Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Sparade trådar/FAQ
Banskissdekaler! Här finns dom!
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8   >>
140636 besök totalt
Björn
Tystberga
Här sen Mar 2004
Inlägg: 3839



Ingen panik! Ta det lungt, serva de som har bråttom.
Citera
meldert
Eskilstuna
Här sen Aug 2004
Inlägg: 3462


Trådstartare
Nu går skärmaskinen för fullt!

_________________
Mattias Meldert
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11687



Härligt!!

thumbs up thumbs up

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Figgz
Göteborg
Här sen Dec 2002
Inlägg: 6489



meldert skrev:
Nu går skärmaskinen för fullt!


Perfekt! Dags att klura ut var dekalerna skall sättas nu då

_________________
Fredrik Boivie


Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster
Citera
meldert
Eskilstuna
Här sen Aug 2004
Inlägg: 3462


Trådstartare
osannolika mängder märken ligger nu hos posten, förhoppningsvis har ni alla som väntat något i lådan imorgon. thumbs up

Jag har bytt bärare/bakpapper på en del av märkena men det fungerar på samma sätt oavsett om det är plast eller papper (se instruktioner på beställningssidan).

I de lite större beställningarna kan det ha trillat med några extra märken (Nillet och Johan Sjöström hade ju glömt och beställa en bana som jag vet att dom har kört på) Jag har också gjort en testkörning av utskurna rejsamärken som jag slumpade ut lite bland beställningarna.

Jag ska försöka göra en inventering av lagret så snart som möjligt, och bygga en enkel webbshop så att det är lätt för den som vill beställa att se vad som finns i lager. Finns inte märkena i lager så samlar jag ihop allt till nästa månadsskifte och kör en ny omgång då.

_________________
Mattias Meldert
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11687



En annan viktig sak är betalning, skickar du med info om detta eller PM för jag minns knappt vad jag beställde

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
meldert
Eskilstuna
Här sen Aug 2004
Inlägg: 3462


Trådstartare
johan sjöström skrev:
En annan viktig sak är betalning, skickar du med info om detta eller PM för jag minns knappt vad jag beställde


Dom flesta har redan betalat, om någon inte har gjort det, så vore jag glad om det kom in... Allting står på beställningssidan.

Du Johan har beställt två små kit.

_________________
Mattias Meldert
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11687



Fick leverans idag thumbs up thumbs up

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Figgz
Göteborg
Här sen Dec 2002
Inlägg: 6489



johan sjöström skrev:
Fick leverans idag thumbs up thumbs up


Samma här thumbs up thumbs up
Då är bara frågan var man ska sätta dem...

_________________
Fredrik Boivie


Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11687



Fråga 1: Är det exakt samma färg eller rek du att byta ut dom befintliga mot dom nya?
Fråga 2: Fick med en extra bana (avlång rackare) men jag är inte man att se vilken den är, är det ok att skylla på en förkylning? :-)

meldert skrev:
osannolika mängder märken ligger nu hos posten, förhoppningsvis har ni alla som väntat något i lådan imorgon. thumbs up

Jag har bytt bärare/bakpapper på en del av märkena men det fungerar på samma sätt oavsett om det är plast eller papper (se instruktioner på beställningssidan).

I de lite större beställningarna kan det ha trillat med några extra märken (Nillet och Johan Sjöström hade ju glömt och beställa en bana som jag vet att dom har kört på) Jag har också gjort en testkörning av utskurna rejsamärken som jag slumpade ut lite bland beställningarna.

Jag ska försöka göra en inventering av lagret så snart som möjligt, och bygga en enkel webbshop så att det är lätt för den som vill beställa att se vad som finns i lager. Finns inte märkena i lager så samlar jag ihop allt till nästa månadsskifte och kör en ny omgång då.

