| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Garagerensning (massa bilder)
|
18631 besök totalt |
|
Har gått över garaget och hittat saker som förhoppningsvis kan komma någon annan till bättre nytta än på min hylla eller ännu värre återvinningscentralen. Högstbjudande (inkl skambud) blir lycklig ägare till en eventuell bra å ha grej. Det är prylar från tidigt 70-tal och fram till 2014 och från både japsare, tyskar och svenskar .
TOYOTA HILUX II Pick-up 2.4 i 4WD 1989.06-2005.07 Splitternytt aldrig uppackat: kopplingspaket + oljefilter, luftfilter och bränslefilter [SÅLD]VW Golf GTI 16V mk3, splitternytt inte heller uppackat: skivor (5/100), belägg.[SÅLD] Rep.kit för växellänkage, troligtvis inte för vajerlåda.
VW Golf 2 samt tidiga mk3 sänkfjädrar fram:
[SÅLD]Tändförstärkare HKS + 1JZ-GTE original samt 6 st SuperSpark tändspolar[SÅLD]
"Projektorstrålkastare" (läs tunn glaslins) med konstig ljusbild som inte klarar SBP
2x 10 mm spacerplatta med 57.1 mm inre styrning och 66mm för fälgen
[SÅLD]Datsun 240Z motorhuv, rostfri, men småbucklor i framkant[SÅLD]
[SÅLD]Datsun 240Z dörrar vä+hö, inte rostfria eller spackelfria, men sund stomme att renovera[SÅLD]
Datsun (240z m.fl), reläer, innerbackspegel, signalhorn m.m:
[SÅLD]Datsun 240z, ny efterproducerad innerhandskfack[SÅLD]
[SÅLD]"Bullet" ytterspeglar med konvextglas och tunn mattsvartlack[SÅLD]
Ytterbackspeglar som jag kallade för "elefantöronen", inte superstora men på en liten japsare blev det för mkt
Reläer samt [SÅLD]ABS styrenhet [SÅLD](inkl några ABS sensorer) från BMW M3 E36:
"Ebay" C-låskit till VW samt BMW:
[KASTAT]WG-ventil från en Volvo 760 Turbo -84[KASTAT]
[SÅLD]2x Brio Graco bilbarnstolar i gott skick:[SÅLD]
[KASTAT]Gislaved Nordfrost, 185/55-14" dubbade v-däck på plåtfälgar 4/100.[KASTAT]
Audi A4 -00, drivaxel fram vä, [KASTAT]billiga lyktor[KASTAT] + några dörrlister
Audi S4 -93 huvudbromscylinder, [SÅLDA]2x smalbandlambdasonder[SÅLDA] + JR konluftfilter
Fuelrail Audi S4 Avant 5cyl, -93
2x oljekylare: en generisk 10-raders + Audi S2/S4
Blandat Audi S4 -93 + std krängningshämmare Audi S2 Avant
Bakre drivaxlar Audi S4 -93
[SÅLD]BMW vinge, suttit på en E36 med äkta kofiberflärp. vingens limning i mitten har lossat, kräver lite TLC [SÅLD]
Skärmbreddare, oanvända. 2 st är förlängda, se bild.
[KASTAT]Vindskydd som jag haft i en Miata mk1, saknade redan då fästen mot karossen, men fungerar ändå.[KASTAT]
[SÅLD]Sparco 300mm moccaratt utan centrum. [/SÅLD]
[SÅLD]2st topplagringar som vi haft på M3:an tillsammans med Öhlinsdämparna[SÅLD]
[SÅLD]OMP stylingpryttel, men gör säkert lite nytta också. Monteras över gaspedalen (suttit på en E36)[SÅLD]
[SÅLD]Hella extraljus med klarglas, relä och lite kablage tror jag finns också[SÅLD]
[SÅLD]Bridgestone Potenza S002 (tillv höst 2016) 2st 225/45-18 samt 2st 245x40-18. Gått ca 250 mil [SÅLD]
Kenne Bell Boost-a-pump, någon form av mastodontrelä som är tänkt att ge bränslepumpen reglerbart med extra kräm när laddtrycket stiger över någon gräns (inte kollat upp vilken).
[SÅLD]Tre stycken Toyo Proxes R888R 225/45-17 med 2mm + 2 x 3,5mm mönster kvar på. Pris högstbjudande [SÅLD]
[SÅLD]Kawasaki GPZ 900 -84, komplett men nu nedplockad och jag behåller vissa delar men finns massvis kvar![SÅLD]
BMW M3 delar: - M3 S50B32 LMM - M3 -94 vänster drivaxel - M3 -94 bromsskivor runt om, 27mm resp 19 mm tjocklek - M3 -94 ABS sensorer 4 st - M3 -94 serviceprylar, oljefilter + ny oljeeplugg till tråget + fläktrem (utan AC-pump)
BMW E36 (typ) glasfiberfront med "annorlunda" utseende, aldrig monterad
- Jeepdunkar 20 liter, 7 st 17x8 samt 17x9 fälgar med 4/100 och 4/114,3 ET 20 resp 25. Finns även 32mm och 20 mm spacerplattor. Däcken är gamla hårda och orunda så de är inte värda något:
Allt finns i Linköping och kan skickas mot fraktkostnad _________________ /Michael Gustafsson Datsun 240Z -72 Alfa Romeo 75 -88 Toyota Celica ST -77 BMW I4 M50 -23, + Aprilia Touno -18 |
||||||||
|
Re:
Tjaa vad sägs om 100:- + 105:- som posten verkade vilja ha för en färdig låda? _________________ /Michael Gustafsson Datsun 240Z -72 Alfa Romeo 75 -88 Toyota Celica ST -77 BMW I4 M50 -23, + Aprilia Touno -18 |
||||||||
|
Re:
Blev bulletspeglarna sålda? _________________ Mats Berg |
||||||||
|
Re:
Nix ska finnas kvar i garaget. _________________ /Michael Gustafsson Datsun 240Z -72 Alfa Romeo 75 -88 Toyota Celica ST -77 BMW I4 M50 -23, + Aprilia Touno -18 |
||||||||
|
Re:
Jag tar dom gärna, kan hämta i Linköping den 17e om det funkar för dig? _________________ Mats Berg |
||||||||
|
Re:
Nää det tror jag inte, fungerar ju som en bälteskudde att stolen hålls fast av bälten som man oxå spänner fast de små med.
Avhämtning är ett stort plus och 17:e funkar. Så just nu är du överst på köparlistan
_________________ /Michael Gustafsson Datsun 240Z -72 Alfa Romeo 75 -88 Toyota Celica ST -77 BMW I4 M50 -23, + Aprilia Touno -18 |
||||||||
|
Re:
Det är Bosch och kommer från Audi S2... fanns ett långt VAG-nummer om du vill ha det också?
_________________ /Michael Gustafsson Datsun 240Z -72 Alfa Romeo 75 -88 Toyota Celica ST -77 BMW I4 M50 -23, + Aprilia Touno -18 |
||||||||
|
Re:
Gärna om det inte är för mycket besvär? Mvh Magnus _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||||||
|
Ser ut att vara den sort jag söker, om den är till en Audi 80 2,2 turbo S2? Vilket skick och ålder i så fall?
Utseende på kontakter enligt bilden?
Mvh Magnus _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||||||
|
Re:
Det är nog runt 10 år sedan de användes senast, men då fungerade de som de skulle. Kontakterna ser ut precis så där. Kollade bildelsbasen och där verkar de ligga på 450-1000:-/st. Så om vi säger 400:- för båda med avhämtning? _________________ /Michael Gustafsson Datsun 240Z -72 Alfa Romeo 75 -88 Toyota Celica ST -77 BMW I4 M50 -23, + Aprilia Touno -18 |
||||||||
![]() |
SÄLJES
|
18631 besök totalt |