Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 16983 besök totalt |
Re:
"ojojoj, det där är ett karossbyte. Det är tur att det är ett par veckor kvar till nästa tävling" Just nu paus då dom behöver byta containrar eller nåt i avåkningszonen. ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||||
Re:
Haha spoilervarning på den ![]() Men ganska bra gissat iaf. Lät väldigt intressant. Blir kul att se sändningen senare då. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||||
Bra rejs, men TV-produktionen var inte helt hundra. Det verkar som om kameran som sitter högt uppe (i en kran?) måste användas alldeles för mycket...
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
Re:
Det är som vanligt. läs inte på nätet om du inte vill ha spoilers. ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||||
Re:
Ingen fara. Lagomt med info i ditt inlägg för nyfikenheten ska vakna. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||||
Varför har ingen skrivit något om resultaten?
Björk är nog ganska avsågad nu. ![]() Båda Volvoförarna gör ganska agressiva manövrar. Dahlgren gjorde dock ett snyggt jobb denna gång. Inte varje rejs man skriver sånt ![]() Göransson ![]() Snygg comeback och bra kört. In i titelrejset på riktigt nu. Mattias Andersson ![]() Men han har fortfarande lite otur. Totalt torpederad i andra rejset tyvärr. Ebbesson ![]() Han kommer bli bättre allt eftersom. Dick Sahlen. ![]() Verkar ha tagit försteförarrollen på heltid. Hungrig , vass och kör snyggt. Göteborg var mycket underhållande och det går ju att köra om. ![]() Björk gjorde ett kanonrejs i andra tills bilen pajjade. omkörningar är kul att se helt klart. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||||
Nyheter.
Vincent Rademacker testar Chevy. Länk: http://www.stcc.se/3/?tx_ttnews%5BpS%5D=1276799413&tx_ttnews%5Btt_news%5D=8727&tx_ttnews%5BbackPid%5D=1&cHash=9e6b7cfff1 _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||||
Många som tror att Hubbe kommer vara först till 34 segrar i STCC.
http://www.stcc.se/3/?tx_ttnews%5BpS _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||||
Måste säga att jag är mycket imponerad av Dick Sahlen.
Han kör STCC som en hungrig krokodil jagandes djur i vattenbynet. Han ha ju visat sig kunna hantera de rutinerade förarna ganska ba åxå. Hoppas det fortsätter så och att han får vinna till och med. Behövs nya vinnare i STCC. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||||
Eriksson straffad för olyckan med Dahlgren.
Rätt eller fel?! http://www.touringcartimes.com/artic _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||||
Re:
RÄTT! |
||||||||
Re:
Race incident! Tycker Dalhgren är lite gnällig... Snart är det är som F1, man vågar inte köra om för man tror att man ska få straff! ( inte för detta var nån omkörning men .....) //Magnus _________________ Magnus Berglund Mazda Rx7 1981 Rx5 1977 Wankel? Yes! ![]() |
||||||||
Re:
Roger överkör och har inte full kontroll. Robban har knappt satt ett hjul fel denna säsongen. Jag skulle också vara lite gnällig om jag fått bilen skrotad p g a en kille som endast nått min bakskärm med hjälp av den otacksamma omvända startordningen. Tappar ju många poäng i mästerskapet p g a detta. |
||||||||
Visst, Robban Dahlgren är knappast något helgon (är någon toppförare det?) men här är han helt oskyldig.
Tittar man på videon där de båda kommer rakt mot kameran ser man tydligt att Eriksson skär över banan in mot apex utan att bry sig om att han har Dahlgren snett framför. I mina ögon var staffet helt rätt dömt. Här handlar det inte om ett omkörningsförsök utan jag tror att Eriksson ville trycka tillbaka eftersom han enligt egen utsago fick en snyting i kurvan före. Rena dumheter som ska bestraffas! _________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||||||
om ni kollar på flashs incar film synns det tydligt vad som hade hänt .. precis innan den incidenten var de ihop över krönet och då brast rogers styrled .. därav kunde han bara vara passagerare...
_________________ Michael Frendeson BMW e46 banbill |
||||||||
Re:
efter 4 min i filmen http://www.youtube.com/watch?v=zJAPM |
||||||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 16983 besök totalt |