| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
BMWSC Bilsport Superstage, Emmaboda 8/8 2010
|
1, 2, 3, 4, 5 >> 2 besök senaste veckan (12083 totalt) |
|
Intresset verkar vara stort bland medlemmarna, och nu när banbokare Patrik har fått en förfrågan om BMWSC är intresserade att köra så kan vi väl inte tacka nej?
Bragging rights, ära, och en stor står på spel.
Då det behövs hjälp med att arrangera så ställde jag upp när förfrågan kom. Tyvärr är antalet platser väldigt begränsat om det ska bli någon körning att räkna med så jag hoppas att samtliga förstår att det blir svårt att få plats. Denna gång ska vi väl också lyckas med att få tag i ett par BMW Cup-bilar som vågar ställa upp? Jag återkommer när datum är spikat, och när upplägget för arrangemanget är klart. Nix, platserna tilldelas inte efter mängden PM, email, och telefonsamtal som varje medlem lyckas skrapa ihop. Tills dess så får ni luta er tillbaka i tv-fåtöljen, men det går ju alltid att använda tråden till allmänt tjatter om klubbmästerskapet
_________________ BMW MC-klubben |
||
|
_________________ Anton Gruffman Banbil: BMW e46 GTR & Camaro cup gen 5 Gatbil: Porsche 996 - Såld http://www.gruffmanracing.com |
||
|
Nu har man suttit här i TV-fåtöljen hur länge som helst, det händer ju inget
Kikar man på årets "schema" med i minnet att det var april, augusti,september eller oktober som var aktuellt känns det nästa som att en träff efter Gotland Ring men före Gelleråsen passar bäst in alternativt om man tog det direkt i Augusti innan Knutan, rent vädermässigt brukar ju Augusti vara trevligt. 31/7-1/8 hade ju varit riktigt najs, vilken kanonträff det skulle kunna bli detta! 2010-05-08 Mantorp 2010-06-13 Gelleråsen 2010-07-03 Anderstorp 2010-08-14 Knutstorp 2010-08-15 Knutstorp 2010-09-11 Gotland Ring 2010-10-09 Gelleråsen www.bimmer.se/superstage i väntan på en officiell tid spekulerar jag lite, isåfall är det bara 12490200 sekunder kvar ju!
boende finns lite överalllt. Jag har koll på ett väldigt trevligt ställe dlr vi bodde sist. Alternativt kan vi göra en"kopia" på rejsaträffen och dra upp ett stort militärtält. Kan ju bli hur galet som helst
Re:
Ja men man kanske inte kan ställa ett bilsläp med bil och däck på överallt
Därav frågan, blir så mycket enklare då
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||
Superkul med SS! Frågan är bara om man ska anmäla sig som MINI-förare eller BMW Cup-förare? Kanske både och?
_________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||
|
Detta vore kul att vara med på. Om jag kan/får vara med så kan någon bo hos mig om dom bor långt bort eller vill stanna på vägen. (ca 1,15h från Emmaboda)
_________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||
|
Re:
En första hint kan du få. Först ska snön ha smällt bort...
_________________ BMW MC-klubben |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1, 2, 3, 4, 5 >> 2 besök senaste veckan (12083 totalt) |