Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 3318 besök totalt |
2004-08-07/08 BMW Sport Club Knutstorp
För inbjudan se www.bmwsc.com Det kommer att finnas en hel del aktiviteter i depån, allt från konbana, utställning av BMW racbilar till företag som erbjuder sina tjänster. Se inbjudan för mer information!!!! _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||||
om du läser lite nogrannare så ser du att BMW Sport Club har tagit över träffen.
Edit: Kommer också att vara där från fredag. _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||
Jag kommer också verkar det som.
Hur gör ni andra. Sover i tält, hotell eller ska ni bara dit en dag? |
||||
Jag kommer givetvis!
Ni som är nyfikna kommer att kunna beskåda mitt racebils-bygge under helgen. Vi ska ha en frågestund om att börja tävla och bygga bil och därför ska jag ha med mig bygget.. OBS! Tänk på att det är förhandsbetalning för CS-medlemmar! _________________ /Arne Lindgren |
||||
Gammla synder i tentaväg sätter stop.
Sen har jag inte ngt direkt vettigt att åka med på banan heller anser jag... *undanflygt* Hade dock varit kul att surra banbilsbygge osv med de som undrar saker...för lite har man kanske lärt sig får man hoppas. |
||||
Jag kommer.
Ska ta ut e21'an på banan fast jag ursprungligen tänkt att den inte alls skulle banköras. Men eftersom min e30'n inte blivit ompysslad vad den behövt och att den dessutom fått donera lite motordelar till e21'an så får det bli såhär, är snart 1½ år sedan jag körde på bana sist så det ska bli kul ![]() _________________ Mvh ola Persson ![]() |
||||
![]() ![]() ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||
Ja jag vet, jag är hopplös... ![]() För många synder och den lilla ork som finns lagd på en grävling i långlopp... Fast det är inget jag egentligen ångrar. Race är race! ![]() ![]() |
||||
Tro mig du är förlåten. ![]() ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||
Kommer GIVETVIS även i år!
Hoppas vi får lika fint väder som 2003! Att vi får MINST lika kul är jag helt övertygad om! Kom och hälsa på mig vid SACHS stötdämpartest på lördagen ![]() Väl mött! ![]() _________________ Mvh, Kalle Hansen BMW 525iA -93 (Underbar) Peugeot 605 -97 (Helst inte) Citroen AX 14 -88 (Snabbast vid rödljusen) BMWCS[syd]#5120 |
||||
Ja, det är verkligen kul att träffen blir av i år igen!! Vi kommer ett stort gäng ifrån Halmstad och ska tälta mellan Lördag och Söndag, med hopp om bra väder och grillfest.
![]() Iår ska jag dock inte hålla fullt över krönet har jag lovat mig själv!! :woot: ...........fast det borde gå?? ![]() ![]() _________________ H e n r i k P i h l #52 Modsport II |
||||
Den är byggd -97/98 enl reglemente för BMW Cup Std-klassen. Bussningar från Motorsport Gr N och Hartge (dock inte excentriska vid bärarmen fram). Bilstein Gr N patron fram/dämpare bak tillsammans med Enzo sänkfjädrar (väghållningen är bilens svagaste kort fn). Topplagring fram från Motorsport. Två diffklumpar; 3,91 och 4,10. 50-60% diff. Sportlåda. Verrera hämmare fram och bak. JT dubbelt 2,5" system. PFC 83/90 belägg fram, Red Dot bak (ska testa lite nya delar i helgen). om den ska bli snabb så krävs R-däck, men jag har nöjt mig med de RE720 som var enhetsdäck när jag tävlade. _________________ Per Stacke 323ti E36 M3 E36 |
||||
Intressant,tackar! ![]() _________________ Petri Sanaksenaho Mercedes C36 AMG 1995 |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 3318 besök totalt |