Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
941 besök totalt |
Provkora superbilar pa bana?
Ar det nagon som har koll pa vart man kan kopa "Prova pa paket"? Det jag syftar pa ar dagar da man kan fa provkora bilar av diverse modeller pa bana. Allt ifran Viprar, Ferraris Porschar till oppna bilar. Jag vet att det finns resor till England dar man far en heldag for mycket rimliga pengar men jag har glomt vart jag sag detta? Finns det nagot liknande i Sverige? _________________ H e n r i k P i h l #52 Modsport II |
||||||
_________________ Ciao Peter Söderlund Ferrari 328 GTB | Alfa 159 Q4 |
||||||
Prova denna länk : http://www.redletterdays.co.uk/home/
Köp även ett ex av tidningen EVo. Där finns det en hel del _________________ Mvh Patrik Toftered |
||||||
Men herre jösses vad billigt, nu blir man allt sugen ![]() |
||||||
Tackar sa mycket!! Nej, det ar faktiskt inte sa farligt dyrt och det kan nog passa bra att ge bort i present.
![]() Tror faktiskt att det var i EVo som jag sag annonsen om jag tanker efter. ![]() _________________ H e n r i k P i h l #52 Modsport II |
||||||
Har man lite extra i plånboken så kan man ju alltid ta en sväng till Ryssland...Dricka Champagne och flyga MIG25 i Mach 2. Det slår nog de flesta biltester. :ace: _________________ Mvh Patrik Toftered |
||||||
Skulle gärna vilja se lite döds statestik innan jag satte mig i ett sådant plan ![]() _________________ Tim Kjellsson Uppsala |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
941 besök totalt |