| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
grand turismo 4
|
1 besök senaste veckan (5344 totalt) |
Jag är lat, så här kommer klipp och klistra varianten: The Blu-Ray disc enables the recording, rewriting, and play back of up to 27 gigabytes of data on a single, single-sided disc. Because the Blu-ray discs utilize MPEG-2 Transport Stream compression technology highly compatible with digital broadcasting for video recording, a wide range of content can be recorded.
Det är alltså det nya "minidisk" formatet... Vilket betyder ingen lansering av GT4 till ps2, GT4P (P som i Portable, och inte Prolouge) är redan planerat till Portabeln, som använder sig av... just det, blueray
|
||||||||
om detta stämmer så är min teori som jag haft sedan första "förseningen" av GT4 bekräftad.. Spelet är hårt lanserat för att sälja så många PS2 maskiner som möjligt för att sedan bli obrukbart på just PS2.. Man kan ju sälja nya maskiner som alla kommer köpa ändå.
_________________ /Anton Lillsund |
||||||||
Du kan vara lugn, jag lovar att fixa en PS3 billigare till dig när GT4 släpps
|
||||||||
Är ju sugen på ett sådant också....(kanske får vara med på ett hörn) men vad är skillnaden igentligen....
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||||
2års väntetid
PS3'an finns inte ännu, men GT4 lär bli såpass försenat
|
||||||||
Som tur är så är jag tämligen övertygad om att du har fel Jag tror att vi kan räkna med en europeisk version av spelet innan midsommar 2005. Något exakt datum känns inte lönt att ange, de har ju skjutit på det förr........
_________________ Mvh / Kalle Hansen |
||||||||
|
Läste at det skulle släppas den 14:e december
isåfall är det ju snaaaaaart ha ha.
och helt sjukt vad många bilar man kan välja på.....mellan 600-700 (ungefär) i slutgiltiga versionen inklusive en 240 glt kombi LOL den måsta man trimma skiten ur ha ha Plus at min "drömbil" Opel Lotus omega är med....fast som Engelsk "Carlton" Körde en "nissan" Datsun 280 zx i en demo...fan vad kul den var att köra på rallybanorna....gick liksom lagom fort haha. Är väl bud på att skaffa en PS2 bara för det spelet
_________________ Ascona_A |
||||||||
|
_________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||||||||
2 år...... hoppla.... _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||||
Nej nej nej, du har tokfel, som tur är Alla sade likadant när Gran Turismo (1) skulle lanseras till Playstation (någon gång mellan stenåldern och medeltiden): "Hur ska den gamla häck-konsolen klara den där grafiken??" Det gick den gången, och det kommer att gå denna gång också.
PS3 lär dröja något år till. GT4 är här innan midsommar. Så det så
_________________ Mvh / Kalle Hansen |
||||||||
Du har inte sett Transformers va? (jaja, jag vet... jag blir säkert portad för det här )
Det där är bara ganska snyggt i jämförelse
|
||||||||
![]() |
Racingsimulatorer
grand turismo 4
|
1 besök senaste veckan (5344 totalt) |