Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 6486 besök totalt |
Re: det tar sig
Hur många är anmälda nu? //Tobbe _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||
Re: det tar sig
http://www.racewithace.se/anmalda.ph 38 om jag läser rätt.... ![]() Kul blandning av bilar också, men Börje Hanssons Urquattro ser jag personligen mest framemot att se/höra blåsa ned längs rakan! _________________ ![]() |
||||
Re:
Klart att Du kommer med ![]() Anmälan är öppen hela veckan. Betalningen löser vi på plats när ni kommer fram till Anderstorp Raceway. Välkomna allihop, ser ut att bli en skön blandning av bilar. Vi syns på Lördag mvh Tomas Axelsson _________________ Tomas Axelsson |
||||
_________________ Pontus Sandahl Mitsubishi Lancer Evo III Certifierad bilvårdsnörd www.cdbilvardsprodukter.se Mantorp 1.33.8 (Evo 3) |
||||
Re:
Passagerare kommer att tillåtas men då måste denne lösa vår olycksfallsförsäkring. Kostnaden för den är 200:- och det går bra att betala den på plats. Tomas _________________ Tomas Axelsson |
||||
Det går inte att anmäla sig på sidan!
![]() Någon kanske kan lägga till mig. 1st Camaro cup i grupp 2. |
||||
Re:
Något galet har hänt med vår anmälan, får se till och fixa det imorgon bitti. ![]() Självklart är du upplaggd på anmälda. Är det någon mer som vill anmäla sig så skicka ett mejl till info@racewithace.se tills sidan funkar Vi syns på Lördag Tomas _________________ Tomas Axelsson |
||||
Re:
Tackar för svaret! Väl mött på lördag! _________________ Pontus Sandahl Mitsubishi Lancer Evo III Certifierad bilvårdsnörd www.cdbilvardsprodukter.se Mantorp 1.33.8 (Evo 3) |
||||
Bis morgen....
Tjenis! Det närmar sig... I morgon ska man meckla lite. Byta olja till Rs 10-60 , kör med "feltema" tvättolja nu, typ 30mil... Fixa "flödet" i avgassystemet. Rensa lite i trucken så hjul, Reservdunk, domkraft och verktygslåda får plats. Hämta trailern. Packa trucken. Sen får jag lasta 90in på morgonen innan jag kör.. Ses på lördag! Glöm inte ladda batterierna till Videokameran.... Mvh Emil , Halmstad _________________ Emil Nilsson Ordförande Audi Clubsport Team Tidsoptimisterna Racing Audi Club Sport |
||||
Re:
Klart det bli R-däck, vi värmer dem med bromsarna som alltid ![]() ![]() Vicke Turboväder det blir, nu kanske man hinner upp på sexan innan rakan är slut! _________________ ![]() |
||||
Re:
![]() |
||||
|
||||
Ska bli kul...
Sitter och laddar lite med denna här... http://www.youtube.com/watch?v=w_NA8 Tror ni detta är för mkt för Anderstorp?? Ljudet alltså , den låter sådär... Mvh Emil _________________ Emil Nilsson Ordförande Audi Clubsport Team Tidsoptimisterna Racing Audi Club Sport |
||||
Hade tänkt åka och kika lite då det inte är så långt, men vetetusan om jag är sugen på att vara ute hela dagen i dom där graderna, får bli o ligga ute o meka hemma istället
![]() ![]() _________________ Viktor Starkman |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 6486 besök totalt |