Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
835 besök totalt |
2010-08-28 Konbana i Hultsfred
Finns det nån här som är intreserade av att köra. Vet att jag är sent ute. Inbjudan konbana Hultsfred Den 28e Augusti 2010 är det dax att köra konbana I Hultsfred på en del av flygplatsen. Ligger lite norr om Hultsfred. Så om körningen: Mellan kl 8 och 9 är det samling, vid flygplatsen för dom som vill köra. Vi kommer att ta in köravgift, 200 kr, och sälja SMA-licens för dom som inte har. Dock ser vi helst att ni tecknar denna i förväg. Vi kommer inte att ha en besiktning, utan alla bilar framförs på eget ansvar, en i taget. Se till att ha tömt bilen innan ni kommer, och har bra däck eller med ett ombyte. Föraren ska bära heltäckande kläder av bomull, samt ha hjälm. Tider: Kl 9 är det förarmöte och därefter körning. Kl 12 Lunch. Vi åker till en Pizzeria o käkar ihop. Kl 13 Åter körning Kl 17 Avslutning för dagen. Alla tider är preliminära, utom samlingen och förarmötet för dom som kör. Om man inte är närvarande på förarmötet så får man inte köra. Licenskrav: SMA-licens. Info om SMA: http://www.fordclubsweden.se/forum/s I vanlig ordning ska bilen vara skattad, godkänt bes och försäkrad. Finns möjlighet att testa 201meter på slutet av dagen oxå. Stugor finns billiga ca 3km därifrån. www.hultsfredscamping.se En bild på banan: ![]() Mkt välkomna. ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Veiko Sveen |
||
Jag är inte intresserad av att komma och köra men jag har ju varken någon Ford, Honda, Subaru eller Peugeot. Så att lösa medlemsskap i någon av klubbarna vill jag ju helst inte göra.
_________________ Joakim Winkler Miata -91, 300ZX -91, Laguna Coupé -09 |
||
Re:
Glömde o ta bort det, gjorde det nu. Behövs inget medlemskap. Klippa o klistra e inte så bra alltid ![]() _________________ Veiko Sveen |
||
Re:
Jag ser nu att jag själv skrev helt fel, det jag menade var att jag är intresserad av att komma och köra. ![]() _________________ Joakim Winkler Miata -91, 300ZX -91, Laguna Coupé -09 |
||
Re:
SMA försäkrar ju dig plus tredje part. _________________ Veiko Sveen |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
835 besök totalt |