Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Bilder o videos
Bilder: Hur en Speedshop kommer till världen!
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7   >>
3 besök senaste veckan (48511 totalt)
Lillen
Ume
Här sen Jul 2003
Inlägg: 7961



När men läser alla era uppdateringar så är det som en dröm och man kan nästan tro att det är påhittat.
Det måste vara helt sjukt att de går så pass bra efter så kort tid.

Grattis och kul att läsa allt ni gör! thumbs up

_________________
Jocke Hellqvist.
Citera
CobraErik
Stockholm/Miami
Här sen Aug 2005
Inlägg: 343


Trådstartare
Lillen skrev:
När men läser alla era uppdateringar så är det som en dröm och man kan nästan tro att det är påhittat.
Det måste vara helt sjukt att de går så pass bra efter så kort tid.

Grattis och kul att läsa allt ni gör! thumbs up


Ja, ibland måste jag nypa mig själv i armen för att tro på det

Visst sliter vi som aldrig förr, men allt blir så mycket enklare när det är ens eget, samt är kanonväder varje dag :P

_________________
Erik Cederberg
TORQ (www.gettorq.com)
Miami, FL, 33361
E-mail: erik@gettorq.com
Citera
Neckman
Linköping
Här sen Aug 2007
Inlägg: 6



Wow...snacka om dream come true!

har skrivit upp torq överst på min besöka-i-usa-i årsskiftet-lista!



mvh Linnea

_________________
Linnea Neckman
Pontiac Trans Am GTA -89
Citera
CobraErik
Stockholm/Miami
Här sen Aug 2005
Inlägg: 343


Trådstartare
Ja då kanske det var dags för en liten uppdatering!

Som vissa av er kanske har sett så hade vi våran 1-års dag förra veckan, helt sjukt vad tiden går! Vädernissarna på TV var lite emot oss så trots att vädret var faktiskt kanon så var det ändå en hel del bilar som inte vågade sig ut. Men men, vi hade en riktigt bra uppslutning av bilar och det gick över förväntan!

Förutom att vi fick hit en hel del (förhoppningsvis) nya kunder, så fick vi även ner ett par viktiga leverantörer. Det gav oss chansen att visa dom vad vi går för, och för att dom ska inse att vi är mer än bara en "lokal" Speedshop. Det var inte helt lätt att få hit dom men oj vad dom blev överaskade! Så pass mycket att bl.a. SCT Flash (En av världens största på mjukvara samt hårdvara för mappning av Ford och GM) kommer nu göra en "Dealer Spotlight" artikel om oss på deras websida!





Här är en länk till den tråden för er som är intresserade av lite bilder och annat skoj från eventet!

http://www.zatzy.com/allmaent/368392-story-bilder-torqs-1-ars-fest-dyno-day-car-show.html


Annars då? Våran nya mekaniker Mark tuggar på som bara den, vi kan inte vara mer nöjda! Jag tror jag nämde det innan men han är ju även Crew Chief för Speedsource Teamet i Rolex Grand Am serien som ligger riktigt bra till i klassen. Han har otroliga kunskaper men även en härlig attityd samt förmåga att hitta lösningar isället för problem, precis sånt man behöver på banan! Han är f.ö. i Montreal just nu på helgens event så jag önskar honom lycka till.


Mark sliter hårt!





Själv är man få nyss hemkommen från en oplanerad resa till Sverige, har inte varit hemma på över ett år så jag var tvungen att åka och fixa lite. Sälja lägenhet, fixa iordning bilar för försäljning mm. Lite roligt ändå, landade på Arlanda vid 8:30, sen hann jag åka till Upplands Väsby och hämta frugans bil, ställa på den, boka besiktningstid och vara på plats i Högdalen till kl 10:19. Bråda tider men den gick igenom så om nån är sugen på en RS4 B7 i kanonskick så är det bara att höra av er. Endast "tjejkörd"


Bilen väcks ut dvalan! Hon har inte körts nånting sen Ringen Resan till Scuderian förra året!
Var en grym känsla att få trycka på startknappen och lyssna på det underbara motorljudet. USA bilar i all ära men känslan i RS4:an är sååååå underbar.








Det rullar på riktigt bra i verkstaden f.ö., vi har haft fullbokat i över 1 månad och som det ser ut just nu är det lika full i minst en månad till! Det är solklart nya Camaron som har fyllt verkstaden som mest, vi har gjort ett namn för oss inom den marknaden och nästan varenda en som vi har gjort har haft kompressor, våran kam, våra toppar och fullt chassi. Snittnotan har väl hamnat runt 12-15K USD per Camaro så ett stort tack till GM för att dom kom med den bilen.





Nu framöver vi ett par riktigt stora event på G!

Nu i helgen så ska vi köra bana så det ryker! ERME Sports Car Club håller ett event på Homestead Miami Speedway, och vi har bjudit in 8 av våra kunder att få chansen att testa deras nybyggda bil på bana. Dom flesta är nybörjare, så jag och en annan kommer agera lite instruktörer så det är ett kanontillfälle för kunderna att se vad deras bilar klarar av. Och eftersom deras byggen har varit så pass stora så bjuder vi på hela eventet. Paul kommer finnas på plats som lite track support, både för kunderna men även för mig då jag kommer testa en ny set-up med bilen och jag har ÄNTLIGEN fått tag på riktiga däck. Vi måste se till att allt lirar då jag ska ställa upp i en större tävling strax, mer om det nedan!


Dessa Camaro's plus ett par till är helgens förstagångare!





Helgen 9-12 September så kommer Paul och jag dela på oss för två minst lika viktiga event.

Paul kommer besöka och köra i årets 9/11 Patriot Run, kortfattat så är det 300+ Mustanger som cruisar ner till Florida keys med poliseskort för att sedan hålla en välgörenhets show och fest på kvällen. Mycket mediabevakning, en hel del potentiella kunder samt för en "good cause" så det ser vi fram emot.





I mitt fel kommr jag styra kosan norrut, LÅNGT norrut och köra Camaron hela vägen till Bowling Green i Kentucky. Där kommer det första årliga "HOLLEY LS FEST" hållas och det hoppas vi kommer bli något i hästväg!





Jag kommer delta i 6 deltävlingar med Camaron på bana och AutOX, samt 0-60-0 tävling och lite annat. Den som vinner söndagens GM High Tech Performance "High Noon Shootout" kommer få en plats i årets OPTIMA Ultimate Street Car Invitational som även kommer visas i Speed TV! Den tävlingen är som sagt endast för inbjudna, så jag kommer verkligen köra så det ryker för att se till att komma med. Optimatävlingen är en galet bra PR möjlighet, och hela LS festen kommer följas av alla möjliga biltidningar och TV. Nu jävlar ska man synas!

Här kan ni läsa mer om både LS Fest samt optima tävlingen, och håll tummarna för mig!

Holley LS Fest
OPTIMA Ultimate Street Car Invitational

Givetvis kommer Camaron köras hela vägen dit, tävlas med hela helgen samt köras tillbaka. En nätt liten trip på 340mil så bilen kommer få jobba lite, men det är onekligen en sak som imponerar på folk. Ingen trailer queen här inte.


Så här långt ska jag åka, långt in i Redneck ville






Sen rullar det bara vidare! Jag har nämt tidigare att efter succén på PRI mässan förra året så började vi prata med Mustang Dyno att leverera en bil till dom för SEMA showen. Jag vet ju hur det är med sånt, allt kan ändras i sista sek och inte bli som man hoppats men nu är vi ett stort steg närmare. Dom ringde förra veckan och sa, "vi behöver en extrem bil till SEMA, fixa det." Ja så va gör man, man tackar och bugar och ger sig fan på att man ska lösa det! Som sagt, saker och ting kan ändras MEN som det ser ut i dagsläget så kommer TORQ få presentera en egenbyggd bil på årets SEMA Show.

Jag kan inte med ord förklara hur spännande det känns, för mig är det en otrolig DRÖM. Jag har ju inte ens besökt mässan, och nu får man göra det med en egen bil. Jag håller er uppdaterade med hur det går inför planeringen med det, och om ni dyker upp på mässan se till att besöka oss i Mustang Dyno montern



Jag kan även meddela att dom vill ha 3(!) bilar till årets PRI show i orlando. Dom diskussionerna har visserligen bara börjat, men det är ju ett gott tecken att dom är mycket nöjda med förra årets insats och att dom verkligen vill jobba med oss i framtiden.

