| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
måla eller spraya golvet,.
|
<< 1, 2 11451 besök totalt |
|
Re:
Jag hängde upp kabelstammarna i lämpliga fästpunkter _________________ Stefan Löfström BMW 320is -90 BMWSC #719 |
||||
|
Jag kopplade loss alla kontakter baktill så att jag kunde rulla ihop allt och hänga det på ratten
_________________ Marcus Svensson Mazda 626, 1990, FE3-TURBO Toyota Supra MK3 Targa, 1989, 7M-GTE Porsche 924 1978 För Motorarbete: CRS Motorrenoveringar nigell.com |
||||
|
har varigt o fått ut mina stolar idag ,
har provat labela off ,, tummen upp funkar rätt bra faktsigt mesom föregående talare säger man får andvända 3 brukar för att få rent i hela bilen , provade vara med 1 burk i dag . har luskat lite på att jag kommer försöka få bort alla onödiga kablar , sen maskera dem. Och sen maskera alla detaljer som inte ska lakeras kommer ta sin lilla tid. där efter blir det att grunda bilen med grå grund färg och sedan köra med orginal kulör är det tänkt. _________________ Alex Serban |
||||
|
Re:
Använde denna för täckjobbet http://www.k-rauta.se/inredning_4929 Körde tak sidor samt golv, stöd tejpa på lite på viktiga ställen bara, smidigare än med pappersdito. 4 av 5 är mitt betyg.
Re:
tackar för tipset ska lägga det på minnet , annars borde väll hederligt tidningspapper fungera bra ? _________________ Alex Serban |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
måla eller spraya golvet,.
|
<< 1, 2 11451 besök totalt |