Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 3422 besök totalt |
Gatåka på Sviestad 2004-10-04
Någon som ska dit ? Själv tänkte jag prova mitt nya banprojekt, 325 E30 ( som jag hoppas inneha om inget knas kommer ivägen....), och se om den duger till något i orginalskick.....om inte vädret fetsuger förstås ! Lär väl bli säsongsavslutning........ ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||
Säsongsavlutning va det ja
![]() Det ska bli kul att ta ett par vrav innan vintern! Bara hoppas på att det blir en trevlig och solig höstdag! Vi kommer nog inte kunna köra till kl 20 men vi kör så länge det går! Vill höra mer om E30-projektet!! ![]() _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||||
om allt går som det ska blir jag 325im:ägare imorgon, sedan ska det skruvas på och av en del i vinter, så tanken är att detta ska bli min nya "banbil". Blir väl att brassa lite med den nästa måndag, vi får verkligen hoppas på en solig hösteftermiddag, det är ju rätt mycket trevligare med torr bana än blöt..... ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||
Inte alls säker på att det blir något köra, helt beroende på hur det går att skruva i helgen, om någon inte har något att göra så är den personen mycket välkommen till mitt garage.....någon typ av ersättning utgår naturligtvis
![]() Hur som ska jag i alla fall ut och kolla lite och snacka lite skit även om det inte blir något åka....... ![]() ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||
[quote="Bistec"]Inte alls säker på att det blir något köra, helt beroende på hur det går att skruva i helgen, om någon inte har något att göra så är den personen mycket välkommen till mitt garage.....någon typ av ersättning utgår naturligtvis
![]() Vad är det du ska göra innan den blir körklar? _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||||
[quote="krilleg"][quote="Bistec"]Inte alls säker på att det blir något köra, helt beroende på hur det går att skruva i helgen, om någon inte har något att göra så är den personen mycket välkommen till mitt garage.....någon typ av ersättning utgår naturligtvis
![]()
Byta tre bromsrör ( bilen ska ombeskitigas innan 15/10 ), samt försöka lokalisera och åtgärda ett soppaläckage någonstans kring tanken, det droppar lite om man har mer än typ 5-6 liter i tanken, ingen bra förutsättning om man ska köra bana....... ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||
|
||||
300 spänn för 2 x 15 minuter eller 700 spänn för 6 x 15 minuter. Läs mer på http://www.lms.se/banrace/gataka.htm Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Du kan köpa ETT pass oxå om du vill (150 kr). Det kommer ske en del förändringar till nästa år! Se till att vara i tid så vi kan börja åka kl 17:00! Det blir mörkt fort! > ![]() _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||||
Skulle tippa på i början av maj eller slutet på april! Vi hållar på just nu att titta på datum till nästa säsong! _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||||
|
||||
Prisbilden kommer ligga kvar, ett pass kommer kosta 150 kr sen kommer det finnas paketpriser. Det kommer fortfarande vara måndagar men ska försöka få ett par helgdagar oxå. Se kommer vi ha en ordentlig bangenomgång innan start. Vi kommer köra ett par gånger när vi ställer ut koner på tangeringspunkterna. Vi kommer ha mera funktionärer. Sen kommer vi även annordna ett lite större evenemang med RS-bana tillsammans med ÖSK. Eventuellt något tillsammans med Bilsport om dom nappar. Ska försöka få igång lite försäljning oxå typ kaffe, läsk, korv, t-shirts mm Längtar redan till 2005!! ![]() ![]() _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||||
Låter asbra........... ![]() ![]() ![]() _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 3422 besök totalt |