| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Div till BMW M3E46. Bland annat motorhuv & div
|
1, 2 >> 91 besök senaste veckan (4043 totalt) |
|
Fyller på med lite mer delar som jag inte har användning för. Bud & frågor tar vi via 073-8395718. Kan skicka mer bilder om det är något spec ni vill se på. Delarna finns i Arvika & ni får komma med realistiska bud på delarna. Finns annonsen kvar så finns delen kvar. Bränslepump. Den röda i bilderna. Den var monterad i bilen då jag köpte den 2016. Fungerat utan problem, bytt eftersom jag tänker gå över till E-85. Kontaktstycke följer med.
S50-S54 stödgördel från PPF. Provmonterad, distanser & 12.9 bult som är dragna en gång. Följer även med 2 st ombyggda fäste för oljepickup om man åker S54.
Rattnav. BMW E46 Luisi, "airbag" utan kablar osv. [/img][/url][/b]
S54 kolvar o stakar, 11mm bultar, så de är från den senare versionen. Kommer från en motor jag inte har någon info om, ser ok ut. Kolv ringar måste bytas ut. Finns märke i en kolv.
Kolv med märke:
Svängningsdämpare S54.
Kolvar o stakar som kommer ur min 2002 motor. Har levt ett hårt liv med kompressor, turbo & 22000mil. Men ser riktigt fina ut.
Kopplingsarm BMW ZF GS6-53, med lager.
Kopplingsslang till M3 E46. Ersätter slangen inne i kupén. Ny, köpt på J-spec.
S54B32 ventilfjädrar + retainer. OBS! Saknar en inre fjäder, annars komplett.
Verktygsväska Parat. Bra kvalité, väldigt lite använd. Perfekt att ha då man tex ska på en trackday. 470*210*360, hjul, lås o 2 nycklar. Pris på Proffsmagasinet 5197kr, säljes till högstbjudande.
Motorhuv till M3E46. Blir till salu till vettigt pris, har ingen panik att bli av med den. Huven är felfri, carbonsvart. Finns stenskott, men inga skador. Säljes utan njurar, emblem & vent galler.
_________________ Lasse Karlsson BMW M3 2002 POLESTAR2 2023 |
||||
|
Re:
Hej Jonas. Storleken är 20M (20 grader, size M) om jag läst info rätt? Kom med ett vettigt bud, så kommer vi säkert överens. //Lasse _________________ Lasse Karlsson BMW M3 2002 POLESTAR2 2023 |
||||
|
Re:
Hej Jag tror tyvärr den blir för liten då. Ska passa för 100kg och 194 cm _________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
||||
|
Vill bara poängtera att det är tidiga S54 som har 11 mm skruvar (återanvändningsbara) till stakarna, fram till mars 2002. Efter det är det M10 (engångsanvändning) som gäller. Bara så det inte blir några missförstånd.
_________________ André Westersund Instagram: Andre_Westersund & Westersund_Motorsport BMW M2 LCI, BMW Z4 MC, BMW E46 M3, BMW Z3 Coupe, BMW E34 M5, BMW E28 M535i... |
||||
|
Re:
Tackar för info, där skrev jag fel👍 //Lasse _________________ Lasse Karlsson BMW M3 2002 POLESTAR2 2023 |
||||
![]() |
SÄLJES
|
1, 2 >> 91 besök senaste veckan (4043 totalt) |