| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Nürburgring
webbkamera på ringen
|
33 besök idag (332709 totalt) |
|
Sida med "äldre" bilder
Hej, har försökt hitta en sida med "äldre" bilder från startgrinden Det finns ju live bilder på http://www.nurburgringlive.com/ men jag har tidigare varit på en sida där de sparas så man kan tittat bakåt i tiden, iallafall de senaste dagarna. Det är lite jobbigt att sitta och kolla varje minut och ändå kanske man missar den man letar efter. Någon som har adressen?? _________________ Jonas Malmgren Boxster S |
||||||||||
|
Re: Sida med "äldre" bilder
Det här är sidan du söker: www.8200rpm.com/webcam dock är den nere just nu, förmodligen tillfälligt bara, har alltid använt mig utav den förut. |
||||||||||
|
Re:
Ja, det var ett märkligt upplägg på en trackday... _________________ Peter Fröjd -------------- BMW M3 e90 |
||||||||||
|
Re:
Kanske har fikapause!
_________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||||||
|
Re:
Nope. Så var upplägget. För att "få plats" så var det parkering ute på banan. Tror inte den riktiga parkeringen någon gång var mer än halvfull jämfört med när det är turistkörning ... Fast även om det inte hade varit parkering ute på banan hade det knappast tillåtits några helvarv. _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||||||||
|
Re:
Ja tycker man ett par hundra meter raksträcka gör en trackday så är det sant, själv tyckte jag dom andra 15-16 kilometrarna gav full valuta
_________________ Otto Dürholt |
||||||||||
|
Re:
den sträckan är ju just den man aldrig får köra annars...snålt! _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||||||
|
Re:
[ännu mer OT] PCS = säkerhet först = ingen chansning på att någon dundrar av i Tiergarten i 200+ ... Jag antar att det var så de resonerade och det kan jag faktiskt förstå. Där var rätt många som inte verkade ha sett banan mer än på bild före sitt eget första varv. (Nu påstår jag inte att jag själv är särskilt erfaren, tvärtom.) Det kanske blir ändring om det blir en nästa gång, vem vet. Drömmen vore om PCS fick hyra Nordslingan två dagar i rad och köra "Rutinerade" första dagen, "orutinerade" och "Lugn o Fin" andra dagen. Då kanske de skulle kunna ha långa rakan öppen första dagen och stängd andra dagen. [slut på OT] _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||||||||||
![]() |
Nürburgring
webbkamera på ringen
|
33 besök idag (332709 totalt) |