| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Ring Runners
|
4370 besök totalt |
|
Ring Runners
Ring Runners!!
Sökte men hittade inte att detta hade varit uppe innan. Jag har lite dålig koll men vissa av Rejsafolket är väl medlemmar i Ring Runners och har fastnat på bild.
|
||||
|
Re: Ring Runners
Då blir det ju gränsfall om detta ska hamna under "Eftersnacks formuet"...
|
||||
|
Fanns det någon "Inför träff-tråd"?
|
||||
|
|
||||
|
Detta står i "instruktionen" för Bilder o videos tråden: Bilder o videos - OBS: Bilder o videos från träffar som ni har varit på läggs INTE HÄR utan i Eftersnacks-forumet! Vet inte om detta gäller den video du lagt upp... Men här är länken till eftersnacksforumet: https://rejsa.nu/forum/viewforum.php |
||||
|
Men jag har inte varit på denna träff...
Finns det någon tråd om detta kanske någon moderator kan flytta tråden dit?
|
||||
Sa ju att det var gränsfall... jag vet inte var man bör posta liknande saker... hade nog troligen gjort som du. Men vi får väl se vad moderatorerna säger.
|
||||
|
Kanon film, tack för det Hittade du den på nätet?
Bry dig inte om patand, låt Magnus sköta underhållet och anser han att filmen platsar bättre någon annanstans så flyttar han den
_________________ mvh Philip Lundh |
||||
|
Hittade den hos DSF som sänder Motorvision (Denna länk: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Jag blir ju jätteledsen när patand kommer med såna påhopp, jag har ju inte gjort något...
|
||||
|
Men vänta nu! Det var inte alls menat som något påhopp! Det var menat som en lite skämtsam markering av att det var rejsa medlemmar med på filmen... hoppas verkligen inte du tog illa upp för det var absolut INTE min mening!
Ska nog vara tyst ett tag nu och tänka på vad jag säger hädanefter...
|
||||
|
Jag skojade bara. Tog absolut inte illa vid mig
, spann bara vidare på vad MatroxMGA skrev
|
||||
|
Så fort det skall snackas om svenskar i tyskland så skal ALLTID Ikea,björn & benny mm komma upp, VARFÖR!
Den nämner aldrig något om att matias piskade skiten ur DTM med dem.... Bra rulle förövrigt! _________________ Johan Carlsson Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||
Dom har hitintills varit lite hemliga och undercover som klubb (förutom när de varit på Scuderia Hanseat alltså). Massa väldigt trevliga medlemmar! Men om du söker på forumet så kommer du hitta bilder från flera olika träffar de haft så helt hemlighetsfulla är de inte längre
_________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Det ska väl ligga i eftersnackstråden men då ska det vara en specifik träff så att man kan skriva datum i rubriken så att "eftersnacks-kalendern" funkar som den ska https://rejsa.nu/eftersnack.php
Är det från vårens eller höstens Scuderia Hanseat i år? Kan någon de datumen i huvet? _________________ Magnus Thomé
|
||||
Det är tydligen ifrån första dagen (de hade bättre väder de följande dagarna) |
||||
![]() |
Bilder o videos
Ring Runners
|
4370 besök totalt |