Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
GTR2002 - Spontan-rejs ikväll!?
<<   1, 2, 3
10059 besök totalt
Magnus Lundberg
Luleå
Här sen Dec 2002
Inlägg: 80



Reglerna var på så om någon tjuvstartat borde dom fått en "Stop & Go".

/Magnus

_________________
/Magnus Lundberg

BMW 318i E21
Citera
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003
Inlägg: 4704

Hjälpmoderator

Jag såg faktiskt inte heller nån tjuvstart! Din bild ser faktiskt lite konstig ut. Jag tjuvade i söndags och då står det Stop-Go panalty och det gjorde det inte för någon. Om alla tjuvade skulle alla behövt åka in i depån!

Racet var skitkul!!! Det laggade inte alls!!!!!! Dock behövdes 5 försök för att hitta din server :-)

När man lägger upp ett nytt race måste man då inte skriva Yes i rutan där det står om man ska visa det eller inte? (Annonunce Game) Annars hamnar inte racet i listan.

_________________
May the Downforce be with you

Team Swedish Racing Mates
Citera
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003
Inlägg: 4704

Hjälpmoderator

JAG KOM PÅ DET!!!!

Jag vet nu varför alla ni är så mycket snabbare än mig!!!! (Låter faktiskt som en dålig ursäkt men...)

Jag skulle kalibrera om min ratt nu ikväll och såg att gasen på min ratt alldrig går över ca 70% av max!!! > Även om jag kalibrerar om den och trycker plattan i botten så går den inte till max > Det har blivit nåt fel på gaspedalen.

Jag undrade både igår och idag varför alla bilar bara drar ifrån mig så in i h-e. Det ska ju inte vara så stor skillnad mellan bilarna i N-GT.

_________________
May the Downforce be with you

Team Swedish Racing Mates
Citera
CI

Här sen Dec 2002
Inlägg: 566


Trådstartare
zeddie skrev:

Screenshot i starten:





Jimmy (jirnt) som kör den blå porsche till höger i bild säger att han startade när nedräkningen kommit till 0. Tjuvstart med andra ord. Bilden är tagen strax efter starten och han ligger som ni ser fyra. Såvida inte han parkerade en stund så borde de som är framför honom oxo tjuvstartat. Jimmy fick ju i alla fall en Stop-n-Go penalty men är det säkert att alla får det och inte bara den/de som lixom "drar" igång tjuvstarten...?

Fast iochförsig. Fick han Stop-n-Go för att han drog igång tjuvstarten så borde ju han legat bland de allra första, såvida han inte parkerade lite. Det verkar som en del tjuvstartat men ändå hamnat långt bak på ngt vis...
jaja.. Det blev som vanligt rörigt i starten iaf.

Jag försöker absolut inte sätta dit någon och jag bryr mig inte om att någon tjuvstartade men jag ville reda ut mysteriet lite. Vad som egentligen hände. Jag har ju bildbevis...

Förresten. Någon har väl replayen? Den vill jag se! Någon som kan tänka sig att lägga ut den?
Citera
CI

Här sen Dec 2002
Inlägg: 566


Trådstartare
För övrigt så trodde jag att nedräkningen började när alla "satt sig" i bilarna. Jag upplevde att det fungerade så när vi körde igår. Då dröjde det lite innan nedräkningen började.
Idag så väntade inte nedräkningen tills alla var på plats... Det fick jag erfara...

Spelet verkar ju ha en del små buggar.

På rejset igår så kvalade Kalle Larsson in som etta vilket oxo stod på listan innan rejs men när vi lajnat upp så fick han starta som 4:e bil.
Jag och Djungel-Jim fick starta ovanpå varandra medans startplatsen bredvid var tom. Tittar man på reprisen så flyttar våra bilar omkring lite runt startplatsen innan de slutligen bestämmer sig för att stå ovanpå varandra...
Märkligt!
Citera
Rocket Roger
VARA (EMTUNGA)
Här sen Jan 2003
Inlägg: 138



Det var samma för mig, kvalade in som tvåa, men vid starten stod jag som etta. Sedan flyttade bil fulingen sig sakta en billäng över startlinjen.
så att jag fick svart flagg. Väl inne i depån. lyckades jag köra för fort.
så det blev ett depå besök till,,,Puhhhhhhhhhh
Men men vi ses Italien. med nya friska tag.

_________________
Roger Jonsson
Citera
Racingsimulatorer
GTR2002 - Spontan-rejs ikväll!?
<<   1, 2, 3
10059 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande