Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2793 besök totalt |
_________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
Ska erkänna att jag var ganska skeptisk innan...
Men jösses!!! ![]() Superläcker! Valet är enkelt vad man vill ha som transportmedel till huset på rivieran...men nu har jag inet hus där så jag får skippa bilen oxå och se om CSN vill sponsra en ny framskärm utan rost till min E30... ![]() ![]() |
||
Det var ju en ny bil
![]() Trodde ni menade en M-modell på gamla 6-serien. Har en ytligt bekant som påstår sig ha en M6 (86:a?) nämligen, har aldrig sett bilen men den ska tydligen ha R6 på 286 hk. Själv trodde jag iofs att 635 var det vassaste i gamla 6-serien _________________ Pär Hylander |
||
Heter M635 i europa men kallades M6 i USA och även i folkmun lite här och där. Det är en "riktig" M-motor i så det är helt ok. |
||
Vill ha en 635a, men då inte riktigt lika "radikal" som den nedan.
Hoppas verkligen att den här bilen är ommeckad med hjälp av Photoshop. http://www.blocket.se/view/3952402.h Skrämmande /Anders |
||
Är nog nån stackare som fyller år skulle jag tippa..... ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||
Mycket vacker bil detta! Gillar verkligen BMW:s M sortiment... men vikten på närmare ~1774kg (räknat ifrån 3,5*507) känns tyvärr väl tungt.... Inte för att jag kan spekulera på en sådan här bil, men det är gott med lite porr
![]() _________________ Johan - Prospekterar Cayman |
||
Tycker inte dom gör sig på bild (hela 6-serien).... men att se en "live", gärna i någon mörk färg, mmmmmm!!
Motorn gör den inte sämre heller. ![]() _________________ Roger Näslund Datsun 240Z -73 Blivande banbil Datsun 280ZX -80 Sommarbil Ford Probe GT -93 Såld |
||
Brutal!
Jag tycker att det är skönt att BMW taggar ned det tyska effektkriget lite och satsar på Power/Weight- ratio istället. Jag hade nog gärna monterat BBS-fälgar istället, men annars är den perfekt. Längtar efter provkörning ![]() _________________ Mvh / Kalle Hansen |
||
Tycker det är ett helt korrekt tag ifårn BMW:s sida då de är ett Racing betonat märke och därigenom behöver man inte alltid ha flest antal hästar! Sen så har det ju börjat nå lite absurda nivåer i hk kriget.. Mercedes nyare modelelr måste ju vara svårkörda utan alla elektroniska hjälpmedel... _________________ Johan - Prospekterar Cayman |
||
Den såg faktiskt riktigt rätt ut!
Vi får väl hoppas på att det kommer en csl version med vikten bantad ner till max 1500kg. Nu ska man iofs inte gnälla innan man kört bilen men det låter helt klart tungt. Fast å andra sidan är väl alla nyare bilar tunga... _________________ Jonas Edling |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2793 besök totalt |