof, hjälpa de snälla Skoogarna, hjälpa de snälla Skoogarna. Så vi gör som vanligt nu för tiden när Skoogarna erbjuder hjälp/stjälp (baserat på erfarenhet ) att vi avböjer vänligt men BESTÄMMT......... MVH _________________ Per-ola Mattsson |
||||||||
Dåligt "virke" i smålandsmaffian nu för tiden _________________ Patrik Skoog |
||||||||
Det vet jag inte...det bits inte av iaf _________________ olof Johansson |
||||||||
|
||||||||
okej! Tack |
||||||||
När anmälan görs så finns det en fritextruta för att kunna lämna meddelande till arrangörarna och här kommer den bästa "so far"
51 anmälda till dags datum, 6 veckor till sen stänger anmälan _________________ Patrik Skoog |
||||||||
Allmänt banåkaforum Avslutningsfest 2009! -Eftersnack och ocensurerade bilder..? | << 1, 2, 3, 4, 5 >> 2 besök senaste veckan (21881 totalt) |