Vad ska man säga om det här då? Jag är helt enkelt så sjukt stolt över mig själv (får man säga så?), Paul och alla andra inblandade! Glädjen är enorm dock är jag fortfarande väl medveten om att allt är kan rasa vilken sekund som helst, men jag tänker fanimej göra mitt bästa att det inte blir så och ha så kul som bara möjligt medans. Kör så det ryker säger jag bara!

Ha det gott tills vidare, fler uppdateringar kommer!

/Erik

_________________
Erik Cederberg
TORQ (www.gettorq.com)
Miami, FL, 33361
E-mail: erik@gettorq.com
Citera
Holme
Gävle
Här sen Dec 2007
Inlägg: 231



Börjar nästan tro att du ljuger lite, bilderna till trots
Måste åka och se allt med egna ögon snart, men får ändå gratulera till de till synes oändliga framgångarna!!!
Lycka till framöver!

_________________
Erik Holmén
Citera
CobraErik
Stockholm/Miami
Här sen Aug 2005
Inlägg: 343


Trådstartare
Holme skrev:
Börjar nästan tro att du ljuger lite, bilderna till trots
Måste åka och se allt med egna ögon snart, men får ändå gratulera till de till synes oändliga framgångarna!!!
Lycka till framöver!


Haha det känns som jag drömmer också

Men jag kan intyga att det är sanning alltihopa!

Stort tack

_________________
Erik Cederberg
TORQ (www.gettorq.com)
Miami, FL, 33361
E-mail: erik@gettorq.com
Citera
PeOR
Sverige
Här sen Sep 2003
Inlägg: 867



Det är alldeles fantastiskt. Och väldigt roligt att få läsa om.
Dags att börja fundera på konceptet om hur man skapar en speed shop kedja för större städer i USA...nej VÄRLDEN! (Men väx på egna boliner.)

Peo.

_________________
PeO Rydgren
Corvette C6 Z51 -05 Pfadt, ST40, Kooks 1 7/8, Vararam - såld
BMW M3 -96 Coupé - lättad 172 kg - såld
Yamaha R1 2002 - banhoj
Citera
CobraErik
Stockholm/Miami
Här sen Aug 2005
Inlägg: 343


Trådstartare
PeOR skrev:
Det är alldeles fantastiskt. Och väldigt roligt att få läsa om.
Dags att börja fundera på konceptet om hur man skapar en speed shop kedja för större städer i USA...nej VÄRLDEN! (Men väx på egna boliner.)

Peo.


Tack Peo!

Planer finns för minst två till, men den första blir garanterat på Västkusten typ LA eller SD. Vi får kika lite på vilket område har flest potentiella kunder. Men det dröjer nog lite då vi vill få igång den här "basen" på riktigt först. Men vi är på god väg!

/Erik

_________________
Erik Cederberg
TORQ (www.gettorq.com)
Miami, FL, 33361
E-mail: erik@gettorq.com
Citera
sweanders
Malmö
Här sen Feb 2004
Inlägg: 10221



CobraErik skrev:
PeOR skrev:
Det är alldeles fantastiskt. Och väldigt roligt att få läsa om.
Dags att börja fundera på konceptet om hur man skapar en speed shop kedja för större städer i USA...nej VÄRLDEN! (Men väx på egna boliner.)

Peo.


Tack Peo!

Planer finns för minst två till, men den första blir garanterat på Västkusten typ LA eller SD. Vi får kika lite på vilket område har flest potentiella kunder. Men det dröjer nog lite då vi vill få igång den här "basen" på riktigt först. Men vi är på god väg!

/Erik


Kul!

Jag har själv varit involverad i en liknande verksamhet i SF-trakten (Redwood City) och det är något av det bästa jag gjort! Hojta till om du vill ha kontakter till bilfolk på västkusten.

Vi körde open road racing och fick in många kunder den vägen, skrev en artikel om det i Automobil: http://www.automobil.se/nyheter/flat-out-pa-landsvag-lagligt-1197

_________________
Anders Hansson
Citera
CobraErik
Stockholm/Miami
Här sen Aug 2005
Inlägg: 343


Trådstartare
sweanders skrev:
CobraErik skrev:
PeOR skrev:
Det är alldeles fantastiskt. Och väldigt roligt att få läsa om.
Dags att börja fundera på konceptet om hur man skapar en speed shop kedja för större städer i USA...nej VÄRLDEN! (Men väx på egna boliner.)

