| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Finns det intresse för ny klubbregalia 2010?
|
4382 besök totalt |
|
Mitt förslag är att vi syr upp ett antal olika alternativ och att Herr ordförande går catwalk på avslutningsfesten. Ditt eget förslag på design är en utmärkt början.
Sen ser jag gärna att vi syr upp en damkollektion och där kan väl någon från ACS ställa upp och gå catwalk Tänk er tex. Ulrich i fluff-rosa string
Då jag inte använder lack, läder & fluff-string för banåka utan överlåter det till
föregående talare så föreslår jag både kort & långärmat.
Går det att fixa långärmat i lämpligt brandsäkert material är säkert lack & lädergrabbarna på då det kan vara användbart då det går lite hett till
_________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||
|
Skulle gärna se att det togs fram kortärmat då det nu var slut när man skulle köpa en.... Det är ju på sommaren vi kör på banträffar och då måste man ju ha ett svalt alternativ att ha i depån, för oss som inte kör så mycket
_________________ Rikard Martinsson Äger följande: BMW M235 -14 BMW 330 -06 Banbil/bruksbil *BMW 1602-71 2,2L motor(långtidsprojekt) |
||
|
Jag säger nog också både kortärmat och långärmat, har ju en tshirt som vart med om många tvättar så det kan ju va trevligt att skaffa sig en till elelr fler
, men jag hade gärna haft en mysig hood tröjja som man kan ha på sig när hösten är på intåg och allmänt svala dagar
_________________ Viktor Starkman |
||
|
Förslagen :
Långärmad tröja med huva för frusna medlemmar Kortärmad t-shirt för varma medlemmar Långärmad t-shirt för körglada medlemmar Lack och läder till Sjöström Fler önskemål och kommentarer önskas. _________________ BMW MC-klubben |
||
|
Re:
Du glömde nitarna
Hoodtröjor??? va f_n är det. Snart skall väl det också ingå i klubbregalian sådanahäringa byxor som hänger ner på halva ryggslutet.
Nä, vad är det för fel på en hederlig polotröja för kalla dagar och en kortärmad skjorta för varmare dagar, till detta bär man ett par snygga grå garbadin byxor. Ja det var min synpunkt i ämnet, nu ser vi fram emot slaget i Stångebro-09 med efterföljande hippa.... /P-o Mattsson _________________ Per-ola Mattsson |
||
|
P-o glömde att nämna platådojjor som fortfarande är populära i Ljungby aka "the Disco Getto"
Här en bild på BMW Cup:s egna P-o Travolta:
Varning utfärdas för säsongens avslutningsfest...
_________________ BMW MC-klubben |
||
|
Vindjacka med huva, både vatten och vindtät typ Gore-Tex eller någon billigare Ful-Tex..
(Vi bor ju ändå i Sverige.. ) Kanske även få med BMW SC's sponsorers loggor och på så vis få ner priset lite..?? Å små luckor på ryggen så man kan ha den som en påfyllnadsbar adventskalender, då får man nytt av den året om + att det är klimatvänligare än att ha engångskalendrar
M v h // Johan |
||
|
Re:
Eller varför inte sololja och en Wunderbaum i BMWSC-stuk?
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Finns det intresse för ny klubbregalia 2010?
|
4382 besök totalt |