Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
RenaultSport
Säsongsavslutning 2009
1 besök senaste veckan (4283 totalt)
Dignell
Västerås
Här sen Mar 2006
Inlägg: 3839

Moderator i ett av underforumen
Trådstartare
Hejsan alla Renault åkare!

Har varit stendött här på Renault sektionen den sista tiden, hoppas att detta inte beror på att alla tappat intresset. Det har iaf inte jag gjort, bilen är äntligen klar och jag ser fram mot ett par riktigt goa körningar innan bilen ställs undan för vintern.

Nu hoppas jag att så många av er som möjligt vill sluta upp och köra just avslutnings helgen 10-11:e oktober. Ett sista ryck i vad som kommer bli en fantastisk helg, något att minnas i vinter.

10:e
BMWSC på Mantorp, en riktigt trevlig tillställning med mycket åka, super trevligt folk och framför allt otroligt välorganiserat. Många verkar tro att det bara är kompressor M3or som kör på dessa träffar och så är inte alls fallet, faktum är att man har gott om jämna bilar att tampas med även på en snabb bana som Mantorp. Massor av Mini's, Compacter och vanliga BMW/Audi bilar.

Sen är det ju tyvärr så att det varit väldigt dålig uppslutning från "Renault gänget" på dessa fina träffar, riktigt synd tycker jag. Därför hoppas jag att vi kan göra ett ryck och bli några stycken på sista träffen så vi inte förlorar denna fina möjlighet.

800kr, anmälan öppnar om några veckor.

11:e
Årsavslutning för prova på körningarna på Sviestad. Det är en heldag och det brukar vara riktigt bra uppslutning. Massor av körning utlovas, mot eftermiddagen brukar man kunna lägga hur många fria varv som helst. Inga klass indelningar utan det är bara köra så mycket man orkar. Hade varit kul om många kom så kunde man hugga lite käk efteråt på hovleverantören MAX

500kr, ingen anmälan bara att droppa in.


Väl mött

_________________
Mårten Dignell - Clio Sport 182
Rejsas Renault Sport sektion
Citera
wallnermike
Finspång
Här sen Apr 2008
Inlägg: 191



jag kommer till sviestad den 11:e om jag hinner få licensen innan det.

/Mvh

(edit: har fått licensen nu så jag kommer )

_________________
Mikael Wallner

Clio sport -02
Citera
zkungen
Markaryd
Här sen Mar 2007
Inlägg: 402



om allt funkar fram tills dess så ska jag med försöka att dyka upp på sista körningen den 11:e

_________________
Johnny omö Bergkvist


Renault Clio 16v
Citera
Dignell
Västerås
Här sen Mar 2006
Inlägg: 3839

Moderator i ett av underforumen
Trådstartare
Gött! ganska säker på att Emil ska köra också. Självklart ska jag elda under rumpan på Falk också så han vågar sig ner

Undrar lite vad som hänt med Magnus Janard och det övriga gänget som vad med på säsongs avslutningen i fjol? Varit väldigt tyst tycker jag. Det var ju hur trevligt som helst i fjol med massor av Renaulter och perfekt väder.

Kom igen nu, REPRIS!!

EDIT: Var tvungen att spamma CRS forum också Upp och hoppa!!!

_________________
Mårten Dignell - Clio Sport 182
Rejsas Renault Sport sektion
Citera
Magnus Janard
Stockholm
Här sen Sep 2005
Inlägg: 721



Var ju aldeles nyss på Björkvik å gasade men visst lite sugen är man dock så står GTT i stugan (Dalarna) så om det blir körning så blir det Doffe, men det är mycket som skall göras på dessa sista helger av sommaren

_________________
Hälsningar
Magnus Janard
Svänger med Renault Clio 16V, Dauphine "proto" och R8 Gordini samt bygger en Renault 4CV SPORT
Brummar det så är det kul !
Citera
Dignell
Västerås
Här sen Mar 2006
Inlägg: 3839

Moderator i ett av underforumen
Trådstartare
Magnus Janard skrev:
Var ju aldeles nyss på Björkvik å gasade men visst lite sugen är man dock så står GTT i stugan (Dalarna) så om det blir körning så blir det Doffe, men det är mycket som skall göras på dessa sista helger av sommaren


Ähh lägg av nu. Jag ska upp till Dalarna näst nästa helg kan köra ner den åt dig

_________________
Mårten Dignell - Clio Sport 182
Rejsas Renault Sport sektion
Citera
Magnus Janard
Stockholm
Här sen Sep 2005
Inlägg: 721



haha nä men doffen funkar bra även den

_________________
Hälsningar
Magnus Janard
Svänger med Renault Clio 16V, Dauphine "proto" och R8 Gordini samt bygger en Renault 4CV SPORT
Brummar det så är det kul !
Citera
Dignell
Västerås
Här sen Mar 2006
Inlägg: 3839

Moderator i ett av underforumen
Trådstartare
Magnus Janard skrev:
haha nä men doffen funkar bra även den


Aha är det den som är doffen, as cool ju. Klart du ska köra med den

_________________
Mårten Dignell - Clio Sport 182
Rejsas Renault Sport sektion
Citera
Jonas Eriksson
Sandviken
Här sen Sep 2007
Inlägg: 22



Sviestad hade varit kul men får nog stå över pga avståndet.
Jag är nere och kör med alfaklubben på Mantorp imorgon. Det blir säsongsavslutningen för min del som det ser ut. Toyodäcken som var nya för säsongen är i det närmaste helt slut men hoppas de ska räcka för en körning till.

_________________
Jonas Eriksson
BMW 330Ci -00
Renault Clio Sport -00
Citera
zkungen
Markaryd
Här sen Mar 2007
Inlägg: 402



Skulle vara kul att köra med lite andra Renaulter. Hoppas verkligen att allt håller ihop och funkar på bilen till Sviestad så man kan komma upp och gasa lite innan vintern.

_________________
Johnny omö Bergkvist


Renault Clio 16v
Citera
RenaultSport
Säsongsavslutning 2009
1 besök senaste veckan (4283 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande