Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2 >> 3058 besök totalt |
GTR2002serien Race 6 - Brands Hatch 030209 - Resultaten uppe
PM:a mig precis som vanligt om ni ska vara med! Skriv något i stil med "Jag är med på Suzuka! - *aliaset ni använder*" i ämnesraden så blir det hela lite enklare för mig.. Ni som VILL hosta på söndag får gärna skriva det till mig så blir det enklare för mig att bestämma vilka som kör servrar. Om ni som hostar vet ungefär hur många som max kan köra på er server utan problem så får ni gärna meddela mig om det också. Racet kommer köras klockan 17:00 (ska ändra på hemsidan också..) om någon vet hur många varv 20% är på brands hatch får han gärna meddela mig om det! ![]() Anmälda markeras med ![]() De som kan host:a markeras med * Djungel-Jim ![]() N.Classon M.Lundberg * M.Johannssen ![]() P.Hylander ![]() oak * A.Ingemarson ThomasT ![]() K.Larsson ![]() HOOPoo ![]() P.olesen ![]() R.Gardbrant ove M ![]() Klas NSX * Rocket Roger fuZe ![]() P.P Samuel Niklas M ![]() D.Ingemarson Eddie Varvstopp J. Jonsson DanielB ![]() goc931 A.Andersson ![]() PSE-R D.Berglund Matti ![]() oscar A MagnusT * Johan Larsson ![]() J.A Jerry Arvidsson ![]() Mange Mann ![]() |
||||
Jag ska påpeka att vi numera kör med version 1.2 av GTR2002. Patchen finns att hämta här:
http://www.simmods.com/forums/index.php |
||||
Haha! ![]() ![]() ![]() Hmmm.. vi är 16 anmälda idag.. vad säger ni: två servrar med 8 i varje - troligtvis en del lagg.. eller tre servrar med 5, 5, 6.. ![]() |
||||
Hoppa in då ![]() _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||||
Har legat med ryggskott hela helgen men ska givetvis försöka sätta mig bakom ratten. Kommer dock gå aningens brett då jag lyssnat på rallyradion hela dagarna.
![]() |
||||
Haha då är vi två ![]() Satt och ropade "Tommi Mäkinen!!!!" och skar kurvorna hela vägen till födelsedagskalas igår, min bror var måttligt road ![]() ![]() _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||||
Äh vi kör så det ryker!!
![]() ![]() |
||||
Som sagt - det blir 2 servrar - 8 pers i varje.. blir troligtvis laggigt - men gud nåde den som klagar!!
![]() ![]() Server #1 DanielB: DanielB Jerry Arvidsson Matti P.olesen P.Hylander K.Larsson Mange Mann M.Johannssen Server #2 Johan Larsson: Johan Larsson A. Andersson ove M HOOPoo ThomasT Niklas M fuZe djungel-Jim Racen börjar 17:00 - servrarna öppnas för träning 16:00.. IP postas här som vanligt av serverboysen. ![]() |
||||
15? 14 fick jag höra att det var..? skumt!! ![]() |
||||
100%=72 varv 20%=14,4 varv Vet inte hur den avrundar ![]() _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||||
Jepp, så vitt jag har förstått så är det 10 som gäller.. Servern är uppe nu - se separat tråd.. _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2 >> 3058 besök totalt |