Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Inbjudan till Gelleråsen 19/9
4568 besök totalt
Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004

Trådstartare
Inbjudan till Gelleråsen 19/9

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=58440

Borås
Här sen Maj 2008

och då var man anmäld till denna trevliga bana efter ett par veckors vila från bankörning och snart e hotellet bokat med så man inte behöver gå upp allt för tidigt....

Audi s2 "clubsport"
Vorsprung durch technik
Tack till: cp-service,Ace competition,Marmander solutions,
Citera
miarpe
Stockholm
Här sen Jul 2006

Anmäld!

Ulrich

Här sen Jul 2007

Får stå över denna körning, 7 banåkardagar under 4veckor har slitit mycket på bilen och framförallt chaufförens ekonomi!

Laddar för Mantorp ist.

Här sen Jul 2007

Anmäld!

Klart man hänger på.....

Audi TT ClubSport-00 (Banåkarbil)
Audi A4 TDI-11 (Snikåkarbil)
Audi A6 2,0 TFSI Avant-08 (Barnåkarbil)
Citera
Nimblad
Kalmar
Här sen Aug 2008

Hej Alla !

Är det ok att komma med bil om man bara ska titta ? Har tyvärr inte haft möjligheten att ta någon licens

Här sen Jul 2007

Re:

Superfacer skrev:
Hej Alla !

Är det ok att komma med bil om man bara ska titta ? Har tyvärr inte haft möjligheten att ta någon licens

Absolut! thumbs up
Bara att dyka upp inget inträde el dyl., är ju två BMW cup race under dagen också som brukar vara underhållande att titta på.
Glöm inte komma och hälsa på i Audi ClubSport tältet.

Här sen Aug 2005

Även jag anmäld.

Blir ju första bankörningen för året.

Alvesta
Här sen Jul 2007

Re:

Superfacer skrev:
Hej Alla !

Det vore verkligen jättekul om du ville dyka upp! Kolla efter ett rött partytält med "Audi ClubSport" banderoll. Vid det parkerar du din fina bil..... thumbs up

Sedan är det bara att njuta av gemenskapen och ta del av våra bravader på banan.

Citera
Lindahl195
Karlstad
Här sen Apr 2008

Kommer ev och tittar thumbs up är faktiskt min födelsedag

kommer jag smiter jag in till ACS tältet och hejjar

Stockholm
Här sen Jul 2004

Trådstartare
Fullbokat!

För ev. reservplats kontakta gatbilsansvarig Gunnar.
http://www.bmwsc.com/website1/1.0.1.0/87/1/index.php

Vi ses på Gelleråsen

Här sen Jul 2007

Kul att det blir fullt igen! thumbs up

Litet upprop,
Vi behöver någon som tar incheckningen för vår räkning från 8 och ca 1,5h
Vi behöver någon som kan ansvara för lineupschemat, alltså att bemanning finns på plats.

Någon som tar med sig vårt tält upp och hem igen, tältet finns hos Johan i Jkpg. Bra om denna skall till mantorp också då transporten av tältet dit också ingår.

Varför detta? Peter är osäker om han åker, Johan kan inte, och jag är också tyvärr upptagen på annat håll. Så lista upp er här så kan vi lägga över en liten lista till Måns i god tid!

Ha så s'''sköj, är inte dåligt avis!

//U

Här sen Jul 2007

Re:

UR_TT skrev:

Litet upprop,
Vi behöver någon som kan ansvara för lineupschemat, alltså att bemanning finns på plats.

Någon som tar med sig vårt tält upp och hem igen, tältet finns hos Johan i Jkpg. Bra om denna skall till mantorp också då transporten av tältet dit också ingår.

Varför detta? Peter är osäker om han åker, Johan kan inte, och jag är också tyvärr upptagen på annat håll. Så lista upp er här så kan vi lägga över en liten lista till Måns i god tid!

//U

Jag skall dit och övernattar i stuga på Gelleråsen. Eftersom jag är på plats kan jag ta incheckningen. Tala bara om i detalj vad jag skall göra och skicka ev. material.
Sedan hjälper jag givetvis till med övriga göromål men vill såklart köra så mycket som möjligt. Kommer att sakna "Kampfdacklarna"......

Citera
fpn
Smålandsstenar
Här sen Apr 2008

Kommer tyvärr inte heller, annars hade jag ställt upp i vanlig ordning
Citera
nicklas_s2
Borås
Här sen Maj 2008

skulle nog kunna få med mig tältet beroende på hur långt tältet var i paketerat läge???har ju lite rör i bilen som skär av lite utrymme men kan nog gå att trycka in fast det kan bli lite kneppigt att få med allt för många stolar kanske för behöver ju lite verktyg och reservhjul med utifall min tyske stridsvagn trilskar lite ...ska ju upp till mantorp med på ett eller annat sätt så transport dit löser sig..

så lite mått på tältet i paketerat läge hade vart kanon så jag kan mäta lite i bilen...

//nicklas

Audi s2 "clubsport"
Vorsprung durch technik
Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007

Re:

nicklas_s2 skrev:
skulle nog kunna få med mig tältet beroende på hur långt tältet var i paketerat läge???har ju lite rör i bilen som skär av lite utrymme men kan nog gå att trycka in fast det kan bli lite kneppigt att få med allt för många stolar kanske för behöver ju lite verktyg och reservhjul med utifall min tyske stridsvagn trilskar lite ...ska ju upp till mantorp med på ett eller annat sätt så transport dit löser sig..

så lite mått på tältet i paketerat läge hade vart kanon så jag kan mäta lite i bilen...

//nicklas

Persson fick in det i sin A4 och Johan hade med det i RS4an med fällt baksäte senast. Så slå Johan en signal så kan ni snacka ihop er. Pm med mobnr skickat!

//U

Här sen Maj 2008

transport av tältet fixad....

Audi s2 "clubsport"
Vorsprung durch technik
Citera
TTBörje
Alvesta
Här sen Jul 2007

Re:

UR_TT skrev:

Litet upprop,

//U

Nu är det nära...

Kan vi få lite hjälp med arbetsfördelning, vad som skall göras och ev. material? Skall vi behålla det magnifika intryck som ordinarie funktionärer byggt upp är det kanske bra om vi vet vad som förväntas att göra... thumbs up

Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007

Tjena,

Niklas har varit och hämtat tältet hos råttan så det är med. Jag ringer dig ang incheckningen. Vad som behövs är att vi ställer upp med folk till lineup. Vad jag förstår så ansvarar en av Regnellarna för bemmaning så bara anmäla intresse.

4568 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande