Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 7149 besök totalt |
|
||||||||
|
||||||||
Re:
Vilket skit..... |
||||||||
F_n!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Steam krasha!!! Låg trea och inte gjort några missar på hela racet, hade bara 5 varv kvar och det var ingen i närheten... Varför...? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() . _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||||
Re:
Shit va trist Thomas ![]() ![]() Vafasen höll Steam på med idag. Det kraschade för mig också under träningen ![]() Nåväl, jag fick ju tredleplatsen av Thomas. Men ska jag vara helt ärlig tycker jag knappt att jag förtjänar den. Körde som en jäkla kratta med allt för många misstag. Det enda jag gjorde rätt var väl depåstoppet ![]() ![]() |
||||||||
måste ju vara någon steam update på g eller något när så många fick problem
![]() rejet va rikigt skoj i början när jag låg och jagade men efter depå vart det lite ensamt men hitta fort på ett nytt mål varva Schumi och det gick åt skogen ett varv till då jäklar ![]() bra körning av alla vad jag såg men det va rikigt svårt att inte gena i första för man skutta och for utan kontrol ![]() _________________ Robin Johansson |
||||||||
Allvarligt talat... vad beror det på?
Kan det ha med datorn att göra? Under racet hade jag lagg 3-4ggr där allt frös i typ 1-2s är det normalt? Hur f_n felsöker man??!? ![]() ![]() . _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||||
Re:
He he, såg att du närmade dig men jag hade tur att få vara sist över mållinjen på 4:e plats ![]() ![]() |
||||||||
Vad knepigt det där med Steam. För mig kraschade inte det alls...
![]() Sören: vad tokigt det blev...Klockan hos mig var 21.29 o jag visste inte om vilka som kastats ut tvärr. Röstade om Kvalstart som det senare blev. För de flesta verkade det iallafall funka med Steam. Vi var 8 kvar. jaja Påt igen till tredje rejset! ![]() _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||
Jag har för mig att det finns någon inställning i Steam som handlar om att programmet inte ska uppdatera sig automatiskt. Jag tror att det är därför jag inte fick ngn uppdatering.
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||
Re:
För mig kraschade inte STEAM jag hade annat fel, GTREvo minimeras till skrivbordet om och om igen och det är bara att starta om datorn. Det är bara till att idiotförklara er allihop då ni startar 21.27 istället för 21.30 pga. fel inställning på era klockor, och vara beredd på va fan som hellst tills nästa rejs. I vanliga fall sker det tom. en liten försening innan start av kval men om ni tänker er starta på utsatt tid så se till så ni har rätt tid på era klöckor! (min klocka på armen är ställd 15 sekunder före atomtiden och Fröken ur) (fröken ur finns att lyssna på om ni ringer 90510) |
||||||||
Re:
Ta det lugnt Sören...läs igenom reglerna för forumet. Speciellt punkt 5. Man idiotförklarar inte folk på grund av ett missat rejs! > ![]() _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||
Re:
Håller med Niklas, ta och tagga ner lite va. Passar det inte så finns det ju andra ställen att köra på. |
||||||||
Re:
Jag hade igång spelet någon timma innan samt att jag startade om det lite innan kval... ![]()
Jag hittar ingen sådan inställning, någon som vet? . _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||||
File - Settings - Interface och sen rutan längst ner ska kryssas ur.
Under File kan man också Kolla om det finns några uppdateringar till Steam. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||||||
Re:
ok så där väntar man till klockan 20:30 och inte 20:27. Är det sagt klockan 20:30 så är det. ![]() |
||||||||
Re:
Den var urklickad sedan tidigare, så jag tror på något annat än uppdateringar... Men vad??!? . _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||||
Re:
Steam.... Det är det sämsta skit Simbin kunde blanda in. Det är som ett jävla virus ibland.. ![]() _________________ Martin Lindahl Inget kalas utan ras Volvo S60 2.4T AWD |
||||||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 7149 besök totalt |