Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 14, 15, 16 >> 3 besök senaste veckan (68380 totalt) |
Re:
Rost suger! ![]() _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||
Se till att du får någon som kan göra ett bra plåtjobb med tanke på vilken bil det är, det finns många "pulare"
![]() _________________ Patrik Gruvman M3 E30 Touring M3 E30 Cab 523 E39 Touring 330 E46 Touring 120 E87 525 E61 M1 Gr.5 Sauber |
||||
Re:
Tjena, jo, det är tanken! Vill få det ordentligt gjort. De jag känner som är duktiga orkar inte eller så har de inte tid, tipsa mig gärna om du känner någon! _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||
Äntligen! Rosten är numera fixat! Det var så klart mer rost när man började kapa bort det dåliga plåten, det var även rost i golvet dock inte så farligt! Jag har ägnat mig sista kvällarna att snygga till bilen i hjulhusen och några små fläckar med ytligt rost på bakskärmarna har fixats till också. Igår skruvade jag dit framskärmarna och skulle även montera fjäderbenen på plats men de såg så tråkiga ut mot hjulhusen som är i ny skick nu så det blir att handla en sprayburk med färg nu efter jobbet och snygga till även de också innan montering! Kommer och bli klar med bilen troligen imorgon och ska ställa på den då.
Hade tänkt att delta i M-träffen i 3/7 och det var tänkt att det blir det enda träffen som jag deltar i denna sommar men jag hade visst glömt bort att vi ska till GBG då så det blir inget av detta heller! ![]() ![]() Jag lägger in lite bilder senare. _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||
Då jag har sett att en av mina drömbilar är till salu ska jag prova och se om jag kan få min M3:a såld! Sätter in annons lite senare men bilen har gått ca 8950 mil och har mycket dokumentation och full historik! Pris 195 000:- med original fälgar!
_________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||
Jag har tänkt det då en annan mycket intressant bil är till salu, avslöjar bara att oväntat nog att det är BMW det också! Säljer M3:an om den bilen inte blir såld och jag får tillräckligt intressant bud på M3:an.
||||
Då skiljer vi oss! Jag och bettan! Handpenningen på denna bil betalades av den till synes nöjda nya ägaren! Bil hämtas på måndag! Märklig känsla, jag köpten 01-10-02, så jag har ägt den nio år, men det är skönt och veta att den hamnar i rätt händer, nya ägaren kommer nog att vissa sig här på forumet!
||||
Då har den lämnat boet!
![]() En påtaglig nöjd köpare börjar sin färd mot Värnamo, någon som känner igen denna filur?! ![]() ![]() ![]() Sista gången jag ser den på ett tag.... ![]() Jag hoppas Janne får lika trevligt med denna bil som jag har haft under de nio åren jag ägt den! Ta väl hand om den janne! _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||
Janne?!
![]() ![]() ![]() Kul å andra sidan att Janne äntligen kör en "riktig" bil igen ![]() Övergav han SEAT:en på din garageuppfart? ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
Re:
Jag har inte köpt något nytt än men är på G! Igår provkörde jag en Alpina B8 och idag körde jag en Z3 M Coupe, har beslut ångest och vet inte hur jag ska göra! HJÄLP!!! _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||
Re:
Janne ändrade sig nog en hel del om hur han skulle göra med bilen när han såg den i lördags! ![]() ![]() _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||
Re:
VA?! Tycker du att det behövs städas?! Vad menar du?! ![]() ![]() _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||
Re:
Kör på M coupe! //AL _________________ A1exander Wi1borg M2 F87 Competition + 1M E82 + iD4 Sodi DD2 |
||||
Fasen, pratade med Janne nyss, motortempen går inte upp till normal!
![]() ![]() ![]() _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||
Re:
Jag blev mer imponerad av B8:ans motor, men Z3:an är roligare och köra! Tror inte jag kan entusiast försäkra Z3:an heller medan B8:an är redan e-försäkrad hos LF som jag har haft min M3:a e-försäkrad hos! På onsdag vet jag hur det blir! _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 14, 15, 16 >> 3 besök senaste veckan (68380 totalt) |