Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
KÖPES
KÖPES: Framskärmar till BMW M3 e46 "Loaded"
1821 besök totalt
HEJNINGER
UPPLANDSVÄSBY
Här sen Sep 2006

Trådstartare
KÖPES: Framskärmar till BMW m3 e46 "Loaded"

Är intresserad av att höra efter om någon ligger på ett par framskärmar i stil med dom som Loaded har, glasfiber eller kolfiber gör det samma

Se bild

Anders! ber om ursäkt om jag lånar bild på din bil

Johan
0707221684

Nyköping
Här sen Mar 2004

Citera
HEJNINGER
UPPLANDSVÄSBY
Här sen Sep 2006

Trådstartare
Re:

Flesh skrev:
http://www.schmiedmann.se/3_serien/e46/utrustning_-_tillbehor/utrustning-styling_-_exterior/sida29.htm#1933890

Tack för ditt tips, jag har set dessa oxå, Schmiedmann erbjuder endast dessa i glasfiber till ett högre pris än kolfiber kostar från tillverkaren , dock så förstår att dom måste tjäna pengar!

Min tanke är väl mer om det finns någon som beställt ett par skärmar och inte kom att använda dessa

//Johan

UPPLANDSVÄSBY
Här sen Sep 2006

Trådstartare
Re:

HEJNINGER skrev:
Flesh skrev:
http://www.schmiedmann.se/3_serien/e46/utrustning_-_tillbehor/utrustning-styling_-_exterior/sida29.htm#1933890

Tack för ditt tips, jag har set dessa oxå, Schmiedmann erbjuder endast dessa i glasfiber till ett högre pris än kolfiber kostar från tillverkaren , dock så förstår att dom måste tjäna pengar!

Min tanke är väl mer om det finns någon som beställt ett par skärmar och inte kom att använda dessa

//Johan

om det finns fler som kan vara intreserade av dessa så kan man kanske gå ihop oss för att kanske få ner priset

//Johan

KÖPES: Framskärmar till BMW M3 e46 "Loaded"
1821 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande