| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Inbjudan Bankörning Mantorp 8/5-10
|
<< 1, 2, 3 >> 8730 besök totalt |
|
Det finns en reservlista, maila fredrik@regnell.se
Re:
du kommer saknas!
Det innebär att platsen som "lineup ansvarig" för att fullfölja vårt åtagande på träffen är öppen, frivillig kan anmäla sig här! Innebär att du samlar ihop de som anmält sig att ta ett lineup pass och dela upp passen, samt tar minst ett pass själv (ni går i par). Och som alltid hoppas jag på massa frivillga från oss, som både kan tänka sig ta uppdelningsjobbet eller ett pass!
Re:
Ställer givetvis upp med det som behövs, kommer väl ändå rasa en turbo eller nåt under första passet
|
||
|
Re:
Din sill trist att du inte kommer, men tack för senast det var |
||
Vilken utskrift är det man måsta ha med sig? alltså vart hittar jag detta på transportstyrelsens sida? _________________ Martin Ehrsson RS8
Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||
|
Re:
via sms (72503) eller utskrift från transportstyrelsens hemsida. kostar en tia
Re:
Kan själv klart ställa upp med och hjälpa till med något om det behövs.. _________________ AUDI CLUBSPORT Nicklas.I Audi s2 "clubsport" Vorsprung durch technik Tack till: cp-service,Ace competition,Marmander solutions, |
||
|
Suck..
Race fjädrarna till min nya coilovers jag bygger har ännu inte kommit så får gunga runt med vanliga sänkfjädrar o dom nya bredare däcken som ligger i garaget kan jag inte köra med nu för dom får inte plats förens jag fått på coilover benen >
Så får bli min gamla sne slitna smala ventus gatdäck. o bakvagnen har jag snabb ställt med tumstock, (minskat camber o toe) för vill inte lägga ut pengar på 4hjulsinställning förens coilover benen sitter på plats.. Men har sugit ut all std bromsvätska jag tidigare kört på o kostat på bilen racebromsvätska
_________________ Martin Ehrsson RS8
Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||
|
Re:
Tänk bara på att det som gäller är "utrustad med lagligt mönstrade däck". Trist att missa körningen för att man har för dåliga däck. |
||
|
Ta med regndäcken gubbar och gummor, det verkar bli quattro väder på Lördag!
http://www.yr.no/sted/Sverige/Österg Kan bli svårt kul.....
Allmänt banåkaforum
Inbjudan Bankörning Mantorp 8/5-10
|
<< 1, 2, 3 >> 8730 besök totalt |