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
meldert
Eskilstuna
Här sen Aug 2004
Inlägg: 3462


Trådstartare
johan sjöström skrev:
Fråga 1: Är det exakt samma färg eller rek du att byta ut dom befintliga mot dom nya?
Fråga 2: Fick med en extra bana (avlång rackare) men jag är inte man att se vilken den är, är det ok att skylla på en förkylning? :-)

meldert skrev:
osannolika mängder märken ligger nu hos posten, förhoppningsvis har ni alla som väntat något i lådan imorgon. thumbs up

Jag har bytt bärare/bakpapper på en del av märkena men det fungerar på samma sätt oavsett om det är plast eller papper (se instruktioner på beställningssidan).

I de lite större beställningarna kan det ha trillat med några extra märken (Nillet och Johan Sjöström hade ju glömt och beställa en bana som jag vet att dom har kört på) Jag har också gjort en testkörning av utskurna rejsamärken som jag slumpade ut lite bland beställningarna.

Jag ska försöka göra en inventering av lagret så snart som möjligt, och bygga en enkel webbshop så att det är lätt för den som vill beställa att se vad som finns i lager. Finns inte märkena i lager så samlar jag ihop allt till nästa månadsskifte och kör en ny omgång då.


Det är exakt samma färg.

Det är ju Nurburgrings GP slinga i samma skala som som resten av märkena (ja den är så lång) Visst körde du på den vid senaste besöket?

EDIT: OK då, du får skylla på förkylningen, samt att du beställde spegelvända banor (dom är ju faktiskt svårare att känna igen).

_________________
Mattias Meldert
Citera
J.Schuman
Stockholm
Här sen Okt 2006
Inlägg: 6032



Då har våra kommit, ser grymt bra ut

_________________
Johan Schuman PCS #23
Speedlab Crew.

Alltid ett projekt för lite.
Citera
Haxxel
Stockholm
Här sen Dec 2007
Inlägg: 16



Jag fick mina och även i rött trots att det inte fanns när jag beställde och bara la en notis att jag helst vill ha dem i den färgen! Tack för det!



Fick även en av rejsa.nu dekalerna Tackar!

_________________
Axel Hedman
Citera
Björn
Tystberga
Här sen Mar 2004
Inlägg: 3839



stamma på tangenterna
Citera
Björn
Tystberga
Här sen Mar 2004
Inlägg: 3839



En får tacka så här i efterhand thumbs up
Citera
dvorak
Göteborg
Här sen Nov 2007
Inlägg: 2079



Meldert:

Går skärmaskinen nu? Finns det möjlighet att beställa dekaler?

_________________
Peter Sundström
Datsun 280Z, MGB GTS V8, BMW M2
297 varv på Nordschleife
Citera
meldert
Eskilstuna
Här sen Aug 2004
Inlägg: 3462


Trådstartare
Jag ska skära en sväng imorgon eller på fredag... (jag försöker köra det som behövs sista veckan i varje månad) Dessutom har jag ett hyffsat lager.

Så skicka du en beställning så bör du ha märkena under nästa vecka.

_________________
Mattias Meldert
Citera
dvorak
Göteborg
Här sen Nov 2007
Inlägg: 2079



Tackar tackar, mail skickat och pengar i pipelinen!

mvh
Peter

_________________
Peter Sundström
Datsun 280Z, MGB GTS V8, BMW M2
297 varv på Nordschleife
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41417

Forumägare
Forumägare

Tjusigt:




_________________
Magnus Thomé
Citera
JohanSo
Stockholm
Här sen Feb 2006
Inlägg: 275



Beställning lagd

_________________
Johan Sollenberg

Ducati Monster
GMC K1500
Citera
dvorak
Göteborg
Här sen Nov 2007
Inlägg: 2079



Fick mina märken med posten igår, de ser kanon ut Mattias! Tack så mycket!!

_________________
Peter Sundström
Datsun 280Z, MGB GTS V8, BMW M2
297 varv på Nordschleife
Citera
Sparade trådar/FAQ
Banskissdekaler! Här finns dom!
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8   >>
140636 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande