Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2 >> 1 besök senaste veckan (3457 totalt) |
Fan va det gick dåligt!!!!!
Först gick det skapligt! Fick en bra start och hamnade på 5:e plats. Hade lite häng på de där framme. Då ringer telefonen....................Gissa om man blir störd? Vips 7:e plats!!!! Sen vid 10 varvet ungefär så smälter däcken jag bara snurrar och det går bara rakt fram i kurvorna!!! Nu går jag och lägger mig! ![]() _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Att man inte kan vara tillräcklig snabb.
![]() Eller åtminstone hålla sej på ![]() Sorry att jag snurrade framför dej Djungel-Jim. Men jag visste att du var snabb där och försökte få en bra utgång.... Grattis till segern fuZe! ![]() _________________ /Ove Mörk |
||||
Hade inget lagg alls, det flöt väldigt bra tycker jag, synd att körningen min inte var av samma klass.
|
||||
Racet gick ju bra förutom en liten snurrning som jag tappa en 8 - 10 sek på. Tyvärr så var ju fuze sekunden snabbare på varje varv
![]() Svårt att säga nått om lagg när man nästan aldrig såg andra bilar men inget som störde mig. Grattis Fuze ![]() _________________ Thomas Tegbäck |
||||
Hehe
Ja lite fult att båda gör varsin dunder tabbe på samma varv ![]() Tur för mig att du inte kom ifatt och otur för dig att de var på samma varv. annars hade du nog gått om mig. Jag kände inte heller av något lagg. Man får tacka för alla gratulationer ![]() _________________ mvh Viktor Pousette |
||||
Nupp - det flöt på perfekt vad jag kunde se! Finns möjlighet att 9-10 pers kan funka på din server! |
||||
Jag gjorde värdelöst bra kval - hann inte få ner tiden till det jag fick under träning.. Starten var bedrövlig - kom typ sist i ledet efter ett par kurvor... Började min vandring uppåt - kom förbi någon/några - sen var jag helt ensam... Jag fortsatte åka singelrace, muttrandes över min prestation så här långt i racet... Till slut började jag skymta ove i horisonten.... Jag såg på tiden att han är långt framför mig, men jag kämpade vidare och efter ett antal varv började jag få känning på honom och började känna lusten komma tebax!! till slut var jag honom hack i häl och jag väntade på en lucka för att komma förbi... MEeeeeeeen... då var det slut på det roliga...
![]() Jag ligger hack i häl - jag lämnar en liten lucka mellan oss så ja inte ska braka in i baken på honom... ![]() Märker att ove börjar understyra o glider ut mot gräset... Så jag saktar ner lite o kör i innerspår i kurvan... Så sant som det är sagt - ove åker ut i gräset, får problem och jag ser en lucka! Kör så långt bort från honom som jag kan utifall att han skulle få spin - så han inte brakar in i mig.... Meeeeen... inte hjälpte det! ![]() Pang! Jag muttrar o fräser men lugnar ner mig när ja tänker att ove säkert släpper förbi mig efter det här... Jag fortsätter med min piruett och ove försvinner i horisonten.. Minst 20 sekunder efter honom och han saktar inte ner.. Jag åkte vidare ett tag - men så tröttnade jag o la ner - därav DNF på mig.. nåja! sånt är livet.. får hoppas på bättre tur nästa race! |
||||
Skyssta bilder Johan!! Japp - klart vi ska testa hur många vi kan klämma in på din server! kör ett test i veckan! max 10 pers dock... kanske inte ens funkar för 9 - men man kan ju pröva! |
||||
Dlugnt - jag överlever! har fått utsläpp för mina agressioner nu.. ![]() Jag tycker det blir roligare om man släpper förbi bilar man råkat köra av vägen - så kom ihåg det om vi ses på samma sätt vid nått annat race ![]() |
||||
OK. Funderade lite på det, körde iväg lite långsammare än jag kunde, men du var kvar länge där efter din snurr (såg det ut som på tidtagningen). Dessutom trodde jag du snart skulle vara ikapp mej igen... Ärlig talat trodde jag det var djungelns lag som gällde vid avåkningar. ![]() ![]() Däremot skulle jag släppt om dej igen om jag tjänat en placering på om jag missat en kurva och därmed genat. _________________ /Ove Mörk |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2 >> 1 besök senaste veckan (3457 totalt) |