| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Eftersnack
2010-07-02-04 Svenskt sportvagnsmeeting Knutstorp
|
9148 besök totalt |
|
Underbara bilder Fredrik
Dessutom en härlig mix som reflekterar intrycken man fick i helgen, en härligt blanding av allt möjligt Men nån Moderator kan väl bogsera inlägget till den andra tråden? |
|
|
|
Bilderna är riktigt bra en vän som oxå är duktig på detta har förklarat för mig att när det ser ut såhär så är man duktig och man gör det inte så enkelt för sig då det är långa slutartider som ger bilden fart och man måste följa med objektet.....
Dom som gör det enkelt för sig använder kort tid och då blir bilden "död" utan vidare fart i men det är ju enklare... Men hur fan du lyckades fånga mig fattar jag inte med slicksen på buren.....
_________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
|
"Men hur fan du lyckades fånga mig fattar jag inte med slicksen på buren..... "
Slumpen,du körde precis framför mig när jag var på väg hem och kameran är ju alltid redo:) Snygg bil du har förresten! _________________ Fredrik Lövgren |
|
Sjukt fina bilder figge som vanligt
. Var du där hela helgen eller?
Funderar mest bara på om du hann få någon fin bild på min häck innan de rasa?' Mvh Robban _________________ Robert Paulsson Ford Capri 3100 RS Ford Sierra M50B25T DRIFT! |
|
Jag har sett bilder från ganska många olika fotografer, allt från amatörer till riktiga proffs, men när det gäller denna typ av bilder, bilar i rörelse, så tror jag att jag kan säga helt säkert att detta slår allt.
Att lyckas få till skärpa och oskärpa så 100%igt och med sånt ruggigt klipp i färgerna har jag inte sett tidigare. Hoppas verkligen att jag någon gång kommer ivägen för din kamera! _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
|
Shit vilka bilder, riktigt imponerande!
Har du lyckats fånga några bilder på en Röd Miata (vad annars) med grönt tak, nr 76 i Roadsport C? Hej hopp! _________________ Robert Sladdowski :-) Saker som inte finns kostar inget, väger inget, går inte sönder... |
![]() |
Eftersnack
2010-07-02-04 Svenskt sportvagnsmeeting Knutstorp
|
9148 besök totalt |