Peo.


Tack Peo!

Planer finns för minst två till, men den första blir garanterat på Västkusten typ LA eller SD. Vi får kika lite på vilket område har flest potentiella kunder. Men det dröjer nog lite då vi vill få igång den här "basen" på riktigt först. Men vi är på god väg!

/Erik


Kul!

Jag har själv varit involverad i en liknande verksamhet i SF-trakten (Redwood City) och det är något av det bästa jag gjort! Hojta till om du vill ha kontakter till bilfolk på västkusten.

Vi körde open road racing och fick in många kunder den vägen, skrev en artikel om det i Automobil: http://www.automobil.se/nyheter/flat-out-pa-landsvag-lagligt-1197


Jadu, den artikeln har jag säkert läst 20 ggr

Efter att ha redan gjort La Carrera 2 gånger, så är det Pikes Peak samt ovanstående open Road Racing som står på listan att göra innan man kroknar (vilket borde vara om många år hoppas jag haha).

Men du har ju även rätt, att köra sådana event med en bil som presterar är sjukt bra sätt att få in kunder. Nu har jag bara gjort lite lokala SCCA race och AutOX, men enbart där har vi fått in hur många som helst.

Många tack för hjälpen, jag hör garanterat av mig

_________________
Erik Cederberg
TORQ (www.gettorq.com)
Miami, FL, 33361
E-mail: erik@gettorq.com
Citera
CobraErik
Stockholm/Miami
Här sen Aug 2005
Inlägg: 343


Trådstartare
Här vart det delar!

Gud va jag ser fram emot att få på allt detta, bilen kommer bli helt galet bra!!!

Fullt justerbara dämpare, bussningar, länkarmar och en hel del annat skoj!

Notera även nya pedalerna som "Heel & Toe" funktion, HATAR original pedalerna, känns som man bryter foten av sig varje gång haha

Se och njut :P









_________________
Erik Cederberg
TORQ (www.gettorq.com)
Miami, FL, 33361
E-mail: erik@gettorq.com
Citera
CobraErik
Stockholm/Miami
Här sen Aug 2005
Inlägg: 343


Trådstartare
Ja då vart i stort sett klart för nästa STORA event!

Vi har fått sjukt mycket PR ifrån senaste eventet, och mycket var just över att jag körde hela vägen dit, körde bilen HÅRT i 3 dagar sen körde hela vägen hem utan minsta problem.

Nu har vi då fått en inbjudan till ett annat event, det heter SUPER CHEVY SHoOTOUT och kommer hållas i Phoenix Arizona av alla ställen! Även fast det är ett allmänt Cheva event, så kommer dom hålla en klass enbart för senaste generation av Camaro, och därmed ge oss chansen att visa att vi har den snabbaste Camaron i HELA USA. Autocross, bana, dragracing och Show and Shine kommer alla ingå i totalpoängen men bana/autox är givetvis vårat esse.

Dom bästa av dom bästa kommer vara på plats, Lingenfelter, Hennessey, Pedders, Hotchkis mfl så det kommer bli en förbannat tuff match men även skoj som fan. Jag vet att vi har en väl beprövad bil som har potentialen att vara snabbast, och ta segern från "Dom Stora". Nu är det självklart möjligt att hamna sist också men jag kommer allt jag kan för att det inte ska hända







Eventet för Camaron heter så coolt som "Duel In The Desert" och är precis vad det heter! En duell mitt ute i ingenstans med öken så långt ögat kan nå. Resan för mig kommer gå från Miami, FL ääääända bort till Los Angeles, där ska vi mötas upp med 100+ bilar hos Spectre Performance, för att sedan cruisa till Baer Brakes fabrik, och sedan köra ihop hela vägen till Arizona. En nätt liten trip på 480mil enkel väg... gaaahhh...







Eventet sponsras till stor del av Camaro 5 forumet vilket är den största av sitt slag och då vi är väldigt aktiva där så är det ännu vktigt att vara på plats då våran huvudklientel kommr vara där, eller kommer garanterat läsa om det efter.

och det är alltså i samband med 30års kalaset för en av dom största Cheva eventen i Staterna, Super Chevy Show så det kommer vara myyyyyycket folk på plats. Även alla Pro-touring byggena som vi såg senast kommer vara på plats men i en annan klass (tack för den lol)







Som det ser ut nu så kommer bilen faktiskt köras för egen motor hela vägen, det är ju trots allt en gatbil. Jag tror det kan skapa lite extra uppståndelse runt våran bil, speciellt om vi nu placerar oss bra också. Ursäkta språket men det vore SÅ JÄVLA GÖTT att vinna och visa var skåpet ska stå. Men ska jag vara helt ärlig så räcker det med att vinna över Pedders då dom påstår sig ha snabbaste, dom är grymt kaxiga och faktiskt rätt otrevliga.

Jag kommer köra lite videoblogg via min underbara Iphone på vägen dit (mycket kan hända på 480 mil...), samt på plats givetvis och sen filma resten av eventet med HD kamera.

Pfadt Racing har erbjudit sig att köpa monter och annonsplats då vi kör ju enbart deras delar på bilen, samt finnas som lite asssistance på banan ifall nåt skulle hända där. Som jag nämt innan så är dom ett kanonföretag att sammarbeta med då vi har samma inställning och mål. Lite win-win situation helt enkelt.

Sen hoppas jag att det löser sig med SEMA för då kommer bilen vara kvar på den sidan, för att 2 veckor efter det visas upp i Mustang Dynos monter, och FÖRHOPPNINGSVIS (förhandlingar pågår) att ställa upp i optima Invitational sagen efter sema. Och självklart kommer den köras hem sen efter det!

Nu har vi verkligen inte en lugn stund framför oss, förutom vanliga driften så sak det fixas med bilen då den ska få sig ett par uppdateringar, träna (har banevent, dragracing och Autox i stort sett varje helg framöver) och planera all logistik inför SEMA och eventen framöver! Galet mycket att göra men jag måste bara säga att det är så jääävla skoj, trots stressen och brist på sömn...


Nu håller vi tummarna att det blir av, att resan går bra, och självklart att vi placerar oss så jävla bra som möjligt. Det här är verkligen en chans för oss visa att vi ÄR en av "Dom stora"!


/Erik



_________________
Erik Cederberg
TORQ (www.gettorq.com)
Miami, FL, 33361
E-mail: erik@gettorq.com
Citera
PeOR
Sverige
Här sen Sep 2003
Inlägg: 867



Detta är bättre än bästa skönlitteratur.

Peo.

_________________
PeO Rydgren
Corvette C6 Z51 -05 Pfadt, ST40, Kooks 1 7/8, Vararam - såld
BMW M3 -96 Coupé - lättad 172 kg - såld
Yamaha R1 2002 - banhoj
Citera
farbeyonddriven/Hobbe
Jönköping
Här sen Maj 2004
Inlägg: 572



Man riktigt längtar ju till när man får se bilderna med text från den trippen! thumbs up

_________________
Anders Holm
Såld
Citera
david-o
Baar - CH
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1134



Som alltid lika kul att läsa om framgångarna där borta!

Men Erik, glöm inte att sova lite mellan varven och ta hand lite om dig själv... även om allt är kul och går bra nu så är det viktigt att tänka på återhämtning mellan varven, bättre att göra det frivilligt än att vänta till kroppen säger ifrån på något elakt sätt!

_________________
David Olsson
Lotus Elise SC
Citera
Ultura
München
Här sen Jul 2006
Inlägg: 2327



CobraErik skrev:
Men ska jag vara helt ärlig så räcker det med att vinna över Pedders då dom påstår sig ha snabbaste, dom är grymt kaxiga och faktiskt rätt otrevliga.


Är det inte ganska ofta så? Jag har fått känslan att amerikaner har ganska svårt att vara ödmjuka, stora tuners verkar väl bättre men om man säger lite mindre företag, kanske har helt fel men har fått känslan rätt många gånger faktiskt .

För övrigt så är det lika kul varje gång att läsa om dina äventyr och att du lyckas så bra, hoppas verkligen det håller i sig!

Men jag får nog skicka en faktura på förlorad tid

_________________
Viktor Starkman
Citera
timhalmstad
Halmstad
Här sen Aug 2010
Inlägg: 161



Så frunktansvärt avis!

_________________
Tim Strindeborg
Bmw M4 2018
Citera
CobraErik
Stockholm/Miami
Här sen Aug 2005
Inlägg: 343


Trådstartare
Tack alla! Jag ser fram emot körningen och eventet som fan. Ska bli kul att mäta sig med dom andra stora och se hur man egentligen ligger till. Hamnar vi lite efter så är det bara tillbaka till ritbordet och gör om, gör rätt! Men jag känner mig rätt självsäker på att vi komma ligga hyffsat bra till.


david-o skrev:
Som alltid lika kul att läsa om framgångarna där borta!

Men Erik, glöm inte att sova lite mellan varven och ta hand lite om dig själv... även om allt är kul och går bra nu så är det viktigt att tänka på återhämtning mellan varven, bättre att göra det frivilligt än att vänta till kroppen säger ifrån på något elakt sätt!



Du har helt rätt min vän, och ibland behöver man nån som påminner en om just det! Vi försöker ta en helg i månaden och ta helt ledigt från allt vad bilar och jobb heter. Våra damer är rätt bra på att styra upp sånt, dock tycker dom att det kan vara svårt då vårat schema är så fullspäckat!


Ultura skrev:
CobraErik skrev:
Men ska jag vara helt ärlig så räcker det med att vinna över Pedders då dom påstår sig ha snabbaste, dom är grymt kaxiga och faktiskt rätt otrevliga.


Är det inte ganska ofta så? Jag har fått känslan att amerikaner har ganska svårt att vara ödmjuka, stora tuners verkar väl bättre men om man säger lite mindre företag, kanske har helt fel men har fått känslan rätt många gånger faktiskt .

För övrigt så är det lika kul varje gång att läsa om dina äventyr och att du lyckas så bra, hoppas verkligen det håller i sig!

Men jag får nog skicka en faktura på förlorad tid


Det varierar lite faktiskt, vissa av våra konkurrenter är faktiskt rätt schysta och tycker det är kul att diskutera olika tänk, set-ups, delar mm. Men vissa är bara bittra och tycker inte alls om oss nykomlingar. USA är ju ändå hyffsat stort och det finns både en och annan potentiell kund liksom Det finns plats för oss alla!

Men just Pedders har en dålig attityd, hackar på andras produkter konstant, och deras proffsförare som dom alltid använder sig av (en av få som just anlitar proffs...) är även han en s.k. "douche bag" och förbannat otrevlig. Paul Tracy heter han (har träffat honom vid flera tillfällen) och mindre ödmjuk människa finns inte.

Det är herren som kör Lambon i senaste avsnittet av Battle of The Supercars med Lambon vs Ford GT som jag syftar på!

Jaja, småsynt ska man inte vara och jag får visa på banan var skåpet ska stå

/Erik

_________________
Erik Cederberg
TORQ (www.gettorq.com)
Miami, FL, 33361
E-mail: erik@gettorq.com
Citera
Michael Bäck
Sverige
Här sen Aug 2003
Inlägg: 8577



Ska blir spännade att följa dettta kör hårt thumbs up thumbs up thumbs up

_________________
Michael Bäck

BMW 328is -84 BmwCup #50

Citera
CobraErik
Stockholm/Miami
Här sen Aug 2005
Inlägg: 343


Trådstartare
Michael Bäck skrev:
Ska blir spännade att följa dettta kör hårt thumbs up thumbs up thumbs up


I will do!


Här är f.ö. ett litet klipp jag kastade ihop igår på ett av våra senaste projekt. Köpte en ny HD kamera nyligen och ville testa lite!

Klicka på HD!

http://www.youtube.com/watch?v=48NbB2-46rE

_________________
Erik Cederberg
TORQ (www.gettorq.com)
Miami, FL, 33361
E-mail: erik@gettorq.com
Citera
Jovani
Göteborg / Bromma
Här sen Mar 2003
Inlägg: 3375



CobraErik skrev:
480mil enkel väg

Måste väll finnas ngn typ av biltransport i detta långa land? för att köra 1000mil "bara för att" kan aldrig
vara kul...även att man älskar bilar...

Visst du visar de stora fingret åt övriga konkurenter iom att du kör bilen till och från träffen och visar att den håller för dagligt bruk, men igen 1000mil!

_________________
Johan Carlsson

Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92
VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA
Citera
Bilder o videos
Bilder: Hur en Speedshop kommer till världen!
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7   >>
3 besök senaste veckan (48511 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande