| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Häftiga bilar på Ringen 4 okt.
|
6 besök senaste veckan (3691 totalt) |
|
|
||||
Asså...den e inte läcker, potent i överflöd...javisst. men läcker...nja. Porsche GT däremot är en näst intill perfekt skapelse... EDIT: Gallardo'n är ju inte dum heller..
_________________ Tjänstepulkaåkare..- / "Stenis" Legitimerad tvålkoppsförare.. |
||||
inte läcker.....
|
||||
inte läcker???
_________________ /// Mvh Ferenc Papp |
||||
|
Tycker att porschen ser ut som en pickup....
speciellt i den bildvinkeln som i denna tråd.
Mclaren är inte heller helt bildskön Gallardo'n är däremot snygg i dom flesta vinklar. _________________ Per Håkansson "Vik hädan discoäckel" |
||||
|
|
||||
![]()
_________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||
Nej nej nej.... det är inte den som är Porschen. Men den ser onekligen ut som en pickup:
PS: Jag är f.ö. attans trött på att läsa inlägg om fult hit o dit. _________________ Magnus Thomé
|
||||
_________________ Jonatan Hertzberg |
||||
Nja, som lite yrkesskadad svartplastsmänniska och dessutom sportbilsentusiast kan man lätt börja gråta när man ser hur de har konstruerat på vissa ställen. Konstruktionsavdelningen var tydligen lite nya på kompositer. Designavdelningen har lagt sig i åt vilka håll fibrerna skall ligga för att det skall ge snygga linjer mellan olika ingående detaljer...
Man hade kunnat optimera materialåtgången och därmed vikten påtagliga kilon och fått nånting riktigt perfekt. Nåt oslagbart. Jag tycker dock fortfarande att den ÄR nåt av det häftigaste man kan köpa, skulle jag vara snuskigt rik skulle den finnas i min samling. Men jag skulle reta ihjäl mig på att man missat fullträffen. _________________
Ny kulbil i garaget.
|
||||
|
Re: Häftiga bilar på Ringen 4 okt.
Den stod inne hos Manthey för chassiuppgradering när vi var nere i september. Ser ut att vara en tidig bil eftersom backspeglarna sitter högt? _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Absolut inte! Lite trött på negativa inlägg... Men är negativa inlägg skrivna på ett trevligt sätt med underlag till varför man tycker som man gör så är de helt okej!!! Jag har kanske en lite dålig vecka
_________________ Magnus Thomé
|
||||
![]() |
Bilder o videos
Häftiga bilar på Ringen 4 okt.
|
6 besök senaste veckan (3691 totalt) |