Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
Tränings test tillfällen 11-17 september....
1059 besök totalt
Diket
Kalmar
Här sen Okt 2004

Trådstartare

Jag är i behov av att testa framförallt mina nya konstruktioner på bilen snarast på bana el dylikt för att se hur det fungerar men det ser lite kärvt ut i kalendern mot helgen....

Vet du om någon körning eller något som man kan få köpa in sig på och köra eller vad som helst så är jag tacksam för svar och förslag...

Tack på förhand

Kör:Saabsther ss7

Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l
Citera
Peter.sandström
Linköping
Här sen Apr 2007

Re: Tränings test tillfällen 11-17 september....

Diket skrev:
Jag är i behov av att testa framförallt mina nya konstruktioner på bilen snarast på bana el dylikt för att se hur det fungerar men det ser lite kärvt ut i kalendern mot helgen....

Vet du om någon körning eller något som man kan få köpa in sig på och köra eller vad som helst så är jag tacksam för svar och förslag...

Tack på förhand

Hejsan vi i MK.5100 kör på mantorp den 17/9 mellan kl 17 och 20:00 kolla tråden här på rejsa eller välkommen in på www.5100.se för mer info och anmälan

Mvh Peter Sandström

Kalmar
Här sen Okt 2004

Trådstartare
Hejsan....

Jag har sett det men behöver prova mer innan dess tävlingen är den 18 så jag vill justera mera innan och inte bara dagen inna nvill se att grejorna håller måttet först se nkan det vara ett tillfälle att finjustera lite kanske.....

INgen annan som har något innan......

Reklamjippo tävlingsförare sponsorkörning??????

Jag behöver inte mycket bantid......

Däremot måste man ha möjligheten att ta i med grejorna så man vet det håller så det går inte fjuttla i någon rondell direkt.....

Kör:Saabsther ss7

Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l
Citera
Inför träffar
1059 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande