Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (5251 totalt) |
UTLEVERANS AV TRÖJORNA
Namn / Postnummer / Postort ################################## Kvar att hämta hos mig: Peeter Pahv Micke Holmström Benny Waenerlund Igino Cazzola Niklas M hämtar dessa hos mig 3 juni: Niklas Maravic 702 16 Örebro Kenth Wiklund 654 67 Karlstad Gunnar Östlund 691 33 Karlskoga ################################## Postade: bert svensson 360 10 ryd Robert Reinsson 740 10 Almunge Mattias Hellöre 793 40 Insjön Magnus Lidholm 531 36 Lidköping Sören Kristensson 830 13 ÅRE (frakt 65:90 styck) Dessa två postade till Joakim: Joakim Winkler 371 40 Karlskrona ola Persson 372 40 Ronneby (frakt 84:50) Dessa fem postade till Gustav S: Nicke Lindgren 903 28 Umeå Mikael Fredriksson 903 32 Umeå Nils-Erik Holmgren 905 91 Umeå Gustav Sundberg 904 41 Röbäck Martin Jansson 893 91 BJÄSTA (frakt 137:50) ################################## Utlevererat på Malmby: Samuel Lindkvist 330 18 Horda (Daniel Magnusson tar med den till Samuel L) Daniel Lindmark 566 32 Habo (Daniel Magnusson tar med den till Daniel L) Krister Andersson 618 95 Stavsjö (Samuel G tar med den till Krister) Niklas Sandström 952 32 Kalix (Samuel G tar med den till Krister som får iväg den till Niklas) Fredrik Cednert 640 23 Valla Esa Sanaksenaho 635 02 Eskilstuna _________________ ![]() |
||||||
Dessa tröjor lämnar jag till Anders Bisting imorrn torsdag:
Anders Ytterström Andrew Petrykowski Jan Karlsson Mikael Kallerman Stefan Irlander Peter Wärhner Peter Zeberg Patrik Petersson Eric Josefsson Anton Lillsund _________________ ![]() |
||||||
Re: UTLEVERANS AV TRÖJORNA
om det är nån 08-ligist som ska till Malmby i helgen så kan jag ta hem till dessa om inte de misstycker. ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||
![]() ![]() Åker du förbi Norrköping på vägen hem? Tänkte om du kunde lämna Krister och Niklas tröjor till Krister i Norrköping/Stavsjö? _________________ ![]() |
||||||
Jag då? Gustav Sundberg 904 41 Umeå, det var ju till mig ume-tröjorna var tänkt att skickas till.. Det är ingen nerifrån som ska upp till Pitå på "En dag på strippen"? Jag kommer att vara där på lördag och om inte annat så passerar man ju Umeå på vägen upp.. |
||||||
ooops! Har ändrat i listan nu! Tur att du har koll ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Jaha... Jodå det går väl bra antar jag. Har ju fortfarande inte köpt nån bil ![]() ![]() Kommer du till Malmby, Magnus? ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||
Det går bra att ta med min tröja. Själv ska jag på bröllop > ![]() |
||||||
![]() ![]() ![]() ![]() _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||||
Ja vi åker ju genom Norrköping så det bör ju inte vara några problem. Framåt söndag kväll bör vi ju passera då. _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||||
till er båda...
Vad jag vet, kommer era tröjor till lund under morgondagen ![]() EDIT: ![]()
Anders JeppSSon om jag får be ![]() |
||||||
Same same. Dvs Anders JeppsSon får dem i morrn. ![]() _________________ ![]() |
||||||
har ingen ursäkt... ![]() ska vara på rejsa oftare ![]() |
||||||
Jag tänkte att jag kanske kunde komma dit ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Jippi. ![]() Då ska jag lägga en riktigt klurig bana ![]() ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (5251 totalt) |