Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
BMW 332ti Eifelwagen Hemma för lite spabehandling!
<<   1, 2, 3 ... 72, 73, 74 ... 177, 178, 179   >>
41 besök senaste veckan (862746 totalt)
Dignell
Västerås
Här sen Mar 2006
Inlägg: 3839

Moderator i ett av underforumen

Johan Sjöström skrev:
Skillnaden är att den här sälen saknar en bur, med en sådan på plats hade jag nog vågat lite till. Man börjar bli gammal och tänker på konsekvenser och det hämmar en..

210+ i rävgrytet slutar illa om något går snett, har man gått i ravinen på högersidan o kikat vad där ligger får man sig en REJÄL tankeställare.


Cyklat där i krokarna och vet att det är brant som tusan men inte sett vad som ligger där nere?

_________________
Mårten Dignell - Clio Sport 182
Rejsas Renault Sport sektion
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11687


Trådstartare
Där ligger tillräckligt med prylar för att bygga ihop en kompetent räser, faktum är att där ligger massor med delar från en relativt nysmackad renault allt från golvmattor till spolarvätskebehållare.

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Peppe Fröjd
Motala
Här sen Jan 2003
Inlägg: 895



Åhh...man längtar tillbax....

Alltid lika trevligt att läsa dina reseskildringar!

_________________
Peter Fröjd
--------------
BMW M3 e90
Citera
Exit

Här sen Maj 2008
Inlägg: 1728



Stort tack Johan för du tar dig tid med din fantastiska reseskildring!

//
Citera
PeOR
Sverige
Här sen Sep 2003
Inlägg: 867



Väntar med spänning på fortsättningen.

Peo.

_________________
PeO Rydgren
Corvette C6 Z51 -05 Pfadt, ST40, Kooks 1 7/8, Vararam - såld
BMW M3 -96 Coupé - lättad 172 kg - såld
Yamaha R1 2002 - banhoj
Citera
Dignell
Västerås
Här sen Mar 2006
Inlägg: 3839

Moderator i ett av underforumen

Johan Sjöström skrev:
Där ligger tillräckligt med prylar för att bygga ihop en kompetent räser, faktum är att där ligger massor med delar från en relativt nysmackad renault allt från golvmattor till spolarvätskebehållare.


Fy fasen farit över staketet med andra ord

_________________
Mårten Dignell - Clio Sport 182
Rejsas Renault Sport sektion
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11687


Trådstartare
jepp, tror det var en hyrbil från lokal rejsuthyrare.

Det ÄR skillnad på att hålla fullt på PS3:an i soffan och live på ringen, inte alla som inser det, jag fick själv en udda kommentar där nere om playstation vs IRL

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
max
Kristianstad
Här sen Apr 2003
Inlägg: 1161



Johan Sjöström skrev:
Där ligger tillräckligt med prylar för att bygga ihop en kompetent räser, faktum är att där ligger massor med delar från en relativt nysmackad renault allt från golvmattor till spolarvätskebehållare.

Vi nöjde oss ju med att gå till posteringen innan Fuchsröhre, så vi missade bilkyrkogården i ravinen. Kanske tur det. Det var en fin tur i alla fall!

_________________
Max Carlsson

Lotus Europa S2 -68
BTG: 8.26 (Porsche 944 S2)
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11687


Trådstartare
Lazy boys! vi gick från T13 till gamla påfarten

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
BaaderMeinhof
Köln
Här sen Feb 2008
Inlägg: 366



Johan Sjöström skrev:
Lazy boys! vi gick från T13 till gamla påfarten


Breidscheid till T13 borde väl ge mer cred ?

(och tillbaka givetvis)

_________________
Anders Jonsson, 77,3 Km från NS
Åk: BMW 2500, 2800, 3,0S, 3,0Si mfl
"Bei BMW Automobilen ist der Fahrer nicht Zuladung, sondern integrierter Bestandteil"
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11687


Trådstartare
jaja skrymåns, hoppa ner i ett garage och bygg en räserbil istället vettja

Jag får väl försöka mig på det nästa gång jag kommer ner.

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
BaaderMeinhof
Köln
Här sen Feb 2008
Inlägg: 366



Johan Sjöström skrev:
hoppa ner i ett garage och bygg en räserbil istället vettja


Will do! (Börjar imorgon, tråd kommer)

_________________
Anders Jonsson, 77,3 Km från NS
Åk: BMW 2500, 2800, 3,0S, 3,0Si mfl
"Bei BMW Automobilen ist der Fahrer nicht Zuladung, sondern integrierter Bestandteil"
Citera
Narin
Kristianstad
Här sen Apr 2006
Inlägg: 1248



Johan Sjöström skrev:
.........nästa gång jag kommer ner.


och när blir det? Tidig vår?

Skriv nu nästa dag så man har något att läsa ikväll när dom andra lagt sig thumbs up

_________________
Mattias Narin 101xBTG-8:22
Porsche GT4-20
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11687


Trådstartare
Narin skrev:
Johan Sjöström skrev:
.........nästa gång jag kommer ner.


och när blir det? Tidig vår?

Skriv nu nästa dag så man har något att läsa ikväll när dom andra lagt sig thumbs up


nja nästa gång vet jag inte, packar jag jag mitt pick och pack kan jag resa när som men annars får jag nog vänta lite Förhoppnigsvis kommer jag ner igen till nästa höst och då jäklar

Nästa dag i reseberättelsen kommer men problemet är att jag saknar tiden :-) sen var ju du på plats och upplevde allt det magiska LIVE narin, ialfall nästan om vi bortser från att ni körde hotttad Golf.


_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11687


Trådstartare
Är bilden godkänd för "ett hjul i luften tråden" eller vad säger ni? jag är usel på att läsa av var det är någonstans men kan det vara schwalbenschwantz? Tysks stavning o jag är inte kompisar :-)


_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8289



Ja.
Ja.


_________________
Mvh/Micke Regnell
Citera
Narin
Kristianstad
Här sen Apr 2006
Inlägg: 1248



Johan Sjöström skrev:
Narin skrev:
Johan Sjöström skrev:
.........nästa gång jag kommer ner.


och när blir det? Tidig vår?

Skriv nu nästa dag så man har något att läsa ikväll när dom andra lagt sig thumbs up


nja nästa gång vet jag inte, packar jag jag mitt pick och pack kan jag resa när som men annars får jag nog vänta lite Förhoppnigsvis kommer jag ner igen till nästa höst och då jäklar

Nästa dag i reseberättelsen kommer men problemet är att jag saknar tiden :-) sen var ju du på plats och upplevde allt det magiska LIVE narin, ialfall nästan om vi bortser från att ni körde hotttad Golf.



Nästa höst Kan du hålla dig så länge? Tyckte du sa du skulle prioritera Ringen, har du inte kört färdigt i Svergie?

Jo, visst var jag på plats, men tyvärr inte lika länge som du, och vi träffades ju bara lite då & då, fick ingen kläm på hur bra det gick för dig. Sitter och hoppas på att du "håller" på något snabbt varv som får dig att gå till tatueraren igen
LIVE säger du, jag nog var det Live på lördags natten, vilket ös vi hade på Eifeldorf Grüne Hölle!!
Blev en väldigt lååång natt, var hemma 06:30.

Golfen på steroider var inte lätt körd, diff står på inköpslistan enl ägaren. Inga förbättringar. Men till våren ska Audin vara i bra(lätt) form, ska nog skaffa ett sånt där HANS-skydd först

_________________
Mattias Narin 101xBTG-8:22
Porsche GT4-20
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11687


Trådstartare
Narin skrev:
Johan Sjöström skrev:
Narin skrev:
Johan Sjöström skrev:
.........nästa gång jag kommer ner.


och när blir det? Tidig vår?

Skriv nu nästa dag så man har något att läsa ikväll när dom andra lagt sig thumbs up


nja nästa gång vet jag inte, packar jag jag mitt pick och pack kan jag resa när som men annars får jag nog vänta lite Förhoppnigsvis kommer jag ner igen till nästa höst och då jäklar

Nästa dag i reseberättelsen kommer men problemet är att jag saknar tiden :-) sen var ju du på plats och upplevde allt det magiska LIVE narin, ialfall nästan om vi bortser från att ni körde hotttad Golf.



Nästa höst Kan du hålla dig så länge? Tyckte du sa du skulle prioritera Ringen, har du inte kört färdigt i Svergie?

Jo, visst var jag på plats, men tyvärr inte lika länge som du, och vi träffades ju bara lite då & då, fick ingen kläm på hur bra det gick för dig. Sitter och hoppas på att du "håller" på något snabbt varv som får dig att gå till tatueraren igen
LIVE säger du, jag nog var det Live på lördags natten, vilket ös vi hade på Eifeldorf Grüne Hölle!!
Blev en väldigt lååång natt, var hemma 06:30.

Golfen på steroider var inte lätt körd, diff står på inköpslistan enl ägaren. Inga förbättringar. Men till våren ska Audin vara i bra(lätt) form, ska nog skaffa ett sånt där HANS-skydd först


Viljan att komma ner finns ALLTID (jag skulle gärna hängt med om du hämtat upp mig nu) men det är inte alltid så lätt..

Nja Narin, någon ny tatuering blir det inte MEN, jag kan bjuda på ett varv som rent hypotetiskt skulle innebära en ny tatuering om inte OM fanns http://www.youtube.com/watch?v=M_AX-Xg0OB0

Jo tack jag minns vilket liv det var på vägen dit, 7 man i en 120D eller 6 plus en på framrutan

HANS skydd? nog inte dumt men själv vill jag få i åtminstone en halvbur först..


_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Fredrik Gabrielsson
Nyköping
Här sen Sep 2003
Inlägg: 107



Bra fart genom hela varvet! Svårt att avgöra hur mycket trafiken och naturligvis vägbyggen gjorde men det måste gå att köra fortare än 8.27 på ett fritt varv? Väldigt synd att du blev hindrard i pflanzgarten 1, det hade vart intressant och se hur du fick med dig farten bort till svalstjärten.

_________________
Fred rik Gab riel sson
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11687


Trådstartare
Ja jag vet inte hur mycket man kan "räkna" bort men jag kollade på en tidigare film och jämförde tiden före och efter vägarbetet och då tappade jag 16s i denna sektion. 2 dryga omköringar ger kanske 5s inte vet jag det kvittar egentligen ju... Men man ser på min nalle i rutan att flera sektioner är gröna vilket betyder att det är den snabbaste so far i år


Svalstjärten hehehe never heard before...

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11687


Trådstartare

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Våra race- och banåkarbilar
BMW 332ti Eifelwagen Hemma för lite spabehandling!
<<   1, 2, 3 ... 72, 73, 74 ... 177, 178, 179   >>
41 besök senaste veckan (862746 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande